Tips van: daffie
Ik heb besloten om een eigen topic hier te openen zodat het wat overzichtelijker wordt voor de mensen die mij willen volgen.
Ik speel voornamelijk op voetbal, maar ook op snooker, darts, NBA en NHL.
Qua voetbal volg ik voornamelijk de Belgische eerste klasse zeer nauwgezet. Maar alle andere competities volg ik ook.
Mijn betrachting is altijd om enkel op value te spelen. M.a.w. : acht ikzelf de kans groter dan de bookie dan is het voor mij pas speelbaar.
Als ik tips van andere mensen volg/meespeel ga ik dit hier niet posten. Hier volgen enkel mijn eigen tips.
Ik begin met een mooie toekomstige bet waar voor mij zeker value in zit.
[B]KRC Genk wint de beker van België 2016-17 @ 3.50 / betway[/B]
Medium stake / 2% bankroll
Onderbouwing :
KRC Genk speelt de return van de halve finale tegen Oostende. In Oostende werd het 1-1 maar had het makkelijk 1-3 kunnen zijn.
Oostende zit in een mindere fase en ik zie Genk makkelijk thuis winnen.
In de finale wacht dan Eupen of Zulte-Waregem.
1 wedstrijd op de Heizel in Brussel is tegen beide teams haalbaar. In de onderlinge duels ligt Zulte-Waregem Genk uitstekend. En Eupen is recent nog een haalbare kaart gebleken.
Succes !
Ik speel voornamelijk op voetbal, maar ook op snooker, darts, NBA en NHL.
Qua voetbal volg ik voornamelijk de Belgische eerste klasse zeer nauwgezet. Maar alle andere competities volg ik ook.
Mijn betrachting is altijd om enkel op value te spelen. M.a.w. : acht ikzelf de kans groter dan de bookie dan is het voor mij pas speelbaar.
Als ik tips van andere mensen volg/meespeel ga ik dit hier niet posten. Hier volgen enkel mijn eigen tips.
Ik begin met een mooie toekomstige bet waar voor mij zeker value in zit.
[B]KRC Genk wint de beker van België 2016-17 @ 3.50 / betway[/B]
Medium stake / 2% bankroll
Onderbouwing :
KRC Genk speelt de return van de halve finale tegen Oostende. In Oostende werd het 1-1 maar had het makkelijk 1-3 kunnen zijn.
Oostende zit in een mindere fase en ik zie Genk makkelijk thuis winnen.
In de finale wacht dan Eupen of Zulte-Waregem.
1 wedstrijd op de Heizel in Brussel is tegen beide teams haalbaar. In de onderlinge duels ligt Zulte-Waregem Genk uitstekend. En Eupen is recent nog een haalbare kaart gebleken.
Succes !
in 25-01-2017 15:12 Leden topics
Aanmaakdatum (oplopend)
10
2 tipjes voor morgen waar ik de odds iets te mooi vind om niet low stake te proberen.
League 2 :
Grimsby Town - Wycombe : Grimsby 0 (DNB) @ 2 / pinnacle
low stake, 1% bankroll
Wycombe zit in een serieuse dip met 1 punt op 18 in de laatste 6 wedstrijden.
Grimsby doet het beter met 8 punten op 18.
Sturm Graz - SCR Altach : Altach +0.5 @ 2 / pinnacle
low stake, 1% bankroll
Sturm graz heeft net een rammeling met 0-4 thuis gekregen van Austria Wien en heeft 3 wedstrijden op rij verloren.
Altach 1 winst (uit bij Austria Wien!), 1 draw en 1 verlies in zijn laatste 3 wedstrijden.
League 2 :
Grimsby Town - Wycombe : Grimsby 0 (DNB) @ 2 / pinnacle
low stake, 1% bankroll
Wycombe zit in een serieuse dip met 1 punt op 18 in de laatste 6 wedstrijden.
Grimsby doet het beter met 8 punten op 18.
Sturm Graz - SCR Altach : Altach +0.5 @ 2 / pinnacle
low stake, 1% bankroll
Sturm graz heeft net een rammeling met 0-4 thuis gekregen van Austria Wien en heeft 3 wedstrijden op rij verloren.
Altach 1 winst (uit bij Austria Wien!), 1 draw en 1 verlies in zijn laatste 3 wedstrijden.
daffie:
Is ook een public bet :d
Maar goed, kan evengoed niet lukken, met die jonge spelers weet je maar nooit. Maar mag eigenlijk nooit een probleem voor Rostov zijn.
yellowboy:
odd's van rostov zijn al serieus aan het zakken :d (y)
Maar goed, kan evengoed niet lukken, met die jonge spelers weet je maar nooit. Maar mag eigenlijk nooit een probleem voor Rostov zijn.
waar heb jij de info gevonden van de financiele problemen bij toms'k?
ik had gisteren echt zwaar gebet op deze wedstrijd.
200 euro op rostov wint beide helften aan 2.25
100 op over 4.5 goals aan 5.40
100 op over 5.5 goals aan 12.90
oorspronkelijk was het enkel de bedoeling om de eerste bet juist te hebben dat ik zeker geen verlies kon maken maar omdat in minuut 90 de 0-6 nog viel is gewoon alles juist en heb ik een mooi bedragje verdiend.
alvast bedankt voor de tip en ik ga jou topic uiteraard blijven volgen ;-) (y) (y) (y)
it's all about the money ;)
yellowboy:
oorspronkelijk was het enkel de bedoeling om de eerste bet juist te hebben dat ik zeker geen verlies kon maken maar omdat in minuut 90 de 0-6 nog viel is gewoon alles juist en heb ik een mooi bedragje verdiend.
alvast bedankt voor de tip en ik ga jou topic uiteraard blijven volgen ;-) (y) (y) (y)
daffie:
yellowboy:
Dat is lekker bingo zeg. Congratz (y)
Weet niet meer waar ik die info gelezen had om eerlijk te zijn.
Achteraf gezien ook beter high stake erop gezet ipv medium stake. Maar dat is altijd achteraf :)
En graag gedaan! ;-)
Nieuwe tussenstand : +8,76% bankroll winst.
Nieuwe bets voor de komende tijd :
Lokeren - Charleroi : correct score HT : 0-0 @ 2.85 / unibet
low stake, 1% bankroll
Standard vs Oostende : Oostende win @ 4.15 / marathonbet
low stake, 1% bankroll
Eupen vs Zulte Waregem : Zulte Waregem -0.25 @ 2.15 / unibet
low stake, 1% bankroll
Bournemouth - West Ham United : West Ham United 0 (Draw no bet) @ 2.15 / pinnacle
medium stake, 1,5% bankroll
AS Monaco - Manchester City : AS Monaco -0.25 @ 2.25 / pinnacle
medium stake, 2% bankroll
Juventus vs Porto : correct score 0-0 @ 10.5 / marathonbet
fun bet 10 euro
Gent vs Mechelen : Mechelen to win @ 6.7 / marathonbet
fun bet 10 euro
Tip : zou ook de tip van oudebekende volgen voor vanavond (tranmere rovers). Check zijn topic voor meer info.
Nieuwe bets voor de komende tijd :
Lokeren - Charleroi : correct score HT : 0-0 @ 2.85 / unibet
low stake, 1% bankroll
Standard vs Oostende : Oostende win @ 4.15 / marathonbet
low stake, 1% bankroll
Eupen vs Zulte Waregem : Zulte Waregem -0.25 @ 2.15 / unibet
low stake, 1% bankroll
Bournemouth - West Ham United : West Ham United 0 (Draw no bet) @ 2.15 / pinnacle
medium stake, 1,5% bankroll
AS Monaco - Manchester City : AS Monaco -0.25 @ 2.25 / pinnacle
medium stake, 2% bankroll
Juventus vs Porto : correct score 0-0 @ 10.5 / marathonbet
fun bet 10 euro
Gent vs Mechelen : Mechelen to win @ 6.7 / marathonbet
fun bet 10 euro
Tip : zou ook de tip van oudebekende volgen voor vanavond (tranmere rovers). Check zijn topic voor meer info.
Low stake fun bet op Rostov win @ 5.15 / Unibet
Ik heb een foto gezien van dat veld in Rostov... Nou, Manchester United, begin er maar aan :d
Gaat hier echt geen makkelijke overwinning worden voor United, Rostov kan zeker winnen. Geef ze meer kans dan 20% in ieder geval.
Ik heb een foto gezien van dat veld in Rostov... Nou, Manchester United, begin er maar aan :d
Gaat hier echt geen makkelijke overwinning worden voor United, Rostov kan zeker winnen. Geef ze meer kans dan 20% in ieder geval.
Nieuwe tussenstand : +10,76% bankroll winst.
FK Krasnodar - Celta Vigo : FK Krasnodar 0 @ 1.819 / pinnacle
low stake, 1% bankroll
Mooie odd voor een DNB. Krasnodar is thuis een moeilijk te kloppen ploeg. Ik ben sowieso niet geweldig onder de indruk van Celta.
GL !
FK Krasnodar - Celta Vigo : FK Krasnodar 0 @ 1.819 / pinnacle
low stake, 1% bankroll
Mooie odd voor een DNB. Krasnodar is thuis een moeilijk te kloppen ploeg. Ik ben sowieso niet geweldig onder de indruk van Celta.
GL !
League 1 vanavond :
Coventry - Port Vale : Port Vale DNB @ 2.20 / bwin
low stake, 1% bankroll
Port Vale kan met een overwinning vanavond uit de degradatiezone komen. Je kan ook zeggen dat dit de laatste kans is voor Coventry maar zij hebben al vier wedstrijd op rij niet gescoord en lijken offensief zeer zwak.
Rochdale vs Millwall : Millwall DNB @ 2.04 / marathonbet
low stake, 1% bankroll
Millwall bezig aan een reeks van 15 zonder nederlaag en vechtend voor een playoff plaats.
GL !
Coventry - Port Vale : Port Vale DNB @ 2.20 / bwin
low stake, 1% bankroll
Port Vale kan met een overwinning vanavond uit de degradatiezone komen. Je kan ook zeggen dat dit de laatste kans is voor Coventry maar zij hebben al vier wedstrijd op rij niet gescoord en lijken offensief zeer zwak.
low stake, 1% bankroll
Millwall bezig aan een reeks van 15 zonder nederlaag en vechtend voor een playoff plaats.
GL !
Feyenoord - Dordrecht : Draw @ 5.6 / marathonbet
funbet 10 euro
Friendly voor het goede doel met veel reservespelers. Zou me niet verbazen als dit een draw gaat worden.
Veel te hoge odd in ieder geval. Wel een tientje waard.
funbet 10 euro
Friendly voor het goede doel met veel reservespelers. Zou me niet verbazen als dit een draw gaat worden.
Veel te hoge odd in ieder geval. Wel een tientje waard.
Nieuwe tussenstand : +8,76% bankroll winst.
31-03-2017
Zulte - Waregem - Anderlecht : Anderlecht -0,25 @ 1.9 / pinnacle
high stake, 4% bankroll
Decompressie voor Zulte na de bekerwinst? Europees ticket hebben ze al op zak hierdoor.
Anderlecht is sterk in uitwedstrijden, onderlinge duels ook aardig in het voordeel van Anderlecht. Gelijkspel wil ik niet uitsluiten dus vandaar de -0.25.
Ik zie Anderlecht hier gewoon winnen en aan deze odd wil ik hier wel een high stake bet aan wagen.
GL !
31-03-2017
Zulte - Waregem - Anderlecht : Anderlecht -0,25 @ 1.9 / pinnacle
high stake, 4% bankroll
Decompressie voor Zulte na de bekerwinst? Europees ticket hebben ze al op zak hierdoor.
Anderlecht is sterk in uitwedstrijden, onderlinge duels ook aardig in het voordeel van Anderlecht. Gelijkspel wil ik niet uitsluiten dus vandaar de -0.25.
Ik zie Anderlecht hier gewoon winnen en aan deze odd wil ik hier wel een high stake bet aan wagen.
GL !