Tips van: daffie
Ik heb besloten om een eigen topic hier te openen zodat het wat overzichtelijker wordt voor de mensen die mij willen volgen.
Ik speel voornamelijk op voetbal, maar ook op snooker, darts, NBA en NHL.
Qua voetbal volg ik voornamelijk de Belgische eerste klasse zeer nauwgezet. Maar alle andere competities volg ik ook.
Mijn betrachting is altijd om enkel op value te spelen. M.a.w. : acht ikzelf de kans groter dan de bookie dan is het voor mij pas speelbaar.
Als ik tips van andere mensen volg/meespeel ga ik dit hier niet posten. Hier volgen enkel mijn eigen tips.
Ik begin met een mooie toekomstige bet waar voor mij zeker value in zit.
[B]KRC Genk wint de beker van België 2016-17 @ 3.50 / betway[/B]
Medium stake / 2% bankroll
Onderbouwing :
KRC Genk speelt de return van de halve finale tegen Oostende. In Oostende werd het 1-1 maar had het makkelijk 1-3 kunnen zijn.
Oostende zit in een mindere fase en ik zie Genk makkelijk thuis winnen.
In de finale wacht dan Eupen of Zulte-Waregem.
1 wedstrijd op de Heizel in Brussel is tegen beide teams haalbaar. In de onderlinge duels ligt Zulte-Waregem Genk uitstekend. En Eupen is recent nog een haalbare kaart gebleken.
Succes !
Ik speel voornamelijk op voetbal, maar ook op snooker, darts, NBA en NHL.
Qua voetbal volg ik voornamelijk de Belgische eerste klasse zeer nauwgezet. Maar alle andere competities volg ik ook.
Mijn betrachting is altijd om enkel op value te spelen. M.a.w. : acht ikzelf de kans groter dan de bookie dan is het voor mij pas speelbaar.
Als ik tips van andere mensen volg/meespeel ga ik dit hier niet posten. Hier volgen enkel mijn eigen tips.
Ik begin met een mooie toekomstige bet waar voor mij zeker value in zit.
[B]KRC Genk wint de beker van België 2016-17 @ 3.50 / betway[/B]
Medium stake / 2% bankroll
Onderbouwing :
KRC Genk speelt de return van de halve finale tegen Oostende. In Oostende werd het 1-1 maar had het makkelijk 1-3 kunnen zijn.
Oostende zit in een mindere fase en ik zie Genk makkelijk thuis winnen.
In de finale wacht dan Eupen of Zulte-Waregem.
1 wedstrijd op de Heizel in Brussel is tegen beide teams haalbaar. In de onderlinge duels ligt Zulte-Waregem Genk uitstekend. En Eupen is recent nog een haalbare kaart gebleken.
Succes !
in 25-01-2017 15:12 Leden topics
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Nog eens een klein tipje :
Newcastle - Aston Villa : Aston Villa under 0,5 goals @ 2,12 / pinnacle
low stake, 1% bankroll
Heel lang getwijfeld tussen handicap Newcastle en deze bet. Toch maar voor deze gegaan omdat Aston Villa heel moeilijk scoort, vooral in uitwedstrijden. Slechts 8 goals op 16 wedstrijden.
Ook krijgt Newcastle vrij weinig goals tegen.
Low stake omdat je nooit een penalty of een goal uit de kluts kan uitsluiten.
GL !
Newcastle - Aston Villa : Aston Villa under 0,5 goals @ 2,12 / pinnacle
low stake, 1% bankroll
Heel lang getwijfeld tussen handicap Newcastle en deze bet. Toch maar voor deze gegaan omdat Aston Villa heel moeilijk scoort, vooral in uitwedstrijden. Slechts 8 goals op 16 wedstrijden.
Ook krijgt Newcastle vrij weinig goals tegen.
Low stake omdat je nooit een penalty of een goal uit de kluts kan uitsluiten.
GL !
Nog eentje voor vandaag :
[B]Slovan Liberec - Fastav Zlin : Fastav Zlin +0.5 @ 2.05 / pinnacle[/B]
low stake, 1% bankroll
Lekkere odd voor dubbele kans. Ik vind de odds voor het thuisteam te laag en voor Zlin te hoog.
En al 2 betjes voor de CL deze week :
[B]Porto - Juventus : Juventus -0.25 @ 1.925 / pinnacle [/B]
low stake, 1% bankroll
Ik zie Juventus dit toch wel winnen, echt een machine dit Juventus. Draw valt niet uit te sluiten vandaar -0.25.
[B]Manchester City - AS Monaco : Monaco +0.5 @ 2.480 / pinnacle [/B]
low stake, 1% bankroll
Monaco zie ik hier echt wel met minimaal een draw naar Frankrijk terugkeren. Mooie odd voor een dubbele kans.
GL !
[B]Slovan Liberec - Fastav Zlin : Fastav Zlin +0.5 @ 2.05 / pinnacle[/B]
low stake, 1% bankroll
Lekkere odd voor dubbele kans. Ik vind de odds voor het thuisteam te laag en voor Zlin te hoog.
En al 2 betjes voor de CL deze week :
[B]Porto - Juventus : Juventus -0.25 @ 1.925 / pinnacle [/B]
low stake, 1% bankroll
Ik zie Juventus dit toch wel winnen, echt een machine dit Juventus. Draw valt niet uit te sluiten vandaar -0.25.
[B]Manchester City - AS Monaco : Monaco +0.5 @ 2.480 / pinnacle [/B]
low stake, 1% bankroll
Monaco zie ik hier echt wel met minimaal een draw naar Frankrijk terugkeren. Mooie odd voor een dubbele kans.
GL !
Livetip :
Trinec U21 : dubbele kans @ 3.6 / unibet
Zo onvoorspelbaar als de pest deze liga. Gokje waard IMO.
low stake, 1% bankroll
---
Uitslag : 1-1
Trinec U21 : dubbele kans @ 3.6 / unibet
Zo onvoorspelbaar als de pest deze liga. Gokje waard IMO.
low stake, 1% bankroll
---
Uitslag : 1-1
JY OOK JOU KANKERMOEDER HOEREZOON JE BENT VOORLOPIG VERLOST VAN ME HOOP DAT JE NIX MEER PAKT KANKERLIJER JULLIE ZIJN ALLEMAAL 1 POT NAT GENIET ER MAAR VAN ZOLANG ET KAN,RAAD VAN COMMISIE VOOR RACISME IS INCOMING:)
daffie:
Combi voor europa league :
Anderlecht win
Ajax DNB
Ludogoretz DNB
Hapoel Beer sheva DNB
Genk DNB
Bijna 27 odd samen.
Low stake uiteraard!
Combi voor europa league :
Anderlecht win
Ajax DNB
Ludogoretz DNB
Hapoel Beer sheva DNB
Genk DNB
Bijna 27 odd samen.
Low stake uiteraard!
AHAHAH GAAT IE HAPOEL DNB DOEN TEGEN BESIKTAS HAHAHAHA TOTAAL GEEN VERSTAND DEZE PANNEKOEK AHAHHHAHAHAHAHHAAHAH
Wat een sneu mannetje ben jij Turk. Ga ff van je uitkering wat eten kopen ipv alles te vergokken, marginaal.
Weet je wat ook handig is om wat geld te hebben Turk? WERKEN. Ken je dat?
Weet je wat ook handig is om wat geld te hebben Turk? WERKEN. Ken je dat?
youngturk:
JY OOK JOU KANKERMOEDER HOEREZOON JE BENT VOORLOPIG VERLOST VAN ME HOOP DAT JE NIX MEER PAKT KANKERLIJER JULLIE ZIJN ALLEMAAL 1 POT NAT GENIET ER MAAR VAN ZOLANG ET KAN,RAAD VAN COMMISIE VOOR RACISME IS INCOMING:)
Het niveau van VW in 2017 (y)
Betjes voor de Jupiler League Belgie van dit weekend :
Anderlecht - Genk : Genk +0.5 @ 2.590 / pinnacle
low stake, 1% bankroll
+ kleingeld op 0-0 correcte score @ 12.5 / unibet
Theo is geschorst, Genk heeft enorme moeite om goals te maken. Verklaart meteen mijn betje op een 0-0 correcte score.
Beide spelen op zelfde moment Europees, alleen heeft Anderlecht een super zware verplaatsing naar Zenit in Rusland.
Genk moet minimaal punt halen om nog kans te hebben op PO1. Zie ze hier wel iets halen.
Standard - Mechelen : Mechelen +0.5 @ 2.48 / unibet
low stake, 1% bankroll
Mechelen odd staat te hoog, Standard heeft geen kans meer op PO1, Mechelen des te meer. Een hecht blok van Mechelen moet hun in staat stellen minimaal een punt te halen.
Club Brugge - Zulte : Zulte +0.5 @ 2.85 / unibet
low stake, 1% bankroll
Niet te onderschatten dit Zulte. Zeer mooie odd voor een dubbele kans.
Charleroi - STVV + Gent - Moeskroen : beide thuisploegen winnen @ 2.5 combi odd / unibet
medium stake, 2% bankroll
Deze 2 ploegen moeten winnen en zie ik ook gewoon winnen.
GL !
Anderlecht - Genk : Genk +0.5 @ 2.590 / pinnacle
low stake, 1% bankroll
+ kleingeld op 0-0 correcte score @ 12.5 / unibet
Theo is geschorst, Genk heeft enorme moeite om goals te maken. Verklaart meteen mijn betje op een 0-0 correcte score.
Beide spelen op zelfde moment Europees, alleen heeft Anderlecht een super zware verplaatsing naar Zenit in Rusland.
Genk moet minimaal punt halen om nog kans te hebben op PO1. Zie ze hier wel iets halen.
Standard - Mechelen : Mechelen +0.5 @ 2.48 / unibet
low stake, 1% bankroll
Mechelen odd staat te hoog, Standard heeft geen kans meer op PO1, Mechelen des te meer. Een hecht blok van Mechelen moet hun in staat stellen minimaal een punt te halen.
Club Brugge - Zulte : Zulte +0.5 @ 2.85 / unibet
low stake, 1% bankroll
Niet te onderschatten dit Zulte. Zeer mooie odd voor een dubbele kans.
Charleroi - STVV + Gent - Moeskroen : beide thuisploegen winnen @ 2.5 combi odd / unibet
medium stake, 2% bankroll
Deze 2 ploegen moeten winnen en zie ik ook gewoon winnen.
GL !
Genk - Astra Giurgiu : Giurgiu wint @ 6 / unibet
Zeer low stake
Ik vind de odd van 6 te hoog en ben bang dat de odd nog gaat zakken. Ik vind dit wel een gokje waard.
Ruwe, vuile ploeg die snedig is op de counter. Genk houdt niet van dit soort ploegen, zie ook hun wedstrijden tegen KV Mechelen en Standard bijvoorbeeld. Dit ligt Genk niet, Genk heeft liever teams die willen voetballen en iets meer ruimte laten.
Giurgiu moet winnen voor door te gaan. Genk blijft favoriet, maar een odd van 6 is overdreven.
GL !
Zeer low stake
Ik vind de odd van 6 te hoog en ben bang dat de odd nog gaat zakken. Ik vind dit wel een gokje waard.
Ruwe, vuile ploeg die snedig is op de counter. Genk houdt niet van dit soort ploegen, zie ook hun wedstrijden tegen KV Mechelen en Standard bijvoorbeeld. Dit ligt Genk niet, Genk heeft liever teams die willen voetballen en iets meer ruimte laten.
Giurgiu moet winnen voor door te gaan. Genk blijft favoriet, maar een odd van 6 is overdreven.
GL !
[B]Guangzhou FC - Eastern SC : Eastern SC +2.75 @ 2.21 / pinnacle[/B]
low stake, 1% bankroll
Begint om 13.00u vandaag.
Uitleg :
http://www.scmp.com/sport/article/2072704/eastern-draw-inspiration-guangzhou-clash-hong-kongs-world-cup-battles-china
Ik denk dat het niet zo een walk-over gaat worden als de odds doen vermoeden.
GL !
---
Na 3 minuten rood voor Eastern en penalty tegen...
3-0 ondertussen.
Tja, gelukkig maar low stake.
low stake, 1% bankroll
Begint om 13.00u vandaag.
Uitleg :
http://www.scmp.com/sport/article/2072704/eastern-draw-inspiration-guangzhou-clash-hong-kongs-world-cup-battles-china
Ik denk dat het niet zo een walk-over gaat worden als de odds doen vermoeden.
GL !
---
Na 3 minuten rood voor Eastern en penalty tegen...
3-0 ondertussen.
Tja, gelukkig maar low stake.