Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: brugesfan65

Na lang zoeken hoop ik eindelijk eens een manier gevonden te hebben om op het einde van de maand eens wat over te houden aan het wedden :p
Sedert begin januari speel ik op dezelfde manier en de laatste 11 dagen ben ik hiermee foutloos. Heb ondertussen mijn eerste challenge behaald, namelijk van 1 € 10 € gemaakt. Ik heb verschillende challenges lopen, nl. bij iedere bookie waar ik een account heb.
Ook volg ik enkele tipgevers die met deze strategie behoorlijke resultaten halen. Mijn doelstelling dit jaar is om minstens 1 challenge per maand te kunnen afronden.
Challenge bij Circus, is gewoon om bij iedere 2 € winst 1 € te cashen en verder te spelen, aangezien er bij deze bookie niet zoveel mogelijkheden zijn.
Fulham - Norwich : + 0,50 goals (y)
Atletico Madrid scoort (y)
Kortrijk - AA Gent : + 0,50 goals (y)
Stake 3 € kan 3,57 € worden. (y)
Bij Betfirst probeer ik van 10 € 100 € te maken, hierbij zit ik aan Bet 2
Fulham scoort (y)
Gateshead - Aldershot : + 0,50 goals (n)
Atletico Madrid scoort (y)
Stake 11,40 € kan 15,50 € worden. (n)
Bij Unibet heb ik gisteren dus mijn eerste challenge binnengehaald, dus hier start ik mijn tweede challenge.
Bet 1 :
Fulham scoort (y)
Gateshead scoort (n)
Atletico Madrid scoort (y)
Stake 3 € kan 4,35 € worden. (n)
Bij Bwin speel ik mijn eerste challenge van 2 € naar 20 €.
Bet 5 :
Fulham - Norwich : + 0,50 goals (y)
Gateshead scoort (n)
Atlletico Madrid - Valencia : + 0,50 goals (y)
Stake 4,02 € kan 5,13 € worden. (n)
Ik beperk mijn matchen altijd tot 4, maar speel die ofwel 1 ploeg die scoort ofwel 1 goal in die match.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar brugesfan65
Country flagbrugesfan65 in 14-01-2014 13:58 Leden topics
in 14-01-2014 13:58 Leden topics
164 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
En toen verloor hij ineens de NAP :-(
0 Vind ik leuk's
tipsvoorwinst:
En toen verloor hij ineens de NAP :-(

Zal te veel gevierd hebben gisteren :p
0 Vind ik leuk's
hahaha, ja dat zal vast kunnen :p
Morgen gewoon weer zn NAP meespelen hoor!
Gelukkig niet de rest van de singles gespeeld, volgens mij maar 1 winnaar vandaag (a)
0 Vind ik leuk's
Heb vandaag dus 1 groot voordeel. Ik kan onmogelijk slechter doen dan gisteren :-) Minstens even slecht wel, maar hopelijk niet.
Mijn Lucky 31 :
14u50 : Carlisle : Sleepy Haven WIN @2,25 (n) was 2e
15u40 : Ludlow : Buywise WIN ==> NAP @3,00 (y) ==> 0,60 €
16u15 : Ludlow : Come on Annie WIN ==>NB @2,87 (n) pas 8e
16u30 : Carlisle : Alderbrook Lad WIN @4,50 (n) was 2e
17u00 : Carlisle : Next Hight WIN @2,50 (n)
Stake : 6,20
Maximum mogelijke winst : 190,71 € (n)
Enkel 0,60 € terug van mijn 6,20 €
De Quick-Stat acca voor vandaag :
18u30 : PAOK - OFI Crete : Over 8 alternative corners @1,44 (y)
18u45 : Cambuur - PSV : Clean Sheet PSV No @1,40 (y) dat ging rap :-)
20u45 : AS Roma - Napoli : 1 DNB @1,28
Stake : 5,00 kan 13,00 € worden. (y)
Dan heb ik nog een vraagje :
om 17u00 geeft hij Next Hight to win + reverse forecast with Twoways
weet iemand wat dit wilt zeggen ?????
Bedankt alvast.
0 Vind ik leuk's
A reverse forecast involves you predicting who will come first and second in a race (in any order). It costs twice your stake because you're effectively placing 2 straight forecast bets.
Uitleg hoe het bij Sky Bet kan
A reverse forecast bet can be placed one of two ways:
•Select one Horse or Greyhound by clicking a '1st' box next to the selection name you choose to bet on (under the Forecast heading). By then selecting the '2nd' box next to the remaining selection you wish to include in the reverse forecast, you shall see the forecast will have been added to your betslip. By clicking the 'Change to Reverse Forecast' link the bet type will change to Reverse Forecast and your stake will be multiplied by two. Entering the stake and clicking 'Place Bet' (as well as 'Confirm Bet' if the option is selected) will place the reverse forecast bet.
•Select one Horse or Greyhound by clicking the 'Any' box next to the selection name you choose to bet on (under the Forecast heading). Select the 'Any' option for the 2nd Horse or Greyhound you wish to include and then click the 'Add to betslip' button which appears beneath the list of runners. The Reverse Forecast bet will be added to your betslip, entering your stake and clicking 'Place Bet' (as well as 'Confirm Bet' if the option is selected) will place the reverse forecast bet.
(Sky Bet, 2014)
https://support.skybet.com/app/answers/detail/a_id/122
EDIT:
En er zijn nog veeeel meer varianten -> http://www.thebettingline.co.uk/forecast.html
0 Vind ik leuk's
tipsvoorwinst:
A reverse forecast involves you predicting who will come first and second in a race (in any order). It costs twice your stake because you're effectively placing 2 straight forecast bets.
Uitleg hoe het bij Sky Bet kan
https://support.skybet.com/app/answers/detail/a_id/122
EDIT:
En er zijn nog veeeel meer varianten -> http://www.thebettingline.co.uk/forecast.html

Thx Tips
0 Vind ik leuk's
Hoe werkt dat wedden op paardenraces nou precies? Speel je die 5 paarden in combi of gewoon losse stakes? En bij welke bookie spelen jullie het?
0 Vind ik leuk's
NAP win (y) :d
helaas maar odd 2,90 gepakt ;-)
0 Vind ik leuk's
Interessant topic. Ik ga zeker even een kijkje nemen op Facebook bij dit profile.
0 Vind ik leuk's
bvelden:
Hoe werkt dat wedden op paardenraces nou precies? Speel je die 5 paarden in combi of gewoon losse stakes? En bij welke bookie spelen jullie het?

Ik speel die in combi en single, bij BET365
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.