Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: brugesfan65

Na lang zoeken hoop ik eindelijk eens een manier gevonden te hebben om op het einde van de maand eens wat over te houden aan het wedden :p
Sedert begin januari speel ik op dezelfde manier en de laatste 11 dagen ben ik hiermee foutloos. Heb ondertussen mijn eerste challenge behaald, namelijk van 1 € 10 € gemaakt. Ik heb verschillende challenges lopen, nl. bij iedere bookie waar ik een account heb.
Ook volg ik enkele tipgevers die met deze strategie behoorlijke resultaten halen. Mijn doelstelling dit jaar is om minstens 1 challenge per maand te kunnen afronden.
Challenge bij Circus, is gewoon om bij iedere 2 € winst 1 € te cashen en verder te spelen, aangezien er bij deze bookie niet zoveel mogelijkheden zijn.
Fulham - Norwich : + 0,50 goals (y)
Atletico Madrid scoort (y)
Kortrijk - AA Gent : + 0,50 goals (y)
Stake 3 € kan 3,57 € worden. (y)
Bij Betfirst probeer ik van 10 € 100 € te maken, hierbij zit ik aan Bet 2
Fulham scoort (y)
Gateshead - Aldershot : + 0,50 goals (n)
Atletico Madrid scoort (y)
Stake 11,40 € kan 15,50 € worden. (n)
Bij Unibet heb ik gisteren dus mijn eerste challenge binnengehaald, dus hier start ik mijn tweede challenge.
Bet 1 :
Fulham scoort (y)
Gateshead scoort (n)
Atletico Madrid scoort (y)
Stake 3 € kan 4,35 € worden. (n)
Bij Bwin speel ik mijn eerste challenge van 2 € naar 20 €.
Bet 5 :
Fulham - Norwich : + 0,50 goals (y)
Gateshead scoort (n)
Atlletico Madrid - Valencia : + 0,50 goals (y)
Stake 4,02 € kan 5,13 € worden. (n)
Ik beperk mijn matchen altijd tot 4, maar speel die ofwel 1 ploeg die scoort ofwel 1 goal in die match.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar brugesfan65
Country flagbrugesfan65 in 14-01-2014 13:58 Leden topics
in 14-01-2014 13:58 Leden topics
164 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Dus je speelt met hele low odds ? En als je 3 matche kiest ligt de gezamenlijke odd nog niet aan de 2.00 zelfs niet als je 4 matchen lijkt t combineren, bekijke liever of de odds ook value bieden, je wilt nooit een bet verliezen en dat snap ik, maar als je met zon low odds speelt en na een tijd loopt r tog 1 mis dan is het wel heel zuur, je moet geen bang hebbe voor de hoge odds als deze value bieden zijn deze prima speelbaar en kan j met een single bet meer eruithalen dan nu met j "low-odd-4-game-combo"
0 Vind ik leuk's
Everyone has a price, the important thing is to find out that price
dlp2050:
Dus je speelt met hele low odds ? En als je 3 matche kiest ligt de gezamenlijke odd nog niet aan de 2.00 zelfs niet als je 4 matchen lijkt t combineren, bekijke liever of de odds ook value bieden, je wilt nooit een bet verliezen en dat snap ik, maar als je met zon low odds speelt en na een tijd loopt r tog 1 mis dan is het wel heel zuur, je moet geen bang hebbe voor de hoge odds als deze value bieden zijn deze prima speelbaar en kan j met een single bet meer eruithalen dan nu met j "low-odd-4-game-combo"

Ja enkel heel lage odds, maar gaat prima momenteel, back wel zo rap mogelijk mijn startbedrag, dus echt veel risico loop ik niet, met hogere odds loopt het altijd mis bij mij :s
0 Vind ik leuk's
Hehe ik ben dan jouw tegenpool het zijn de kleine odds die me vroeger altijd bedrogen dus na hier een artikel gelezen te hebben over "wat is value?, en value-betting" bekijkt ik eve of de bet die ik wil plaatsen mee kans heeft op slage dan de odds ons doen geloven
0 Vind ik leuk's
Everyone has a price, the important thing is to find out that price
brugesfan65:
Na lang zoeken hoop ik eindelijk eens een manier gevonden te hebben om op het einde van de maand eens wat over te houden aan het wedden :p
Sedert begin januari speel ik op dezelfde manier en de laatste 11 dagen ben ik hiermee foutloos. Heb ondertussen mijn eerste challenge behaald, namelijk van 1 € 10 € gemaakt. Ik heb verschillende challenges lopen, nl. bij iedere bookie waar ik een account heb.
Ook volg ik enkele tipgevers die met deze strategie behoorlijke resultaten halen. Mijn doelstelling dit jaar is om minstens 1 challenge per maand te kunnen afronden.
Challenge bij Circus, is gewoon om bij iedere 2 € winst 1 € te cashen en verder te spelen, aangezien er bij deze bookie niet zoveel mogelijkheden zijn.
Fulham - Norwich : + 0,50 goals (y)
Atletico Madrid scoort (y)
Kortrijk - AA Gent : + 0,50 goals (y)
Stake 3 € kan 3,57 € worden. (y)
Bij Betfirst probeer ik van 10 € 100 € te maken, hierbij zit ik aan Bet 2
Fulham scoort (y)
Gateshead - Aldershot : + 0,50 goals (n)
Atletico Madrid scoort (y)
Stake 11,40 € kan 15,50 € worden. (n)
Bij Unibet heb ik gisteren dus mijn eerste challenge binnengehaald, dus hier start ik mijn tweede challenge.
Bet 1 :
Fulham scoort (y)
Gateshead scoort (n)
Atletico Madrid scoort (y)
Stake 3 € kan 4,35 € worden. (n)
Bij Bwin speel ik mijn eerste challenge van 2 € naar 20 €.
Bet 5 :
Fulham - Norwich : + 0,50 goals (y)
Gateshead scoort (n)
Atlletico Madrid - Valencia : + 0,50 goals (y)
Stake 4,02 € kan 5,13 € worden. (n)
Ik beperk mijn matchen altijd tot 4, maar speel die ofwel 1 ploeg die scoort ofwel 1 goal in die match.

Gateshead mist een strafschop in minuut 93 :(
0 Vind ik leuk's
brugesfan65:
brugesfan65:
Na lang zoeken hoop ik eindelijk eens een manier gevonden te hebben om op het einde van de maand eens wat over te houden aan het wedden :p
Sedert begin januari speel ik op dezelfde manier en de laatste 11 dagen ben ik hiermee foutloos. Heb ondertussen mijn eerste challenge behaald, namelijk van 1 € 10 € gemaakt. Ik heb verschillende challenges lopen, nl. bij iedere bookie waar ik een account heb.
Ook volg ik enkele tipgevers die met deze strategie behoorlijke resultaten halen. Mijn doelstelling dit jaar is om minstens 1 challenge per maand te kunnen afronden.
Challenge bij Circus, is gewoon om bij iedere 2 € winst 1 € te cashen en verder te spelen, aangezien er bij deze bookie niet zoveel mogelijkheden zijn.
Fulham - Norwich : + 0,50 goals (y)
Atletico Madrid scoort (y)
Kortrijk - AA Gent : + 0,50 goals (y)
Stake 3 € kan 3,57 € worden. (y)
Bij Betfirst probeer ik van 10 € 100 € te maken, hierbij zit ik aan Bet 2
Fulham scoort (y)
Gateshead - Aldershot : + 0,50 goals (n)
Atletico Madrid scoort (y)
Stake 11,40 € kan 15,50 € worden. (n)
Bij Unibet heb ik gisteren dus mijn eerste challenge binnengehaald, dus hier start ik mijn tweede challenge.
Bet 1 :
Fulham scoort (y)
Gateshead scoort (n)
Atletico Madrid scoort (y)
Stake 3 € kan 4,35 € worden. (n)
Bij Bwin speel ik mijn eerste challenge van 2 € naar 20 €.
Bet 5 :
Fulham - Norwich : + 0,50 goals (y)
Gateshead scoort (n)
Atlletico Madrid - Valencia : + 0,50 goals (y)
Stake 4,02 € kan 5,13 € worden. (n)
Ik beperk mijn matchen altijd tot 4, maar speel die ofwel 1 ploeg die scoort ofwel 1 goal in die match.

Gateshead mist een strafschop in minuut 93 :(

Sowieso is het risicovol om een weddenschap meerdere keren te spelen. Je ziet het nu, je verliest 3 weddenschappen op 1 bet.
0 Vind ik leuk's
Zonde van gateshead! Had deze zelf gelukkig op 1Dnb staan.
Hopelijk kun je hiervan leren en niet 1 pick in vrijwel elke combi zetten, hoe zeker je er ook van bent (Er kan áltijd iets gebeuren waardoor alles anders is, bijvoorbeeld een vroege rode kaart oid.)
0 Vind ik leuk's
aapieh:
Zonde van gateshead! Had deze zelf gelukkig op 1Dnb staan.
Hopelijk kun je hiervan leren en niet 1 pick in vrijwel elke combi zetten, hoe zeker je er ook van bent (Er kan áltijd iets gebeuren waardoor alles anders is, bijvoorbeeld een vroege rode kaart oid.)

Dat is eigenlijk wel een gouden regel van het betten.. Nooit een team in meerdere combi's zetten.. het is en blijft voetbal. En zeker met bekervoetbal niet doen!
Ik overtreed deze regel zelden omdat ik er gewoon heel veel geld door verloren ben.. Mijn enige uitzondering is Juventus.
0 Vind ik leuk's
Dan toch maar de raad van de mede-wedders opvolgen en geen 2x meer hetzelfde team spelen, al bljf ik erbij, scoort Gateshead die strafschop is er niks aan de hand :-(
Daardoor ga ik ook mijn challenges beperken, want om meer dan 6 wedstrijden juist te hebben, ook al zijn het kleine odd, dat is toch redelijk moeilijk.
Bij Circus had ik dus wel alles juist en ga ik gewoon verder :
Lokeren scoort (y)
Atletico Bilbao scoort (y)
Napoli scoort (y)
Stake : 3,57 € kan 4,66 € worden. (y)
Challenge bij Bwin : 2 € naar 20 € (tweede poging)
Man City wint (y)
Espanyol scoort (y)
Genk scoort (n)
Stake : 2 € kan 2,96 € worden. (n)
0 Vind ik leuk's
brugesfan65:
Dan toch maar de raad van de mede-wedders opvolgen en geen 2x meer hetzelfde team spelen, al bljf ik erbij, scoort Gateshead die strafschop is er niks aan de hand )
ja maar nu is er 3 keer iets aan de hand :-)
0 Vind ik leuk's
Everyone has a price, the important thing is to find out that price
Klopt inderdaad wat DLP zegt. Het is ook niet negatief bedoeld, meer een tip (y)
In het begin heb ik ook heel vaak combo's gespeeld (van odd rond de 1.90). Naarmate merkte ik dat het zonde is, want had heel vaak dat er 1/2 of 2/3 goed waren. Wanneer je die single speelt maak je veel minder snel veel verlies en kun je je bankroll geleidelijk aan vullen. Speel nu ook (bijna) alleen maar singles, eventueel 2x rond 1.20/1.25 om zo een odd van 150 te creëren waarop je dan iets meer units op speelt dan en single bet van 1.90.
Zet 'm op! ;-)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.