Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: brugesfan65

Na lang zoeken hoop ik eindelijk eens een manier gevonden te hebben om op het einde van de maand eens wat over te houden aan het wedden :p
Sedert begin januari speel ik op dezelfde manier en de laatste 11 dagen ben ik hiermee foutloos. Heb ondertussen mijn eerste challenge behaald, namelijk van 1 € 10 € gemaakt. Ik heb verschillende challenges lopen, nl. bij iedere bookie waar ik een account heb.
Ook volg ik enkele tipgevers die met deze strategie behoorlijke resultaten halen. Mijn doelstelling dit jaar is om minstens 1 challenge per maand te kunnen afronden.
Challenge bij Circus, is gewoon om bij iedere 2 € winst 1 € te cashen en verder te spelen, aangezien er bij deze bookie niet zoveel mogelijkheden zijn.
Fulham - Norwich : + 0,50 goals (y)
Atletico Madrid scoort (y)
Kortrijk - AA Gent : + 0,50 goals (y)
Stake 3 € kan 3,57 € worden. (y)
Bij Betfirst probeer ik van 10 € 100 € te maken, hierbij zit ik aan Bet 2
Fulham scoort (y)
Gateshead - Aldershot : + 0,50 goals (n)
Atletico Madrid scoort (y)
Stake 11,40 € kan 15,50 € worden. (n)
Bij Unibet heb ik gisteren dus mijn eerste challenge binnengehaald, dus hier start ik mijn tweede challenge.
Bet 1 :
Fulham scoort (y)
Gateshead scoort (n)
Atletico Madrid scoort (y)
Stake 3 € kan 4,35 € worden. (n)
Bij Bwin speel ik mijn eerste challenge van 2 € naar 20 €.
Bet 5 :
Fulham - Norwich : + 0,50 goals (y)
Gateshead scoort (n)
Atlletico Madrid - Valencia : + 0,50 goals (y)
Stake 4,02 € kan 5,13 € worden. (n)
Ik beperk mijn matchen altijd tot 4, maar speel die ofwel 1 ploeg die scoort ofwel 1 goal in die match.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar brugesfan65
Country flagbrugesfan65 in 14-01-2014 13:58 Leden topics
in 14-01-2014 13:58 Leden topics
164 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Prachtig week-end achter de rug (h)
Zoals ik hier al eens gezegd heb volg ik sedert een paar maanden enkele tipgevers via Facebook, die brengen mij profit, en ik wil die bets dan ook graag hier plaatsen, als er nog mensen zijn die zulke tipgevers volgen, liefst dan wel diegene die profit maken, geef me gerust een seintje.
Vooreerst wil ik deze mensen warm aanbevelen, https://www.facebook.com/FootballAccumulatorsAndBettingTips, die spelen challenges van £25 - £1000, en hebben, sedert ik ze volg, er al 2 binnengehaald. Aangezien dit enkel live-weddenschappen zijn, is het moeilijk om die hier te plaatsen, maar ik volg hun challenge dat ze bezig zijn, wel maar met 10,00 € en ik hoop daar 100,00 € van te maken, na 4 bets meegespeeld te hebben, sta ik nu op 28,24 €. Ter info zij staan op £482,63 en zijn maar een paar bets verwijderd van de boooom :-)
Een andere die ik volg, geeft dagelijks een paar paarden, die ik meevolg, die kun je hier wel telkens terugvinden, voor vandaag zijn die :
13u45 : Southwell : The Last Bridge WIN 3,25 (y) ==> 0,70 €
15u00 : Kempton : Ray of Joy WIN 4,00 (n)
15u40 : Wolverhampton : Waving WIN 2,00 (y) ==> 0,45 €
16u10 : Wolverhampton : Maggie Pink WIN 2,62 (y) ==> 0,45 €
17u40 : Wolverhampton : Ain't no Surprise WIN 3,25 (y) ==> 0,80 €
Stake : 6,20 €
Maximum mogelijke winst : 193,20 €
4 van de 5 paarden binnen : 54,55 € gewonnen
En tot slot wil ik ook mijn derde stake met jullie delen, waar ik goeie resultaten mee behaal, nl. http://statbet.co.uk/tips/ Hier speel ik altijd de Quick-Stat acca, telkens met een stake van 5,00 €. Vandaag is dat :
Villarreal - Osasuna : over 0,50 first half goals 1,33 (n)
Genoa - Sampdoria : Sampdoria Clean Sheet - No 1,40 (n)
Woking - Hereford : Alternative corners : over 8 1,36 (y)
Stake : 5,00 €
Mogelijke winst : 12,72 € (n)
Er zijn nog een paar mensen die ik volg, maar speel eerst virtueel met ze mee, tot ik zeker ben, dat ze de moeite zijn om voor real mee te spelen.
Aan de mensen die willen meespelen. Succes
0 Vind ik leuk's
Lekker man! Jammer van die ene, anders was t jackpot!
0 Vind ik leuk's
Gisteren is de challenge helaas tot een einde gekomen, had de City match + 1,50 match goals. Begin vandaag dus opnieuw met 10 €
Hier dan mijn Lucky 31 selectie voor de paarden
14u10 : Southwell : Mr Frosty WIN : @3,25 (n) was 2e
16u00 : Lingfield : Secret Millionaire WIN : @3,50 (n) weer 2e
17u00 : Lingfield : Favourite Treat WIN ==> NAP @3,25 (n)
17u20 : Market Rasen : Classinaglass WIN ==> NB @2,10 (n)
17u30 : Lingfield : Aramadya WIN @3,00 (n)
Stake : 6,20 €
Maximum mogelijke winst : 198,36 €
Dit is de 1ste keer dat geen enkel paard erbij was, maar na de superdag gisteren, moet dit ook eens kunnen, morgen nieuwe dag en nieuwe kans
Na 15 opeenvolgende dagen juist te zijn geweest, sneuvelde ook de Quick-Stat Acca, hopelijk nu weer 15 dagen naeen juist
Vitesse - AZ : BTTS @1,57 (n)
Halifax - Salisbury : Clean Sheet - Salisbury No @1,18
Bristol - Coventry : Over 9 Alternative Corners @1,40 (y)
Stake : 5,00 €
Mogelijke winst : 12,99 € (n)
Hopelijk vandaag een even succesrijke dag als gisteren (y)
0 Vind ik leuk's
brugesfan65:
Gisteren is de challenge helaas tot een einde gekomen, had de City match + 1,50 match goals. Begin vandaag dus opnieuw met 10 €

Die voetbalwedstrijden zijn Combi's?
Kan je op napoleongames ook op paarden wedden?
0 Vind ik leuk's
Ja, is 1 combi
Nee op geen enkele Belgische bookie helaas, heb daarom account gemaakt bij BET365
0 Vind ik leuk's
ben je succesvul met je combi's ?
Is het niet beter om deze allemaal single te spelen?
Ben nog vrij nieuw dus alle tips zijn welkom hoor (y)
0 Vind ik leuk's
snippo:
ben je succesvul met je combi's ?
Is het niet beter om deze allemaal single te spelen?
Ben nog vrij nieuw dus alle tips zijn welkom hoor (y)

Daarvoor zijn de odds wat te laag hé, zijn ook tips die ik volg van deze site http://statbet.co.uk/tips/
hadden een strike van 15 opeenvolgende dagen juist, speel die iedere dag mee aan 5,00 €
0 Vind ik leuk's
quick-stat-treble geeft wel heel statistiek-gestuurde tips he :p
0 Vind ik leuk's
tipsvoorwinst:
quick-stat-treble geeft wel heel statistiek-gestuurde tips he :p

hahahaha, noemt daarvoor ook Quick-Stat treble hé :p
0 Vind ik leuk's
haha jaa daarom! :d
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.