Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: Aapieh

Beste allen,
Na een aantal jaren gebet te hebben en een redelijk rugzakje vol te hebben, wil ik graag mijn kennis delen met jullie. Er zijn verschillende league's waar ik op bet, maar vooral op de NBA maak ik het meeste winst *klopt af*.
Hoe kom ik aan mijn tips?
Dat is verschillend. Ik heb de tijd om veel op te zoeken op internet en zo veel meningen van allerlei verschillende mensen te verzamelen. Ook kijk ik met bovengemiddelde interesse naar de eredivisie. Omdat die zo onvoorspelbaar is, bet ik hier weinig meer op, maar soms zitten er nog interessante bets tussen.
Vanavond komen m'n eerste NBA tips ;-)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar aapieh
Country flagaapieh in 23-12-2013 08:26 Leden topics
in 23-12-2013 08:26 Leden topics
96 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik kon je tips niet vinden omdat ik niet wist vanuit welke land en competities je tips waren. jammer maar zou tof zijn als je dat ook zou vermelden erbij de volgende keer.
Ik volg je tips (y)
0 Vind ik leuk's
Mijn excuses, was waarschijnlijk nog steeds gefrustreerd van de avond ervoor haha. Het was NCAA basketbal in ieder geval. Volgende keer zal ik proberen het erbij te zetten ;-)
0 Vind ik leuk's
namka:
Ik kon je tips niet vinden omdat ik niet wist vanuit welke land en competities je tips waren. jammer maar zou tof zijn als je dat ook zou vermelden erbij de volgende keer.
Ik volg je tips (y)
Mss een tip voor jou, bij de bookmakers heb je een zoekfunctie en als je de eerste letters intypt krijg je meteen de games.
0 Vind ik leuk's
pokerdk:
namka:
Ik kon je tips niet vinden omdat ik niet wist vanuit welke land en competities je tips waren. jammer maar zou tof zijn als je dat ook zou vermelden erbij de volgende keer.
Ik volg je tips (y)
Mss een tip voor jou, bij de bookmakers heb je een zoekfunctie en als je de eerste letters intypt krijg je meteen de games.

Niet op de telefoon
0 Vind ik leuk's
Speel je ook wel eens darten ? vanavond MvG?
0 Vind ik leuk's
Ik speel over 26,5 180s bij van gerwen - lewis
0 Vind ik leuk's
ralluf:
pokerdk:
namka:
Ik kon je tips niet vinden omdat ik niet wist vanuit welke land en competities je tips waren. jammer maar zou tof zijn als je dat ook zou vermelden erbij de volgende keer.
Ik volg je tips (y)
Mss een tip voor jou, bij de bookmakers heb je een zoekfunctie en als je de eerste letters intypt krijg je meteen de games.

Niet op de telefoon
Via de telefoon dat kan.
0 Vind ik leuk's
Aapieh Komen er nog tips ?
0 Vind ik leuk's
Ncaab
Gonzaga -15
Okh -3
Maine +11
32-25-1
0 Vind ik leuk's
2/3 Nette avond.
Jammer van OKH, daar was ik juist het meest zeker van :o
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.