Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: Aapieh

Beste allen,
Na een aantal jaren gebet te hebben en een redelijk rugzakje vol te hebben, wil ik graag mijn kennis delen met jullie. Er zijn verschillende league's waar ik op bet, maar vooral op de NBA maak ik het meeste winst *klopt af*.
Hoe kom ik aan mijn tips?
Dat is verschillend. Ik heb de tijd om veel op te zoeken op internet en zo veel meningen van allerlei verschillende mensen te verzamelen. Ook kijk ik met bovengemiddelde interesse naar de eredivisie. Omdat die zo onvoorspelbaar is, bet ik hier weinig meer op, maar soms zitten er nog interessante bets tussen.
Vanavond komen m'n eerste NBA tips ;-)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar aapieh
Country flagaapieh in 23-12-2013 08:26 Leden topics
in 23-12-2013 08:26 Leden topics
96 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
En nee, ik bet eigenlijk nooit op darten. Soms een funbetje oid, maar zoals gisteren niet. Denk dat het gisteren alle kanten op kan (Zo dag je bij Wright). Ook gemiddeldes en aantal 180's kun je niet van op aan. Lastig lastig..
0 Vind ik leuk's
Voor vanavond:
NCAAB
7/10 Richmond : -3
7/10 Villanova: -3.5
4/10 Louisville Cardinals : -12.5
4/10 Michigan State : -5.5
4/10 Duke : -16
4/10 Syracuse : -19
Misschien nog meer tips op een later tijdstip! GL all en natuurlijk een goede jaarwisseling gewenst met VEEUL MONEY! (y)

0 Vind ik leuk's
Ik kon ze gisterenavond niet vinden maar vanavond wel haha, hopen dat het geluk brengt! :) tnx voor de tips
0 Vind ik leuk's
NCAAB
Marquette +9
Illinois -3,5
Ohio st -5,5
NBA
Kings +10
Nets +12

37-28-1
0 Vind ik leuk's
">
Ik speelde je tips in een combi moet nog alleen Villanova hebben.
Maar heb altijd pech met mn laatste March's in combo's :((
0 Vind ik leuk's
Laten we hopen dat villanova gewoon zn werk doet! Hoeveel heb je ingezet? En wat is de odd?
0 Vind ik leuk's
Villanova doet het slecht ze staan achter.
Odd was rond de @25 inzet 10 euro .
Ik verlies altijd mn laatste wedstrijd in een combi en deze keer weer denk ik :)
0 Vind ik leuk's
Zo, dus je kunt een lekkere winst halen op die combo? Dan is t helemaal te hopen dat ie goed gaat.
Ze staan nog achter, maar je kunt er nog weinig over zeggen! We zullen t wel zien straks :) Heb er nog vertrouwen in!
0 Vind ik leuk's
namka:
namka:

Ik speelde je tips in een combi moet nog alleen Villanova hebben.
Maar heb altijd pech met mn laatste March's in combo's :((

Je kan je risico altijd afdekken he. Op dit punt heb je altijd winst.
0 Vind ik leuk's
Davidson -6
Harvard -8
Temple -1
San Diego st -3
Unlv -4
William & Mary -4
San José st +3
Allemaal NCAAB! Good luck, lots of money!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.