Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: Aapieh

Beste allen,
Na een aantal jaren gebet te hebben en een redelijk rugzakje vol te hebben, wil ik graag mijn kennis delen met jullie. Er zijn verschillende league's waar ik op bet, maar vooral op de NBA maak ik het meeste winst *klopt af*.
Hoe kom ik aan mijn tips?
Dat is verschillend. Ik heb de tijd om veel op te zoeken op internet en zo veel meningen van allerlei verschillende mensen te verzamelen. Ook kijk ik met bovengemiddelde interesse naar de eredivisie. Omdat die zo onvoorspelbaar is, bet ik hier weinig meer op, maar soms zitten er nog interessante bets tussen.
Vanavond komen m'n eerste NBA tips ;-)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar aapieh
Country flagaapieh in 23-12-2013 08:26 Leden topics
in 23-12-2013 08:26 Leden topics
96 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Portland -4,5
Cleveland +3, over 204.5
Memphis +7.5, over 199.5
Alle odds rond 1.90
0 Vind ik leuk's
Hoi Aapieh, welke bookmaker gebruik jij eigenlijk?
0 Vind ik leuk's
Unibet en comeon. Ben wel van plan binnenkort meerdere bonussen binnen te halen en bij andere bookmakers aan de slag te gaan.
0 Vind ik leuk's
Bedankt voor alle tips AAPIEH.
Wel zuur NBA vannacht grizzlies op +7.5 en dan wordt het 8.
Net als Portland Trail Blazers -4.5 en dan wordt het maar 4.
Vanavond beter (y) ik wens je in elk geval succes.
0 Vind ik leuk's
Enorm veel mensen speelden Portland -4.5 (ik ook). Geen wonder dat het verschil net 4 is geworden. Ik geloof niet in eerlijkheid als ergens heel veel geld in zit; een einduitslag in de NBA is zo makkelijk te sturen.
0 Vind ik leuk's
Inderdaad zuur van Portland en vooral Grizzlies. Je zou toch zeggen dat die na de 3Q niet meer mis kon gaan.. Maar helaas. Daarentegen wel geluk gehad met de OT bij de cavs, waardoor ik m'n Over nog pakte!
Volgende keer met een beetje meer geluk gewoon weer winst, dus lekker door blijven gaan! Op naar vannacht :)
0 Vind ik leuk's
W: 15, L: 7, V: 1

23-12: (7-0) +189.67
24-12: (1-1) -1.40
25-12: (3-0) +67.2
26-12: (2-2) -22
27-12: (3-4) (Spurs -3.5 op laatste moment nog meegenomen + verloren combo €20,-) -21

0 Vind ik leuk's
tip:
probeer oneven bets te spelen of 1 of 3 of 5 etc etc
0 Vind ik leuk's
Hoezo? Het gaat voor mij om lange termijn betten, dus zorgen dat ik op lange termijn winst maak. Wanneer ik 6 wedstrijden heb die me bevallen, neem ik ze alle 6.
Weet niet wat voor redenen je hiervoor hebt?
0 Vind ik leuk's
Hier al een paar ideeën voor vanavond:
Nets Over 194
Raptors -2.5
Pistons -3.5
Phoenix +6
Wizards Over 206
Definitieve tips komen tussen 00.00 - 01.00
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.