Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips (tennis) van: tim

Beste leden,

Binnenkort ga ik zo'n 5x per week tennis voorbeschouwingen schrijven op voetbalwedden.net maar soms zijn de wedstrijden pas laat bekend of zijn er nog andere leuke picks op een dag die ik niet allemaal kan voorbeschouwen.

Daarom heb ik bij deze mijn eigen nieuwe topic aangemaakt waar ik deze tips kwijt kan. Het zal voornamelijk tennistips zijn en eventueel andere tips mirs ik iets anders leuks zie. Hier kan ik verder nog weleens een leuke (tennis)combinatie kwijt.

Voorbeschouwingen
De voorbeschouwingen tips plaats ik niet in mijn eigen topic maar ik plaats hier wel steeds de link naar de voorbeschouwing toe. Verder ga ik een winst percentage bijhouden van mijn voorbeschouwingen (niet van mijn eigen tips!) zodat jullie kunnen zien hoe mijn winst percentage ligt. Ik hoop zelf dat dit boven de 70% ligt.

Aan de voorbeschouwingen tips besteed ik veel meer aandacht dan de tips in mijn eigen topic. Tips die ik hier plaats zijn tips waar ik misschien zo'n 80% van overtuigd ben en waar wat meer risico inzit. Zoals gezegd plaats ik hier ook combinaties en daar zit sowieso al meer risico in. Vandaar dat ik alleen een percentage ga bijhouden van mijn voorbeschouwingen waar ik wel 100% zeker van ben. Natuurlijk zoals bij iedere sport zal er een verassing tussen zitten of heeft de speler een mindere dag dat afhankelijk van de dagen daarvoor niet te voorspellen was.

Hopelijk hebben jullie er iets aan (Y)

=============================================
Dit stukje tekst is gereserveerd voor mijn voorbeschouwing resultaten
=============================================

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar timbarrett
Country flagtimbarrett in 15-06-2015 11:11 Leden topics
in 15-06-2015 11:11 Leden topics
117 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Instafollow! Succes dit jaar Timbarrett.
0 Vind ik leuk's
ATP Londen #1
14:35 ATP Londen: Gasquet - Bolelli : Bolelli +3.5 @ 1.71
16:00 ATP Londen: Ward - Raonic : 0-2 sets Raonic @ 1.61

Inleg: € 10,00
Combinatie odd: 2.75


0 Vind ik leuk's
best-fixes.blogspot.com

Our team with experience more than 6 years. We work as an oddsmakers in one of the largest bookmakers in the market. We specialize in selecting football leaguese specially the English, French and tennis.

Our picks are based on full analysis of statistics and teams info, coefficient movement, psychological factors, motivation, suspensions, injuries and insider information (not always).

Additionaly we have access to confidential information therefore serious and big players have a lot to gain from working with us. Persons interested of our carefully selected tips please contact via email: bestfixes@yahoo.com

6/15/2015
Fylkir - Stjarnan /soccer, Iceland, Pepsideild/
Verdasco F. - Bautista R. /tennis, ATP, London/

Due to the great interest in our services through residents of Belgium, Portugal, France and the Netherlands, we decided to prepare for citizens of these countries a great promotion. Today and tomorrow they can buy our services with 33% discount! You save 100 EUR!
0 Vind ik leuk's
best-fixes.blogspot.com

Our team with experience more than 6 years. We work as an oddsmakers in one of the largest bookmakers in the market. We specialize in selecting football leaguese specially the English, French and tennis.

Our picks are based on full analysis of statistics and teams info, coefficient movement, psychological factors, motivation, suspensions, injuries and insider information (not always).

Additionaly we have access to confidential information therefore serious and big players have a lot to gain from working with us. Persons interested of our carefully selected tips please contact via email: bestfixes@yahoo.com

6/15/2015
Fylkir - Stjarnan /soccer, Iceland, Pepsideild/
Verdasco F. - Bautista R. /tennis, ATP, London/

Due to the great interest in our services through residents of Belgium, Portugal, France and the Netherlands, we decided to prepare for citizens of these countries a great promotion. Today and tomorrow they can buy our services with 33% discount! You save 100 EUR!
0 Vind ik leuk's
Het begin van me topic niet veel belovend. Bolelli een fantastische speler die het iedere tegestander lastig kan maken (ook op het gras) maar aan het scoreverloop te zien (kan helaas deze wedstrijd niet live volgen) speelt Gasquet of een fantastische wedstrijd of heeft Bolelli het ritme op gras nog niet gevonden.

Het vervolg in me topic zal beter gaan (y)
0 Vind ik leuk's
Nice dat je er 'weer' bent. Speel graag met je mee!
0 Vind ik leuk's
Ik ga deze goed volgen. Hoop dat je mn BR wat kan opkrikken haha :d
0 Vind ik leuk's
ga je ook volgen tim, nu 3 mooie toernooien waar je leuk mee kan beginnen s6
0 Vind ik leuk's
Leuk om te horen dat jullie me volgen!

Ik pas deze dagen toch nog wel op met de weddenschappen op het gras.
ik zie dat teveel spelers nog moeite hebben op het gras, ze zoeken nog het ritme.

Federer's eerste gras wedstrijd tegen Kohlschreiber is nu bezig waarbij Federer het niet makkelijk heeft.
Kohlschreiber heeft vorige week dan wel al een grastoernooi gespeeld en speelt nu uitstekend tegen federer maar voor Federer is het vandaag de eerste van dit jaar en dat merk je wel.

Raonic's eerste wedstrijd op het gras loopt ook nog niet voorspoedig.
Hij heeft zelfs een break tegen gehad wat hem zelden gebeurd.

Het ritme is er nog niet.
Logisch ook als er het hele jaar op Hardcourt en gravel is gespeeld.
0 Vind ik leuk's
waar kunnen we al je tips volgen? Want ik hoorde dat je niet alles hier zou zetten? Ben benieuwd
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.