Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Svenchenko's Drawlays

Sinds kort ben ik begonnen met drawlayen, en om mezelf scherp te houden in het zoeken naar de juiste wedstrijden en eventueel input te krijgen van anderen die ook drawlayen heb ik besloten een eigen drawlay-topic aan te maken.
Speel 3 verschillende soorten drawlays:
1) Draw voor de wedstrijd layen
* Thuisfavoriet, odd tussen 1,40 en 1,70
* Veel goals verwacht (Over 2,5 odd < 1,80)
* Drawlayodd tussen 4,0 en 5,0
2) Draw in de rust layen
* Overduidelijke thuisfavoriet, odd < 1,30
* 0-0 bij rust (indien thuisploeg dusdanig veel scorend vermogen heeft is 1-1 of zelfs 2-2 ook nog acceptabel)
* Drawlayodd < 5,0 bij rust
3) Draw tijdens 1e helft layen
* Wedstrijden met een lay odd die net iets aan de hoge kant is, maar die al snel in de 1e helft goed genoeg is om te layen (en misschien te gevaarlijk is om pas vanaf de rust te spelen).
Deze criteria zijn richtlijnen, kan makkelijk voorkomen dat ik daar af en toe van afwijk (een hele mooie drawlay van 5,2 ofzoiets laat ik natuurlijk niet liggen) maar over het algemeen zullen de meeste wedstrijden hier wel aan voldoen.
Wanneer back ik?
* Als het 1-0 bij rust is
* Als de 1-0 in de 2e helft valt
* Als de 2-0 valt
* Als het 0-1 wordt en het verlies niet al te groot is, anders door laten lopen totdat er alsnog gebackt kan worden tegen minimaal verlies (indien het dan nog steeds 0-1 staat)
* Als het nog 0-0 (of 1-1 etc.) staat en je verlies 1/3 van je liability is. (deze regel heb ik overgenomen van dannym uit ander drawlay topic op VW: http://www.voetbalwedden.net/topic/wedden-strategie-multiple-lay-821/21/)
Ook deze backregels zijn richtlijnen, ook hier is het mogelijk dat ik er af en toe van afwijk (11 tegen 10 situatie bijvoorbeeld)
Om het makkelijk te houden zal ik in dit topic een inzet van 10 hanteren voor elke drawlay (rekent makkelijk en is overzichtelijk)
Lukte me niet om dit topic eerder vanavond aan te maken (via firefox werkte de functie 'start nieuw topic' niet), dus nu via IE alsnog. Heb net de draw bij Everton-WBA gelayed @ 4,3 (gebacked bij 2-0 ruststand @ 24), maar zal deze nu dus niet meetellen in dit topic al had het wel een mooie start geweest ;P
EDIT: Drawlays van het 3e soort (met dank aan dannym)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar svenchenko
Country flagsvenchenko in 30-01-2013 21:49 Leden topics
in 30-01-2013 21:49 Leden topics
56 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Freiburg vind ik twijfelgeval, Freiburg heeft erg laag doelpuntengemiddelde per wedstrijd (2,25) maar gezien de kansenverhouding en het balbezitpercentage deze wedstrijd tot nu toe zou je wel een goaltje van Freiburg verwachten idd. En drawlayodd is laag momenteel (2,86).
Anderlecht is weer 'n uitfavoriet en die zal ik zelf niet spelen, maar de stats zien er wel goed uit idd.
Benfica hetzelfde verhaal, al zien de stats er hier wel heel mooi uit!
Galatasaray, lastig... Ik hou het ook bij twijfelgevalletje, Galatasaray is een beetje wisselvallig en Antalyaspor staat verassend hoog en er vallen nooit zo veel goals in uitwedstrijden van Antalyaspor. Omdat het twijfelgevalletje is zou ik 'm zelf niet spelen als ik er tijd voor zou hebben gehad.
Inter is wel een mooie, Chievo uit echt erg zwak en Inter wat jij al zegt degelijk in eigen huis.
Lyon is tegen deze odd een hele mooie! Normaal (odd tussen 4 en 5) zou ik deze match risico vinden, maar tegen deze odd is het gewoon een mooie.
Heb zelf zometeen geen tijd meer om er nog te spelen, dus ben klaar voor dit weekend.
0 Vind ik leuk's
Sven, wat is eigenlijk precies de reden dat je geen uitploegen speelt die aan de richtlijnen voldoen?
In de odds zit natuurlijk al het risico berekend van uit-thuisvoordeel.
0 Vind ik leuk's
Feyenoord. Voor Betfair promotiecode, zie Persoonlijke Tekst bij profiel.
dannym:
Sven, wat is eigenlijk precies de reden dat je geen uitploegen speelt die aan de richtlijnen voldoen?
In de odds zit natuurlijk al het risico berekend van uit-thuisvoordeel.

Stellen erg vaak teleur naar mijn mening. En ik heb het idee dat de odds ook niet zo hard stijgen na een doelpunt van een uitfavoriet als dat de odds doen wanneer een thuisfavoriet scoort.
0 Vind ik leuk's
Nou dat lijkt me een meer dan duidelijke uitleg. En na deze avond kan ik me wel langzaamaan vinden in die veronderstelling. Zie alleen al Anderlecht en Benfica.
0 Vind ik leuk's
Feyenoord. Voor Betfair promotiecode, zie Persoonlijke Tekst bij profiel.
Resultaten Zondag 10 Februari
#8: Standard Luik - Mons 0-1
Layed: 10 @ 4,9
Backed: -
Winst van 9,50
#9: Manchester United - Everton 2-0
Layed: 10 @ 4,1
Backed: 2,73 @ 15
Winst van 6,91
Winst/Verlies na Zondag 10 Februari: -7,97
Lekker weekend gehad, het akelige verlies van Everton-Aston Villa bijna weggewerkt!
0 Vind ik leuk's
Vandaag toch nog eentje, veel vertrouwen!
#10: Liverpool - WBA @ 5,3 (Inzet: 10)
BACK 24,09 @ 2,20
0 Vind ik leuk's
Na de gemiste penalty ook maar m'n verlies genomen ..
0 Vind ik leuk's
Feyenoord. Voor Betfair promotiecode, zie Persoonlijke Tekst bij profiel.
dannym:
Na de gemiste penalty ook maar m'n verlies genomen ..

Dat is dan helemaal zonde!! Ik was er toen al 7 a 8 minuutjes uit. Heb je trouwens nog lang gewacht met backen.
0 Vind ik leuk's
[quote] Dat is dan helemaal zonde!! Ik was er toen al 7 a 8 minuutjes uit. Heb je trouwens nog lang gewacht met backen.
Had hem pas na de rust gepakt tegen odds 3,2. Kon het me dus veroorloven wat langer te blijven zitten!
0 Vind ik leuk's
Feyenoord. Voor Betfair promotiecode, zie Persoonlijke Tekst bij profiel.
dannym:

Had hem pas na de rust gepakt tegen odds 3,2. Kon het me dus veroorloven wat langer te blijven zitten!

Oke, dan snap ik 'm. ;-)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.