Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Svenchenko's Drawlays

Sinds kort ben ik begonnen met drawlayen, en om mezelf scherp te houden in het zoeken naar de juiste wedstrijden en eventueel input te krijgen van anderen die ook drawlayen heb ik besloten een eigen drawlay-topic aan te maken.
Speel 3 verschillende soorten drawlays:
1) Draw voor de wedstrijd layen
* Thuisfavoriet, odd tussen 1,40 en 1,70
* Veel goals verwacht (Over 2,5 odd < 1,80)
* Drawlayodd tussen 4,0 en 5,0
2) Draw in de rust layen
* Overduidelijke thuisfavoriet, odd < 1,30
* 0-0 bij rust (indien thuisploeg dusdanig veel scorend vermogen heeft is 1-1 of zelfs 2-2 ook nog acceptabel)
* Drawlayodd < 5,0 bij rust
3) Draw tijdens 1e helft layen
* Wedstrijden met een lay odd die net iets aan de hoge kant is, maar die al snel in de 1e helft goed genoeg is om te layen (en misschien te gevaarlijk is om pas vanaf de rust te spelen).
Deze criteria zijn richtlijnen, kan makkelijk voorkomen dat ik daar af en toe van afwijk (een hele mooie drawlay van 5,2 ofzoiets laat ik natuurlijk niet liggen) maar over het algemeen zullen de meeste wedstrijden hier wel aan voldoen.
Wanneer back ik?
* Als het 1-0 bij rust is
* Als de 1-0 in de 2e helft valt
* Als de 2-0 valt
* Als het 0-1 wordt en het verlies niet al te groot is, anders door laten lopen totdat er alsnog gebackt kan worden tegen minimaal verlies (indien het dan nog steeds 0-1 staat)
* Als het nog 0-0 (of 1-1 etc.) staat en je verlies 1/3 van je liability is. (deze regel heb ik overgenomen van dannym uit ander drawlay topic op VW: http://www.voetbalwedden.net/topic/wedden-strategie-multiple-lay-821/21/)
Ook deze backregels zijn richtlijnen, ook hier is het mogelijk dat ik er af en toe van afwijk (11 tegen 10 situatie bijvoorbeeld)
Om het makkelijk te houden zal ik in dit topic een inzet van 10 hanteren voor elke drawlay (rekent makkelijk en is overzichtelijk)
Lukte me niet om dit topic eerder vanavond aan te maken (via firefox werkte de functie 'start nieuw topic' niet), dus nu via IE alsnog. Heb net de draw bij Everton-WBA gelayed @ 4,3 (gebacked bij 2-0 ruststand @ 24), maar zal deze nu dus niet meetellen in dit topic al had het wel een mooie start geweest ;P
EDIT: Drawlays van het 3e soort (met dank aan dannym)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar svenchenko
Country flagsvenchenko in 30-01-2013 21:49 Leden topics
in 30-01-2013 21:49 Leden topics
56 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
#6: Juventus-Fiorentina @ 4,2 (Inzet 10)
BACK 2,10 @ 20 (bij 2-0 ruststand)
Goed begin van het drawlayweekend!
0 Vind ik leuk's
Kennis wordt doorgegeven begrijp ik.
Danny > John > Sven. Small world!
Voor Juventus was ik helaas 10 minuten te laat..
0 Vind ik leuk's
Feyenoord. Voor Betfair promotiecode, zie Persoonlijke Tekst bij profiel.
dannym:
Kennis wordt doorgegeven begrijp ik.
Danny > John > Sven. Small world!
Voor Juventus was ik helaas 10 minuten te laat..

Jut, ik had al een vermoeden dat jij de Danny was waar John het drawlayen van had. ;-)
Jammer man, dat je te laat was.
Wel erg bedankt voor deze drawlay, want die speelde ik dankzij jouw lijstje. (y)
0 Vind ik leuk's
#7: KV Mechelen - Cercle Brugge @ 4 (Inzet 10)
BACK 7,69 @ 5,2 (na de 1-0)
0 Vind ik leuk's
Resultaten Zaterdag 9 Februari
#6: Juventus - Fiorentina 2-0
Layed: 10 @ 4,2
Backed: 2,1 @ 20
Winst van 7,51
#7: KV Mechelen - Cercle Brugge 2-0
Layed: 10 @ 4
Backed: 7,69 @ 5,2
Winst van 2,19
Winst/Verlies na Zaterdag 9 Februari: -24,38
Mogelijke drawlays voor vandaag:
zon 12.00: Barcelona - Getafe (bij 0-0 ruststand als de odd dan laag genoeg is?!)
zon 14.30: Standard Luik - Mons @ 5,2 (kan gelijk, kan ook even 10min wachten tot odd iets gezakt is)
zon 14.30: Ajax - Roda JC (bij gelijke stand bij rust)
zon 17.00: Man United - Everton @ 3,95
0 Vind ik leuk's
#8: Standard Luik - Mons @ 4,9 LIVE (Inzet 10)
Hoppa, volledig binnen! (Normaal zou ik deze 10min voor tijd backen tegen verlies, maar dat ging nu even niet. Pakt goed uit gelukkig.)
0 Vind ik leuk's
#9: Manchester United - Everton @ 4,1 (Inzet 10)
BACK 2,73 @ 15 (in de rust bij 2-0)
0 Vind ik leuk's
Gaat lekker zo Sven. Ook United staat alweer op winst.
Nog wel even een vraagje: waarom heb je besloten om Mons te laten lopen? Stel het wordt in de 75-80e minuut 1-1, dan staat de odd van gelijkspel waarschijnlijk aan 1,5 - 1,6 zo ongeveer.
Waarom niet gepakt met verlies na 0-1 of tijdens halftime met 0-1?
0 Vind ik leuk's
Feyenoord. Voor Betfair promotiecode, zie Persoonlijke Tekst bij profiel.
dannym:
Gaat lekker zo Sven. Ook United staat alweer op winst.
Nog wel even een vraagje: waarom heb je besloten om Mons te laten lopen? Stel het wordt in de 75-80e minuut 1-1, dan staat de odd van gelijkspel waarschijnlijk aan 1,5 - 1,6 zo ongeveer.
Waarom niet gepakt met verlies na 0-1 of tijdens halftime met 0-1?

Wilde 'm backen zo rond de 75e minuut, omdat als dan rond die tijd de 1-1 alsnog valt de drawodd nog redelijk in de buurt van de 2 zou komen te liggen en ik via de 'normale' uitstapregel m'n verlies kon backen. Maar ik moest plotseling ff wat anders doen, waardoor ik geen tijd had om nog te backen, en 'm dus op de gok door heb moeten laten lopen.
0 Vind ik leuk's
Heel kort dag : Freiburg - Dusseldorf , mits 0-0 nog bij rust.
Waasland-Beveren - Anderlecht @ 4,7. Odd misschien iets laten zakken?
Nacional - Benfica @ 5,1. Iets laten zakken maar zou hem zeker spelen, prachtige reeks Benfica!
Galatasaray - Antalyaspor @ 4,7. Twijfelgevalletje. Zou graag jouw kijk op deze match willen hebben.
Inter - Chievo @4,1. Inter degelijk thuis. Chievo nog geen uitwedstrijd gelijkgespeeld.
Lyon - Lille @ 3,45. Prachtige odd voor zo'n sterk Lyon at home. Doelsaldo at home : 23-8. 8 vd 11 gewonnen.
0 Vind ik leuk's
Feyenoord. Voor Betfair promotiecode, zie Persoonlijke Tekst bij profiel.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.