Tips van: Principito93
Hallo mede-wedders !
Nu dat ik toch al mag spreken van een 2,5 jaar ervaring in de wereld van het wedden moet ik zeggen dat ik na ups en downs eindelijk begin met de knepen van het vak te kennen & de minimale winsten geraapt worden. Vandaar dat ik een nieuw topic open zodat ik een duidelijk beeld kan krijgen van mijn tips. De wereld waarin mijn weddenschappen zijn gebaseerd gaat over allerlei sporten, zolang ik er maar value in zie ofdat ik er gewoon een hoge zekerheid van heb. Vaak zal ik ook een funcombi plaatsen die ik speel voor een tientje (wat ik toch zeker kan missen). Voor de rest speel ik heel vaak kleine combo'tjes @2+ of gewoon pure singles die @1.5+ liggen, lager dan dat vind ik het eigenlijk nooit value of ik zal ze al gebruiken als combomateriaal.
Hopelijk kan ik jullie een garantie bieden voor succes! Indien dit niet het geval is, schiet me alsjeblieft niet af. Ik ben ook maar een persoon die graag geld ziet binnenstromen en daar probeert voor te zorgen door te wedden met plezier!
Ik wens jullie veel geluk! :D(y)
[B]PS[/B]: Bankroll zal €2000 bedragen! Waarvan mijn inzet telkens 2% is van mijn bankroll. Per week zal ik mijn nieuwe bankroll herupdaten waardoor ik mijn stakes (~ units) mag verhogen of indien een mindere week moet verlagen!
Nu dat ik toch al mag spreken van een 2,5 jaar ervaring in de wereld van het wedden moet ik zeggen dat ik na ups en downs eindelijk begin met de knepen van het vak te kennen & de minimale winsten geraapt worden. Vandaar dat ik een nieuw topic open zodat ik een duidelijk beeld kan krijgen van mijn tips. De wereld waarin mijn weddenschappen zijn gebaseerd gaat over allerlei sporten, zolang ik er maar value in zie ofdat ik er gewoon een hoge zekerheid van heb. Vaak zal ik ook een funcombi plaatsen die ik speel voor een tientje (wat ik toch zeker kan missen). Voor de rest speel ik heel vaak kleine combo'tjes @2+ of gewoon pure singles die @1.5+ liggen, lager dan dat vind ik het eigenlijk nooit value of ik zal ze al gebruiken als combomateriaal.
Hopelijk kan ik jullie een garantie bieden voor succes! Indien dit niet het geval is, schiet me alsjeblieft niet af. Ik ben ook maar een persoon die graag geld ziet binnenstromen en daar probeert voor te zorgen door te wedden met plezier!
Ik wens jullie veel geluk! :D(y)
[B]PS[/B]: Bankroll zal €2000 bedragen! Waarvan mijn inzet telkens 2% is van mijn bankroll. Per week zal ik mijn nieuwe bankroll herupdaten waardoor ik mijn stakes (~ units) mag verhogen of indien een mindere week moet verlagen!
in 10-11-2013 23:55 Leden topics
Aanmaakdatum (oplopend)
10
principito93:
ARGENTINA: Primera Division - Torneo Inicial
> Colon Santa FE - Atlético Rafaela Over 1.5 goals 1.47
EUROPE: Euro U21 - Qualification
> Albania U21 - Spain U21 -2 1.30
WORLD: Friendly International
> Italy - Nigeria 1X 1.20
@2.29 => @1.20
Spain U21 88' 0-2... Dat is wel heel slecht. Gelukkig nog een void.
ARGENTINA: Primera Division - Torneo Inicial
EUROPE: Euro U21 - Qualification
WORLD: Friendly International
> Italy - Nigeria 1X 1.20
Spain U21 88' 0-2... Dat is wel heel slecht. Gelukkig nog een void.
Spain U21 0-2 = void.
Colon Santa FE is blijkbaar uitgesteld (weet de reden niet) = void.
Dus heb ik mijn 'combo' goed aan 1.20! (lol)
France U21 werd een X = helft van mijn inzet terug.
Profit: -0.30
Totall profit: -0.30
principito93:
*Vooraleer de value eraf is!
EUROPE: World Cup - Qualification - Promotion (19/11/2013 om 20:00)
> Romania - Greece X2 1.76
Deze speel ik 3/10. Roemenië heeft welgeteld 1 kans gehad in de heenwedstrijd en daaruit gescoord. Griekenland kreeg zowaar de kansen om er een 4de binnen te prikken. Maar goed, dat is verleden tijd. Ik zie Griekenland er op zijn minst eentje binnen prikken met een Mitroglou (die in de vorm van zijn leven zit) tussen de rangen. Roemenië kan geen vuist maken tegen dit toch wel sterke Griekenland!
*Vooraleer de value eraf is!
EUROPE: World Cup - Qualification - Promotion (19/11/2013 om 20:00)
> Romania - Greece X2 1.76
Deze speel ik 3/10. Roemenië heeft welgeteld 1 kans gehad in de heenwedstrijd en daaruit gescoord. Griekenland kreeg zowaar de kansen om er een 4de binnen te prikken. Maar goed, dat is verleden tijd. Ik zie Griekenland er op zijn minst eentje binnen prikken met een Mitroglou (die in de vorm van zijn leven zit) tussen de rangen. Roemenië kan geen vuist maken tegen dit toch wel sterke Griekenland!
:) !
Profit: +2.28
Totall profit: +1.98
NBA:
Boston Celtics ML - Cleveland Cavaliers @1.62
principito93:
NBA:
NBA:
FT: 103-100! (y)
Om maar voort te doen met dit topic zal ik hier mijn prematch bets tip geven. Hopelijk kan ik jullie helpen een duitje in het zakje doen! Natuurlijk bet ik heel vaak live aangezien de cash-in optie tegenwoordig wel een heel handige optie is wanneer je ziet dat je bet de mist in gaat of wanneer je team dik voorstaat, maar je toch niet 100% zeker bent dat ze de voorsprong kunnen behouden.
Ook zal ik na elke "bet-geving" mijn sample vd tips die ik vanaf vandaag geef (excelletje) uploaden!
Deze nacht staat op het programma alweer een heerlijke NBA-nacht:
* Indiana Pacers - Brooklyn Nets -10AH @1.55
* Toronto Raptors - New York Knicks Over 49.5 1st half @2.05
* Atlanta Hawks - Charlotte Bobcats Over 193 points @1.90
* Chicago Bulls - Dallas Mavericks ML @1.80
* Houston Rockets - New Orleans Pelicans +12 @1.55
* Portland Trail Blazers - Miami Heat ML @2.90
Ook zal ik na elke "bet-geving" mijn sample vd tips die ik vanaf vandaag geef (excelletje) uploaden!
principito93:
Om maar voort te doen met dit topic zal ik hier mijn prematch bets tip geven. Hopelijk kan ik jullie helpen een duitje in het zakje doen! Natuurlijk bet ik heel vaak live aangezien de cash-in optie tegenwoordig wel een heel handige optie is wanneer je ziet dat je bet de mist in gaat of wanneer je team dik voorstaat, maar je toch niet 100% zeker bent dat ze de voorsprong kunnen behouden.
En het werd een heerlijke nacht ook! 7/7...
http://i40.tinypic.com/a9tw0w.png">
WK darts!
Michael van Gerwen - Mark Webster:
* NO 170-Checkout @1.10
* Over 14 180's @1.75
James Wade - Adrian Lewis:
* NO 170-Checkout @1.12
* Over 138.5 highest check-out @1.85
No 170-checkouts speel ik 5/10 stake.
* NO 170-Checkout @1.10
* Over 14 180's @1.75
* NO 170-Checkout @1.12
principito93:
WK Darts!
* NO 170-Checkout @1.10
* Over 14 180's @1.75
* NO 170-Checkout @1.12
WK Darts!
* NO 170-Checkout @1.10
* Over 14 180's @1.75
* NO 170-Checkout @1.12
Soow, 13 180's in 8 sets. Dat is effe slecht zeg op een WK...
-0.50
Hopen dat Wade & Lewis een dikke check-out halen, geen 170 dan.. :)