Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: Principito93

Hallo mede-wedders !
Nu dat ik toch al mag spreken van een 2,5 jaar ervaring in de wereld van het wedden moet ik zeggen dat ik na ups en downs eindelijk begin met de knepen van het vak te kennen & de minimale winsten geraapt worden. Vandaar dat ik een nieuw topic open zodat ik een duidelijk beeld kan krijgen van mijn tips. De wereld waarin mijn weddenschappen zijn gebaseerd gaat over allerlei sporten, zolang ik er maar value in zie ofdat ik er gewoon een hoge zekerheid van heb. Vaak zal ik ook een funcombi plaatsen die ik speel voor een tientje (wat ik toch zeker kan missen). Voor de rest speel ik heel vaak kleine combo'tjes @2+ of gewoon pure singles die @1.5+ liggen, lager dan dat vind ik het eigenlijk nooit value of ik zal ze al gebruiken als combomateriaal.
Hopelijk kan ik jullie een garantie bieden voor succes! Indien dit niet het geval is, schiet me alsjeblieft niet af. Ik ben ook maar een persoon die graag geld ziet binnenstromen en daar probeert voor te zorgen door te wedden met plezier!
Ik wens jullie veel geluk! :D(y)
[B]PS[/B]: Bankroll zal €2000 bedragen! Waarvan mijn inzet telkens 2% is van mijn bankroll. Per week zal ik mijn nieuwe bankroll herupdaten waardoor ik mijn stakes (~ units) mag verhogen of indien een mindere week moet verlagen!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagprincipito93 in 10-11-2013 23:55 Leden topics
in 10-11-2013 23:55 Leden topics
143 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
11/03 / Hertha BSC - Dortmund 1X @2.28 (Unibet, low/medium)

Hertha BSC met een sterke thuisreputatie terwijl Dortmund deze week een moeilijke Europese wedstrijd voor de boeg heeft. Het moet winnen van Benfica om de kwalificatie veilig te stellen voor de volgende ronde in de Champions League. Hertha heeft dit seizoen de beste thuisreputatie in Duitsland (9W, 1D & 1L).

___

12/03 / Lyon - Toulouse X @4.75 (Betvictor, low)

Interessante wedstrijd tussen 2 teams die een goede vorm te pakken hebben. Enkel speelt Lyon een zeer belangrijke midweek wedstrijd tegen AS Roma voor de europa league waardoor ik vermoeidheid verwacht tijdens deze wedstrijd. Toulouse is een moeilijk te bekampen ploeg en krijgt niet zo gemakkelijk doelpunten tegen. Een overwinning voor Toulouse lijkt me dan weer een stap te ver, maar het kan hier zeker Lyon knap lastig maken waardoor vermoeidheid kan opstapelen bij Lyon.

__

14/03 / Leicester - Sevilla 1X @1.81 (Unibet, medium)

Leicester's vorm was al stijgende voordat Ranieri ontslagen werd, dat was duidelijk in de heenwedstrijd. Het werd de 1ste helft overklast, maar de 2de helft was het gewoon de evenknie van Sevilla. Sevilla daarentegen, het niveau zakt zienderogen. Het behaald ook geen goede resultaten meer buitenshuis. Ik verwacht hier misschien wel een overwinning van Leicester, ook die odd is mooi te pakken voor de risico betters. Indien minder risico is ook een DNB zeer aardig. Toch ga ik ervoor dat Sevilla zich misschien kan herpakken of Leicester misschien kan hervallen en een gelijkspel ook gewoon mogelijk is!

__

14/03 / Juventus - Porto X @3.85 (Unibet, low)

Juventus won de heenwedstrijd met 0-2 na een vroege rode kaart voor Porto. Het spel dat Juventus toen voor de mat kon leggen, was eigenlijk zwak. Het profiteerde door een verdedigende blunder en kon 2 minuten later de 0-2 vastleggen. Verder kreeg het enkel gevaar door schoten van afstand. Voor de rode kaart was Porto de iets betere ploeg. Ik verwacht dat Juventus hier gaat proberen snel scoren, en dat het dan flink achterover zal leunen. Alleen denk ik niet dat Juventus die snelle goal zal kunnen forceren, waardoor ze op de 0 zullen spelen, en niet per sé op zoek zullen gaan naar dat doelpunt. Porto daarentegen heeft gewoon een uitstekend vormpeil te pakken, en kan er vol voor gaan om het Juventus nog knap lastig te maken. Een gelijkspel heeft hier meer kansen dan de quotering laat blijken.
0 Vind ik leuk's
principito93:
11/03 / Hertha BSC - Dortmund 1X @2.28 (Unibet, low/medium)
- Hertha wint met 2-1 en doet zijn thuisreputatie nog eens alle eer aan. Het heeft nu 10W, 1D & 1L voor eigen publiek!

12/03 / Lyon - Toulouse X @4.75 (Betvictor, low)
- Heel sterk Lyon dat overtuigend de 3 punten thuis kon houden. Onverwacht makkelijk moet ik zeggen.

14/03 / Leicester - Sevilla 1X @1.81 (Unibet, medium)
Leicester's vorm was al stijgende voordat Ranieri ontslagen werd, dat was duidelijk in de heenwedstrijd. Het werd de 1ste helft overklast, maar de 2de helft was het gewoon de evenknie van Sevilla. Sevilla daarentegen, het niveau zakt zienderogen. Het behaald ook geen goede resultaten meer buitenshuis. Ik verwacht hier misschien wel een overwinning van Leicester, ook die odd is mooi te pakken voor de risico betters. Indien minder risico is ook een DNB zeer aardig. Toch ga ik ervoor dat Sevilla zich misschien kan herpakken of Leicester misschien kan hervallen en een gelijkspel ook gewoon mogelijk is!
- Heel mooi als zo'n voorbeschouwing van een wedstrijd tot in de puntjes klopt. Leicester komt weer aardig uit de hoek tegenwoordig.

14/03 / Juventus - Porto X @3.85 (Unibet, low)
- Juventus maakte de 1-0 door een strafschop en opnieuw een rode kaart voor Porto, toch werden er nog 2 grote kansen gemist voor Porto. Een gelijkspel had hier vrij makkelijk nog kunnen verwezelijkt zijn. Het was zeker de quotering waard gezien het verwachte saaie wedstrijdverloop.

Profit/Loss: +3.99units.

___
Maart '17: +0.69units.
0 Vind ik leuk's
Sorry hoor Principito maar vind je tips maar matig (h)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.