Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: Principito93

Hallo mede-wedders !
Nu dat ik toch al mag spreken van een 2,5 jaar ervaring in de wereld van het wedden moet ik zeggen dat ik na ups en downs eindelijk begin met de knepen van het vak te kennen & de minimale winsten geraapt worden. Vandaar dat ik een nieuw topic open zodat ik een duidelijk beeld kan krijgen van mijn tips. De wereld waarin mijn weddenschappen zijn gebaseerd gaat over allerlei sporten, zolang ik er maar value in zie ofdat ik er gewoon een hoge zekerheid van heb. Vaak zal ik ook een funcombi plaatsen die ik speel voor een tientje (wat ik toch zeker kan missen). Voor de rest speel ik heel vaak kleine combo'tjes @2+ of gewoon pure singles die @1.5+ liggen, lager dan dat vind ik het eigenlijk nooit value of ik zal ze al gebruiken als combomateriaal.
Hopelijk kan ik jullie een garantie bieden voor succes! Indien dit niet het geval is, schiet me alsjeblieft niet af. Ik ben ook maar een persoon die graag geld ziet binnenstromen en daar probeert voor te zorgen door te wedden met plezier!
Ik wens jullie veel geluk! :D(y)
[B]PS[/B]: Bankroll zal €2000 bedragen! Waarvan mijn inzet telkens 2% is van mijn bankroll. Per week zal ik mijn nieuwe bankroll herupdaten waardoor ik mijn stakes (~ units) mag verhogen of indien een mindere week moet verlagen!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagprincipito93 in 10-11-2013 23:55 Leden topics
in 10-11-2013 23:55 Leden topics
143 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
EUROPE: World Cup - Qualification - Promotion
> Greece - Romania -0.25AH 1.67
Ik ga deze 2/10 spelen. Voor mij is Griekenland altijd een lastige klant op een WK en tegen landen als Roemenië moeten ze altijd kunnen winnen. Verliezen zie ik ze alvast 9/10x niet doen daarom ga ik op de -0.25AH zodat bij een gelijkspel ik nog altijd de helft van de inzet krijg!
Om het wat plezanter te maken ga ik ook voor 0.5/10 op de correct score zetten: 1-0!
Deze quotering bedraagt 6.00, terwijl Griekenland toch amper goals tegen krijgt en ze zelf vrijwel altijd genoegen nemen met een 1-0 stand en alles op de verdediging gooien (waarin ze echt op en top zijn!).
CHALLENGER - SINGLES: Helsinki (Finland), hard (indoor)
> Nieminen, J - Kuznetsov, A Under 20.5 games 1.72
Best jammer, ik zag nadien dat ik deze kon pakken op 1.95(!) bij bwin. Toch een verschil!

Ter info: Zonder verdere uitleg zijn mijn picks allemaal 1/10 stake.

Succes! (y)
0 Vind ik leuk's
principito93:
EUROPE: World Cup - Qualification - Promotion
> Greece - Romania -0.25AH 1.67
Ik ga deze 2/10 spelen. Voor mij is Griekenland altijd een lastige klant op een WK en tegen landen als Roemenië moeten ze altijd kunnen winnen. Verliezen zie ik ze alvast 9/10x niet doen daarom ga ik op de -0.25AH zodat bij een gelijkspel ik nog altijd de helft van de inzet krijg!
Om het wat plezanter te maken ga ik ook voor 0.5/10 op de correct score zetten: 1-0[/b]!
Deze quotering bedraagt 6.00, terwijl Griekenland toch amper goals tegen krijgt en ze zelf vrijwel altijd genoegen nemen met een 1-0 stand en alles op de verdediging gooien (waarin ze echt op en top zijn!).
[b]CHALLENGER - SINGLES: Helsinki (Finland), hard (indoor)

> Nieminen, J - Kuznetsov, A Under 20.5 games 1.72
Best jammer, ik zag nadien dat ik deze kon pakken op 1.95(!) bij bwin. Toch een verschil!

Ter info: Zonder verdere uitleg zijn mijn picks allemaal 1/10 stake.

Succes! (y)

Profit: +1.56
Totall profit: +4.93
0 Vind ik leuk's
CHALLENGER - SINGLES: Lima (Peru), clay (16/11/2013 om 21:30)
> Zeballos, H - Bagnis, F 3.43
ATP - SINGLES: Davis Cup (World) (17/11/2013 om 14:00)
> Djokovic, N - Berdych, T -1.5 sets 1.29
Deze speel ik 7/10. Onwijs veel vertrouwen in deze weddenschap. Djokovic tennist op zijn beste niveau & Berdych zit een ietwat dalende vorm + het feit dat hij vandaag ook zijn dubbelpartij moet afwerken (aan het afwerken is) waardoor de vermoeidheid kan toeslaan. Het is ook een partij die Djokovic moet winnen wil Servië de Daviscup binnenhalen dus de motivatie zal ook hoog liggen!
0 Vind ik leuk's
principito93:
CHALLENGER - SINGLES: Lima (Peru), clay (16/11/2013 om 21:30)
> Zeballos, H - Bagnis, F 3.43
ATP - SINGLES: Davis Cup (World) (17/11/2013 om 14:00)
> Djokovic, N - Berdych, T -1.5 sets 1.29
Deze speel ik 7/10. Onwijs veel vertrouwen in deze weddenschap. Djokovic tennist op zijn beste niveau & Berdych zit een ietwat dalende vorm + het feit dat hij vandaag ook zijn dubbelpartij moet afwerken (aan het afwerken is) waardoor de vermoeidheid kan toeslaan. Het is ook een partij die Djokovic moet winnen wil Servië de Daviscup binnenhalen dus de motivatie zal ook hoog liggen!

Na jammerlijk verlies van Bagnis (terwijl die toch de 1ste won) heeft Djokovic zoals verwacht verlies dubbel & dik goedgemaakt!
Profit: +1.03
Totall profit: +5.96
0 Vind ik leuk's
ARGENTINA: Primera Division - Torneo Inicial (18/11/2013 om 01:15)
> Arsenal Sarandi - Boca Juniors +0.5AH 1.55
Deze zal ik met een stake van 3/10 spelen. Heel wat value in deze bet IMO!
Laatste bet van deze week, nadien wordt de bankroll geüpdatet om te starten aan de nieuwe week.
Mijn doelstelling is iedere week +5 units te halen. Ik heb momenteel een winst van +5.96 units, hiervan zet ik er 3 in dus heb ik een koste wat kost winst van +2.96units behaald deze week. Doelstelling is niet voltooid indien deze bet fout gaat, maar er is wel winst. Indien deze bet goed gaat hebben we extra winst behaald & deze wordt opzij geschoven (lees: afgehaald).
0 Vind ik leuk's
principito93:
Laatste bet van deze week, nadien wordt de bankroll geüpdatet om te starten aan de nieuwe week.
Mijn doelstelling is iedere week +5 units te halen. Ik heb momenteel een winst van +5.96 units, hiervan zet ik er 3 in dus heb ik een koste wat kost winst van +2.96units behaald deze week. Doelstelling is niet voltooid indien deze bet fout gaat, maar er is wel winst. Indien deze bet goed gaat hebben we extra winst behaald & deze wordt opzij geschoven (lees: afgehaald).

Profit
: +1.65
Totall profit: +7.61units!
New bankroll!!! (2.61 units (~ 52.2euro) kunnen we uitbetalen & iets leuk mee gaan doen!)
=> €2000 + 5units (€100) = €2100.
Dit betekent dat de volgende unitsize €21 zal bedragen! (M.a.w. 1 unit = €21) :)
0 Vind ik leuk's
principito93:
principito93:

Profit
: +1.65
Totall profit: +7.61units!
New bankroll!!! (2.61 units (~ 52.2euro) kunnen we uitbetalen & iets leuk mee gaan doen!)
=> €2000 + 5units (€100) = €2100.
Dit betekent dat de volgende unitsize €21 zal bedragen! (M.a.w. 1 unit = €21) :)

Hier een aardige leestip, iets waardoor ik gisteren mijn unitsize nog wat conservatiever heb gemaakt:
http://www.wunderdog.com/sports-betting-bankroll-management.html
Nu speel je met inzet van minimaal 1% tot max 10%, waarbij ik hoop dat 10/10 niet te vaak voorkomt, maar dan nog speel je als het goed is met gemiddeld 5% inzet (5/10) terwijl het voor de lange termijn verstandiger is om in ieder geval je unitsize door tweeen te delen (en als je het artikel helemaal volgt zelfs gemiddeld maar 1,5% per bet inzet).
SUcces verder!
0 Vind ik leuk's
willempie6:

Hier een aardige leestip, iets waardoor ik gisteren mijn unitsize nog wat conservatiever heb gemaakt:
http://www.wunderdog.com/sports-betting-bankroll-management.html
Nu speel je met inzet van minimaal 1% tot max 10%, waarbij ik hoop dat 10/10 niet te vaak voorkomt, maar dan nog speel je als het goed is met gemiddeld 5% inzet (5/10) terwijl het voor de lange termijn verstandiger is om in ieder geval je unitsize door tweeen te delen (en als je het artikel helemaal volgt zelfs gemiddeld maar 1,5% per bet inzet).
Succes verder!

Heel erg bedankt voor deze nuttige informatie!
Het is natuurlijk voor mij ook nog wat zoeken naar de ideale unitsize. Ik weet van mezelf ook dat deze toch nog wat (te) hoog ligt voor wat het zou moeten zijn. Ookal heb ik 'al' een bankroll van €2000 (nu: €2100), het blijft stilletjes werken naar die bankroll die 10x zo groot is zodat er misschien wel een job van te maken valt! Mijn beredenering momenteel is: 5% per week om hoog proberen te krikken van mijn inzet.
Ook jou wens ik verder veel succes! (y)
0 Vind ik leuk's
ARGENTINA: Primera Division - Torneo Inicial
> Colon Santa FE - Atlético Rafaela Over 1.5 goals 1.47
EUROPE: Euro U21 - Qualification
> Albania U21 - Spain U21 -2 1.30
WORLD: Friendly International
> Italy - Nigeria 1X 1.20
@2.29
Spain U21 88' 0-2... Dat is wel heel slecht. Gelukkig nog een void.
Waardoor de quotering nog 1.76 zal bedragen!
0 Vind ik leuk's
*Vooraleer de value eraf is!
EUROPE: World Cup - Qualification - Promotion (19/11/2013 om 20:00)
> Romania - Greece X2 1.76
Deze speel ik 3/10. Roemenië heeft welgeteld 1 kans gehad in de heenwedstrijd en daaruit gescoord. Griekenland kreeg zowaar de kansen om er een 4de binnen te prikken. Maar goed, dat is verleden tijd. Ik zie Griekenland er op zijn minst eentje binnen prikken met een Mitroglou (die in de vorm van zijn leven zit) tussen de rangen. Roemenië kan geen vuist maken tegen dit toch wel sterke Griekenland!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.