Soccertips from MrUnibet
Ik ga vanaf nu een topic bijhouden waar ik dagelijks mijn tips en inzetten zal plaatsen. Ik speel nu ongeveer een jaar of 10 op Unibet en volg dagelijks het voetbal in zowel binnen- als buitenland. Ik kan natuurlijk niet garanderen dat alles wat hier wordt gepost ook goed is. Meespelen of gebruik maken van deze combo's is natuurlijk op eigen risico.
Vanavond speel ik het volgende op de vriendschappelijke wedstrijden (internationaal):
* Polen - Georgië 1
* Hongarije - Ijsland 1
* Turkijke - Estland 1
* Nigeria U20 - Engeland U20 1
Vanavond om 24.00u begint Nigeria U20 - Engeland U20, waarbij ik een overwinning verwacht voor Nigeria @1.90. Ik heb de laatste paar wedstrijden gezien van Engeland, ik kan niet meer zeggen dan dat het drama was. De laatste 3 wedstrijden speelden ze 0-0. Ze zijn als 3e geëindigd in de groep, waar Nigeria overtuigend 1e is geworden in hun poul. Nigeriaanse elftal heeft momenteel veel meer kwaliteit en de spelers zijn ook veel sterker qua snelheid en behendigheid. Kwaliteitsverschil is denk ik te groot vanacht.
Vanavond speel ik het volgende op de vriendschappelijke wedstrijden (internationaal):
* Polen - Georgië 1
* Hongarije - Ijsland 1
* Turkijke - Estland 1
* Nigeria U20 - Engeland U20 1
Vanavond om 24.00u begint Nigeria U20 - Engeland U20, waarbij ik een overwinning verwacht voor Nigeria @1.90. Ik heb de laatste paar wedstrijden gezien van Engeland, ik kan niet meer zeggen dan dat het drama was. De laatste 3 wedstrijden speelden ze 0-0. Ze zijn als 3e geëindigd in de groep, waar Nigeria overtuigend 1e is geworden in hun poul. Nigeriaanse elftal heeft momenteel veel meer kwaliteit en de spelers zijn ook veel sterker qua snelheid en behendigheid. Kwaliteitsverschil is denk ik te groot vanacht.
in 10-08-2011 16:52 Leden topics
Aanmaakdatum (oplopend)
10
MrUnibet, het gaat niet zo goed met je site kan helaas niet spelen haha
Winnen is voor Winnaars
noedels:
Mooie tips MrUnibet, speel vaak met je mee. Die van vanavond ook weer.
Voor mij geld 't zelfde! Keep up the good work!
aapieh:
noedels:
suprer:
Is inmiddels opgelost zo te zien :-) Unibet weer up and running...
Hakuna Matatttta.
mrunibet:
Sevilla gisteren: Het is een tijdje geleden dat ik een ploeg zóveel kansen heb zien missen. Dan zul je altijd zien dat hij er aan de andere kant in gaat!
Ik blijf voorlopig van Sevilla af, geen stabiele ploeg, zo is wel gebleken. Voor vanavond moeten onderstaande clubs het goed gaan maken:
West Ham United - Bristol City 1 (1,35)
Borussia Dortmund - Olympiakos Piraeus 1 (1,40)
Arsenal - Marseille 1 (1,65)
Notering: 3,11
Sevilla gisteren: Het is een tijdje geleden dat ik een ploeg zóveel kansen heb zien missen. Dan zul je altijd zien dat hij er aan de andere kant in gaat!
Ik blijf voorlopig van Sevilla af, geen stabiele ploeg, zo is wel gebleken. Voor vanavond moeten onderstaande clubs het goed gaan maken:
West Ham United - Bristol City 1 (1,35)
Borussia Dortmund - Olympiakos Piraeus 1 (1,40)
Arsenal - Marseille 1 (1,65)
Notering: 3,11
Speel die ook met je mee, voor mijn eerste keer dat ik met je meespeel :)
'k Heb hem ook hier geplaatst: https://www.voetbalwedden.net/topic/wedden-met-hostedenis-762/2/
Leuk om te lezen wie er mee spelen met m'n combo's. Gisteren zat het helaas zwaar tegen met Sevilla. Arsenal 2e helft van Persie erin en dan zie ik het nog wel goedkomen. Ook West Ham nog een doelpuntje graag, zijn wel de betere ploeg. Southampton keurig met 2-0 voor bij de rust, die had ik ook nog single.
mrunibet:
dennisjuh13:
Southampton - Peterborough United 1 (1,52) Southampton staat 1e maar Peterborough scoort veel en is sterk tegen goede tegenstanders dus het zal nog lastig worden.
Misschien wordt het een lastige wedstrijd dennis, maar heb er toch wel vertrouwen in. Uiteraard niet teveel inzetten als je ze in combo speel. Speel deze 4/10. Southampton - Peterborough United 1 (1,52) Southampton staat 1e maar Peterborough scoort veel en is sterk tegen goede tegenstanders dus het zal nog lastig worden.
Hoop dat ze de 2-0 voorsprong niet meer weggeven dennis ...
Southampton en Dortmund binnen. Arsenal en West Ham hebben het af laten weten. Klein beetje verlies vanavond, hopen dat morgen een betere dag gaat worden.
IK hou het voor vanavond gewoon simpel:
Benfica - Basel 1 (1,35)
Ajax - Dinamo Zagreb 1 (1,45)
Notering: 1.92
Benfica - Basel 1 (1,35)
Ajax - Dinamo Zagreb 1 (1,45)
Notering: 1.92
mrunibet:
IK hou het voor vanavond gewoon simpel: Benfica - Basel 1 (1,35) Ajax - Dinamo Zagreb 1 (1,45) Notering: 1.92
IK hou het voor vanavond gewoon simpel: Benfica - Basel 1 (1,35) Ajax - Dinamo Zagreb 1 (1,45) Notering: 1.92
Gisteren Arsenal, vanavond Benfica. Ik speel 't weekend pas weer. Sla morgen even over ..
Jammer van Benfica ja, ik denk dat velen hier op verloren hebben (ik ook).
Volgende keer beter!
Volgende keer beter!
Retarded gambler