Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Soccertips from MrUnibet

Ik ga vanaf nu een topic bijhouden waar ik dagelijks mijn tips en inzetten zal plaatsen. Ik speel nu ongeveer een jaar of 10 op Unibet en volg dagelijks het voetbal in zowel binnen- als buitenland. Ik kan natuurlijk niet garanderen dat alles wat hier wordt gepost ook goed is. Meespelen of gebruik maken van deze combo's is natuurlijk op eigen risico.
Vanavond speel ik het volgende op de vriendschappelijke wedstrijden (internationaal):
* Polen - Georgië 1
* Hongarije - Ijsland 1
* Turkijke - Estland 1
* Nigeria U20 - Engeland U20 1
Vanavond om 24.00u begint Nigeria U20 - Engeland U20, waarbij ik een overwinning verwacht voor Nigeria @1.90. Ik heb de laatste paar wedstrijden gezien van Engeland, ik kan niet meer zeggen dan dat het drama was. De laatste 3 wedstrijden speelden ze 0-0. Ze zijn als 3e geëindigd in de groep, waar Nigeria overtuigend 1e is geworden in hun poul. Nigeriaanse elftal heeft momenteel veel meer kwaliteit en de spelers zijn ook veel sterker qua snelheid en behendigheid. Kwaliteitsverschil is denk ik te groot vanacht.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flag mrunibet in 10-08-2011 16:52 Leden topics
in 10-08-2011 16:52 Leden topics
985 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
mrunibet Topic starter Geplaatst 30 okt. 2011 om 18:46
Nog een kleine combo voor vanavond, speel deze met inzet 5/10:
Deportivo La Coruña - Girona FC Over 2.5 (1,75)
Atlético Madrid - Real Zaragoza 1 (1,37)
0 Vind ik leuk's
mrunibet:

Sevilla liet het inderdaad afweten vorige week. Als Tottenham wint is het weekend toch winstgevend.. Wat denk je morgen btw van Sevilla - Granada ?

Combi is binnen :-)
Ik zou Sevilla morgen direct op winst zetten in combinatie met misschien wel een 1/1 (rust/eindstand). Granada heeft dit seizoen nog geen 1 keer gescoord in uitwedstrijden, deze gingen dan ook allemaal verloren tegen nou niet de meest aansprekende spaanse ploegen. Wat is jouw mening voor deze wedstrijd?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
mrunibet:

Leuk :-) Bij Bwin staan ze inmiddels op 1,80 en 1,37. Kleine wijzigingen dus...
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
mrunibet Topic starter Geplaatst 30 okt. 2011 om 18:59
vw-crew:
mrunibet:
Sevilla liet het inderdaad afweten vorige week. Als Tottenham wint is het weekend toch winstgevend.. Wat denk je morgen btw van Sevilla - Granada ?
Combi is binnen :-) Ik zou Sevilla morgen direct op winst zetten in combinatie met misschien wel een 1/1 (rust/eindstand). Granada heeft dit seizoen nog geen 1 keer gescoord in uitwedstrijden, deze gingen dan ook allemaal verloren tegen nou niet de meest aansprekende spaanse ploegen. Wat is jouw mening voor deze wedstrijd?

Ik zie Sevilla ook wel 3 punten pakken ja, zeker na de 2-2 van vorige thuiswedstrijd. Ze hebben iets goed te maken en daar is in de competitie geen betere tegenstander dan Granada voor lijkt me. Ik pak Sevilla winst in combinatie met 1 á 2 wedstrijden voor de Champions League. Denk met Benfica winst en Man Utd winst, om toch weer aan een notering van rond de 2 te komen.
0 Vind ik leuk's
niet te filmen, rosenborg dat met 0-3 achterstaat binnen 17 minuten!!!!
0 Vind ik leuk's
Winnen is voor Winnaars
mrunibet Topic starter Geplaatst 30 okt. 2011 om 19:51
suprer:
niet te filmen, rosenborg dat met 0-3 achterstaat binnen 17 minuten!!!!

Er kunnen rare dingen gebeuren in het voetbal blijkt wel weer. Zelfde verhaal als bij Feyenoord vanmiddag...
0 Vind ik leuk's
mrunibet Topic starter Geplaatst 30 okt. 2011 om 21:00
mrunibet:

Binnen (y)
0 Vind ik leuk's
Suprer, sterker nog: bij live-bet kreeg je nog 1.42 voor winst van Brann toen het 0-3 stond..
0 Vind ik leuk's
mrunibet Topic starter Geplaatst 30 okt. 2011 om 21:50
Alvast een midweekse combo:
Sevilla - Granada CF 1 (1,40)
Benfica - Basel1 (1,33)
Manchester United - O?elul Gala?i 1 (1,10)
Notering: 2.05
0 Vind ik leuk's
zo'n qoute van benfica wil ik nog wel nemen ja, al blijft basel een gekke ploeg, maar 1.10 gaat me echt te ver hoor hehe :d
0 Vind ik leuk's
-

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.