Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Soccertips from MrUnibet

Ik ga vanaf nu een topic bijhouden waar ik dagelijks mijn tips en inzetten zal plaatsen. Ik speel nu ongeveer een jaar of 10 op Unibet en volg dagelijks het voetbal in zowel binnen- als buitenland. Ik kan natuurlijk niet garanderen dat alles wat hier wordt gepost ook goed is. Meespelen of gebruik maken van deze combo's is natuurlijk op eigen risico.
Vanavond speel ik het volgende op de vriendschappelijke wedstrijden (internationaal):
* Polen - Georgië 1
* Hongarije - Ijsland 1
* Turkijke - Estland 1
* Nigeria U20 - Engeland U20 1
Vanavond om 24.00u begint Nigeria U20 - Engeland U20, waarbij ik een overwinning verwacht voor Nigeria @1.90. Ik heb de laatste paar wedstrijden gezien van Engeland, ik kan niet meer zeggen dan dat het drama was. De laatste 3 wedstrijden speelden ze 0-0. Ze zijn als 3e geëindigd in de groep, waar Nigeria overtuigend 1e is geworden in hun poul. Nigeriaanse elftal heeft momenteel veel meer kwaliteit en de spelers zijn ook veel sterker qua snelheid en behendigheid. Kwaliteitsverschil is denk ik te groot vanacht.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flag mrunibet in 10-08-2011 16:52 Leden topics
in 10-08-2011 16:52 Leden topics
985 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
mrunibet Topic starter Geplaatst 31 okt. 2011 om 07:18
nottripping:
zo'n qoute van benfica wil ik nog wel nemen ja, al blijft basel een gekke ploeg, maar 1.10 gaat me echt te ver hoor hehe :d

Je hebt gelijk, is ook veels te laag, maar zie ze makkelijk winnen, dus neem hem mee om de notering boven de 2 te krijgen..
0 Vind ik leuk's
mrunibet Topic starter Geplaatst 31 okt. 2011 om 07:40
Voor vandaag:
Sevilla - Granada 1 (1.40)
Stoke - Newcastle Over 1.5 (1.35)
Notering 1.89
0 Vind ik leuk's
mrunibet Topic starter Geplaatst 31 okt. 2011 om 17:05
Alvast voor morgen:
Arsenal - Marseille 1 (1,65)
West Ham United - Bristol City 1 (1,35)
Southampton - Peterborough United 1 (1,52)
0 Vind ik leuk's
mrunibet:
Alvast voor morgen:

Ben altijd wel benieuwd naar iedereen die jouw tips met je meespeelt (geldt ook voor andere topics waar tips geplaatst worden). Het topic word goed bekeken maar het zou leuk zijn als iedereen die je tips volgt dit ook even in dit topic laat weten. Je combi voor vanavond speel ik iig mee. Thanx :-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Als reactie op Vw-crew:
mrunibet:
Voor vandaag:
Sevilla - Granada 1 (1.40)
Stoke - Newcastle Over 1.5 (1.35)
Notering 1.89

Deze speel ik vanavond met je mee, bedankt!
0 Vind ik leuk's
Southampton staat 1e maar Peterborough scoort veel en is sterk tegen goede tegenstanders dus het zal nog lastig worden.
0 Vind ik leuk's
mrunibet Topic starter Geplaatst 31 okt. 2011 om 20:38
dennisjuh13:
Southampton - Peterborough United 1 (1,52) Southampton staat 1e maar Peterborough scoort veel en is sterk tegen goede tegenstanders dus het zal nog lastig worden.

Misschien wordt het een lastige wedstrijd dennis, maar heb er toch wel vertrouwen in. Uiteraard niet teveel inzetten als je ze in combo speel. Speel deze 4/10.
0 Vind ik leuk's
mrunibet Topic starter Geplaatst 31 okt. 2011 om 20:39
vw-crew:
mrunibet:
Alvast voor morgen: Arsenal - Marseille 1 (1,65) West Ham United - Bristol City 1 (1,35) Southampton - Peterborough United 1 (1,52)
Ben altijd wel benieuwd naar iedereen die jouw tips met je meespeelt (geldt ook voor andere topics waar tips geplaatst worden). Het topic word goed bekeken maar het zou leuk zijn als iedereen die je tips volgt dit ook even in dit topic laat weten. Je combi voor vanavond speel ik iig mee. Thanx :-)

Als reactie op bovenstaande. Ik vind het uiteraard ook wel leuk als mensen het even laten weten als ze een combo meespelen! Voor- of tegen argumenten zijn natuurlijk ook altijd welkom! De over bij stoke is binnen. Nu hopen dat Sevilla het karwei af maakt...
0 Vind ik leuk's
mrunibet Topic starter Geplaatst 1 nov. 2011 om 06:31
Sevilla gisteren: Het is een tijdje geleden dat ik een ploeg zóveel kansen heb zien missen. Dan zul je altijd zien dat hij er aan de andere kant in gaat!
Ik blijf voorlopig van Sevilla af, geen stabiele ploeg, zo is wel gebleken. Voor vanavond moeten onderstaande clubs het goed gaan maken:
Borussia Dortmund - Olympiakos Piraeus 1 (1,40)
Notering: 3,11
0 Vind ik leuk's
Mooie tips MrUnibet, speel vaak met je mee. Die van vanavond ook weer.
0 Vind ik leuk's
We're gonna kill the bookies !

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.