Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Pico's BTS & Over/Under-bets

Intro
In dit topic zal ik bets gaan plaatsen die te maken hebben met wedstrijden waarvan ik veel/weinig doelpunten verwacht of waarbij ik verwacht dat beide teams zullen scoren (BTS). Gisteren speelde ik bijvoorbeeld dat Atletico Madrid en Sevilla beiden zouden scoren met een quote van 1.83, wat ik een behoorlijke quote vind voor zo'n wedstrijd. Uiteindelijk ook behaald.
Sinds kort speel ik bij Come On, waar ik het over/under betten heel erg prettig vind. De quotes liggen niet altijd even hoog, maar je kunt daar kiezen voor bijvoorbeeld Over 2 goals, in plaats van Over 2.5 goals, zoals bij bijvoorbeeld Unibet. Ik ben bij een wedstrijd waar ik drie goals verwachten toch wel eens de mist in gegaan omdat de wedstrijd bleef steken op 1-1 of 2-0. Bij een Over 2 krijg je dan je inzet terug en bij een Over 2.25 krijg je de halve inzet terug.
Meer hierover:
http://www.voetbalwedden.net/artikelen/over-en-under-wanneer-win-je-precies-je-weddenschap/
Bepaalde competities en clubs
Ik zal uiteraard vooral kijken naar competities waar veel doelpunten vallen en ik zal eerst kijken naar de voor mij wat meer bekende competities: de Eredivisie, Jupiler League, Premier League en Primera Division. Ook bepaalde topclubs zal ik in de gaten houden. Zo winnen PSV, Manchester United en Barcelona vaak hun wedstrijden, maar krijgen ze ook vaak een goal tegen.
Verder zal ik kijken naar het soort wedstrijd. Een wedstrijd waarbij de belangen groot zijn, zullen niet vaak eindigen in doelpuntrijke duels en ik zal ook kijken naar wedstrijden waarbij een underdog thuis mag spelen tegen een topclub. In die wedstrijden wil de underdog toch vaak het spel wel maken en een doelpunt maken, terwijl de topclub uiteindelijk toch wel een keer scoort.
Ook hebben we de Franse Ligue 2, waarbij de quotes voor over 2.5 altijd boven de 2.00 liggen, maar dat uiteraard komt omdat er niet vaak veel gescoord wordt. Toch vallen er vaak wel twee goals, maar de quote van over 1.5 is dan wel weer laag. Bij een over 2-bet zou je dan in ieder geval je inzet terughebben, maar heb je tevens kans op meer.
Tips en meedenken
Als jullie willen, mogen jullie uiteraard meedenken en jullie licht schijnen op de wedstrijden die ik hier plaats. Ik zal snel met een paar wedstrijden komen, zonder definitieve bet, zodat we het goed kunnen overwegen. Uiteraard zijn tips over andere competities meer dan welkom. Heb ook bijvoorbeeld opgemerkt dat er in Zuid-Amerika veel goals vallen, maar heb nog geen onderzoek gedaan naar die wedstrijden.
Conclusie
Ik denk dat je met wedden op BTS en overs/unders uiteindelijk meer kans hebt dan op een simpele spread waarbij toch vaak verrassingen voorkomen. Ik ben benieuwd :)
Goed - fout - void
01/02/2013: 5 - 1 - 0
02/02/2013: 3 - 4 - 0
03/02/2013: 4 - 2 - 0
04/02/2013: 0 - 2 - 2
05/02/2013: 2 - 4 - 0
06/02/2013: 4 - 2 - 0
08/02/2013: 4 - 1 - 1
09/02/2013: 5 - 5 - 0
10/02/2013: 3 - 3 - 0
11/02/2013: 2 - 2 - 0
12/02/2013: 3 - 1 - 0
((( Totaal: 35 - 27 - 3 )))
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar pico020
Country flagpico020 in 1-02-2013 09:59 Leden topics
in 1-02-2013 09:59 Leden topics
139 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
BTS kan erg interessant zijn ja, ik ga mee doen!
0 Vind ik leuk's
Leans voor vandaag
-------------------------------------------------------------------------------------------
- 01/02/2013: Toulouse - Paris SG - Beide teams scoren @1.95
- 01/02/2013: Toulouse - Paris SG - Over 2.25 @1.81
Toulouse staan tiende en PSG (gedeeld) eerste. Beide teams scoren gemiddeld ruim één keer per wedstrijd. Ik weet dat de Franse competitie niet bol staat van de doelpunten, maar die quote is natuurlijk wel erg interessant.
-------------------------------------------------------------------------------------------
- 01/02/2013: RKC - Heerenveen - Under 3 @1.71
RKC wist al drie wedstrijden op rij niet te scoren, waarvan er twee in 0-0 eindigden. In de laatste acht duels, vielen er maar twee keer meer dan twee goals (0-4 nederlaag tegen NAC, offday RKC) en de knappe 2-2 bij Vitesse, waarbij er drie goals vielen in de laatste 12 minuten. Ik zie in deze wedstrijd niet snel vier goals vallen. Bij drie goals krijg ik de inzet terug.
-------------------------------------------------------------------------------------------
- 01/02/2013: Valladolid - Athletic Bilbao - Beide teams scoren @1.74
Duel tussen twee middenmoters, waarbij Athletic een lekkere opkikker heeft gehad door met 3-0 van Atletico Madrid te winnen. Valladolid is heel wisselvallig, maar wist in de laatste twee thuiswedstrijden de volle buit binnen te halen. De twee thuiswedstrijden daarvoor werden verloren van grootmachten Barcelona (1-3) en Real Madrid (2-3). Bovendien scoort de club al 11 thuiswedstrijden op rij minimaal een goal. Bilbao wist juist in uitwedstrijden telkens wel een goal te scoren. Nu alweer negen competitiewedstrijden op rij.
-------------------------------------------------------------------------------------------
- 01/02/2013: Tours - Chateauroux - Over 2 @1.70
- 01/02/2013: Tours - Chateauroux - Beide teams scoren @1.95
Een duel uit de doelpuntarme Franse Ligue 2. Beide teams staan op 25 punten en daarmee maar een paar punten boven de onderste plekken. Beide teams zullen dus ook willen winnen om een beetje lucht te krijgen in de degradatiestrijd. De laatste vier wedstrijden van Tours eindigden in 3-1 (zowel winst- als verliespartijen) en daarvoor werd er met 1-2 verloren en 2-2 gelijkgespeeld. Bij Chateauroux vallen iets minder goals, maar wel telkens minimaal twee in de laatste vier wedstrijden. In elke wedstrijd van 2013 werd er gescoord en kreeg het een goal tegen.
-------------------------------------------------------------------------------------------
Verder zijn er nog een aantal wedstrijden in de Jupiler League, maar vind ik de quotes van overs en de BTS niet heel indrukwekkend. Bovendien heb ik op dit moment geen tijd meer om het nader te onderzoeken. Heel misschien dat ik daar later vandaag op terugkom. Uiteraard staat iedereen vrij om zijn gedachte erover hier te delen ;)
0 Vind ik leuk's
Speel 1-3-4 mee. Tip 2 had ik al ;)
0 Vind ik leuk's
Hahaha al helemaal aan bookmaker comeon gewend zo te zien, met je over 2 en over 3 :P
Ik twijfel ondanks je goede uitleg toch over de under van rkc heerenveen..
0 Vind ik leuk's
timbarrett:
Hahaha al helemaal aan bookmaker comeon gewend zo te zien, met je over 2 en over 3 :P
Ik twijfel ondanks je goede uitleg toch over de under van rkc heerenveen..

Ik weet toevallig dat jij erg graag houdt van 'Overs', vandaar je gedachtegang :p
Er kan altijd iets gebeuren waardoor er veel goals vallen, maar toch ben ik meer geneigd naar de 'Under'.
Maar bedankt voor je bijdrage! Ik neem hem mee in de overweging om al dan niet te spelen. :)
0 Vind ik leuk's
Hahaha ik speel nooit under inderdaad, maar ik heb in mijn gedachte staan dat met heerenveen veel goals vallen (voor de winterstop).
Laatste tijd inderdaad wat minder, maar RKC viel zo tegen laatste keer. Ik verwacht nu ook meer van ze.
Mijn gevoel zegt dat er 3 goals vallen, en dan is de vraag of ze er ook 4 of meer maken.
Maar kan er inderdaad helemaal naast zitten xD
0 Vind ik leuk's
Wat denk je van jupiler league. meeste van de wedstrijden eindigt in over 2,5 en ook vaak ook BTS beide hebben een gemiddelde odd van 1,5/1,6 wat redelijk hoog is als je in combis zet.
0 Vind ik leuk's
Niks mis mee.
murkavurius:
Wat denk je van jupiler league. meeste van de wedstrijden eindigt in over 2,5 en ook vaak ook BTS beide hebben een gemiddelde odd van 1,5/1,6 wat redelijk hoog is als je in combis zet.

Klopt, maar heb geen tijd om de wedstrijden uitvoerig te bestuderen. Wat voordelig kan zijn is dat het behoorlijk nat is overal en de keepers en verdediging in de JL vaak niet van een enorm niveau zijn. Zoals ik al zei: ik zal er later vandaag misschien op terugkomen, maar voel je vrij om je leans hier neer te zetten :)
0 Vind ik leuk's
timbarrett:
Hahaha al helemaal aan bookmaker comeon gewend zo te zien, met je over 2 en over 3 :P
Ik twijfel ondanks je goede uitleg toch over de under van rkc heerenveen..

Beter maak je een account bij 12bet of Marathonbet, heb je vaak hogere odds voor over 3 dan op comeon ;)
Gelukkig dat de asian handicaps wat meer gebruikt worden door de users van dit forum. Je verliest minder snel omdat je de helft soms nog terug krijgt en je hebt betere odds (y)
0 Vind ik leuk's
Dit wordt het dan:
- 01/02/2013: Toulouse - Paris SG - Beide teams scoren @1.95
- 01/02/2013: Toulouse - Paris SG - Over 2.25 @1.81
- 01/02/2013: RKC - Heerenveen - Under 3 @1.69
- 01/02/2013: Valladolid - Athletic Bilbao - Beide teams scoren @1.66
- 01/02/2013: Tours - Chateauroux - Over 2 @1.87
- 01/02/2013: Tours - Chateauroux - Beide teams scoren @2.10
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.