Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Pico's BTS & Over/Under-bets

Intro
In dit topic zal ik bets gaan plaatsen die te maken hebben met wedstrijden waarvan ik veel/weinig doelpunten verwacht of waarbij ik verwacht dat beide teams zullen scoren (BTS). Gisteren speelde ik bijvoorbeeld dat Atletico Madrid en Sevilla beiden zouden scoren met een quote van 1.83, wat ik een behoorlijke quote vind voor zo'n wedstrijd. Uiteindelijk ook behaald.
Sinds kort speel ik bij Come On, waar ik het over/under betten heel erg prettig vind. De quotes liggen niet altijd even hoog, maar je kunt daar kiezen voor bijvoorbeeld Over 2 goals, in plaats van Over 2.5 goals, zoals bij bijvoorbeeld Unibet. Ik ben bij een wedstrijd waar ik drie goals verwachten toch wel eens de mist in gegaan omdat de wedstrijd bleef steken op 1-1 of 2-0. Bij een Over 2 krijg je dan je inzet terug en bij een Over 2.25 krijg je de halve inzet terug.
Meer hierover:
http://www.voetbalwedden.net/artikelen/over-en-under-wanneer-win-je-precies-je-weddenschap/
Bepaalde competities en clubs
Ik zal uiteraard vooral kijken naar competities waar veel doelpunten vallen en ik zal eerst kijken naar de voor mij wat meer bekende competities: de Eredivisie, Jupiler League, Premier League en Primera Division. Ook bepaalde topclubs zal ik in de gaten houden. Zo winnen PSV, Manchester United en Barcelona vaak hun wedstrijden, maar krijgen ze ook vaak een goal tegen.
Verder zal ik kijken naar het soort wedstrijd. Een wedstrijd waarbij de belangen groot zijn, zullen niet vaak eindigen in doelpuntrijke duels en ik zal ook kijken naar wedstrijden waarbij een underdog thuis mag spelen tegen een topclub. In die wedstrijden wil de underdog toch vaak het spel wel maken en een doelpunt maken, terwijl de topclub uiteindelijk toch wel een keer scoort.
Ook hebben we de Franse Ligue 2, waarbij de quotes voor over 2.5 altijd boven de 2.00 liggen, maar dat uiteraard komt omdat er niet vaak veel gescoord wordt. Toch vallen er vaak wel twee goals, maar de quote van over 1.5 is dan wel weer laag. Bij een over 2-bet zou je dan in ieder geval je inzet terughebben, maar heb je tevens kans op meer.
Tips en meedenken
Als jullie willen, mogen jullie uiteraard meedenken en jullie licht schijnen op de wedstrijden die ik hier plaats. Ik zal snel met een paar wedstrijden komen, zonder definitieve bet, zodat we het goed kunnen overwegen. Uiteraard zijn tips over andere competities meer dan welkom. Heb ook bijvoorbeeld opgemerkt dat er in Zuid-Amerika veel goals vallen, maar heb nog geen onderzoek gedaan naar die wedstrijden.
Conclusie
Ik denk dat je met wedden op BTS en overs/unders uiteindelijk meer kans hebt dan op een simpele spread waarbij toch vaak verrassingen voorkomen. Ik ben benieuwd :)
Goed - fout - void
01/02/2013: 5 - 1 - 0
02/02/2013: 3 - 4 - 0
03/02/2013: 4 - 2 - 0
04/02/2013: 0 - 2 - 2
05/02/2013: 2 - 4 - 0
06/02/2013: 4 - 2 - 0
08/02/2013: 4 - 1 - 1
09/02/2013: 5 - 5 - 0
10/02/2013: 3 - 3 - 0
11/02/2013: 2 - 2 - 0
12/02/2013: 3 - 1 - 0
((( Totaal: 35 - 27 - 3 )))
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar pico020
Country flagpico020 in 1-02-2013 09:59 Leden topics
in 1-02-2013 09:59 Leden topics
139 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Definitieve picks voor vandaag:
- Willem II - Feyenoord - Beide teams scoren @1.80
- Nurnberg - Monchengladbach - Beide teams scoren @1.90
- Marseille - Nancy - Beide teams scoren @2.00
- Fiorentina - Parma - Beide teams scoren @1.80
- Beira Mar - Braga - Beide teams scoren @1.95
- Ivoorkust - Nigeria - Over 2 @1.86
0 Vind ik leuk's
Speel ze mee met je (y)
0 Vind ik leuk's
Gaat lekker tot nu toe. Vanavond nog twee wedstrijden die hopelijk goed zijn voor een leuke winst :)
Jammer dat ik niet meer van mijn leans van afgelopen nacht gespeeld heb, want er zijn er heel wat goed (Ajaccio-Lyon BTS en over, Twente-Utrecht BTS en over, Genk over 3, Sparta under 3, Malaga over 2.5, Ivoorkust BTS..)
0 Vind ik leuk's
pico020:
Definitieve picks voor vandaag:
- Willem II - Feyenoord - Beide teams scoren @1.80
- Nurnberg - Monchengladbach - Beide teams scoren @1.90
- Marseille - Nancy - Beide teams scoren @2.00
- Fiorentina - Parma - Beide teams scoren @1.80
- Beira Mar - Braga - Beide teams scoren @1.95
- Ivoorkust - Nigeria - Over 2 @1.86

(y)
Goed - fout - void
01/02/2013: 5 - 1 - 0
02/02/2013: 3 - 4 - 0
03/02/2013: 4 - 2 - 0
Totaal......: 12 - 7 - 0
0 Vind ik leuk's
Alvast wat leans voor morgen:
--------------------------------------------------------
- Arles - Monaco - Over 2 @1.85
- Arles - Monaco - Beide teams scoren @2.05
In wedstrijden van Monaco vallen heel vaak in ieder geval twee goals. Ook krijgen ze vaak wel een goal tegen. Arles is daarentegen niet echt een scorende ploeg en ze verliezen ook niet vaak dik, dus het zijn risicootjes. Zal er morgen verder naar kijken.
--------------------------------------------------------
- GA Eagles - Veendam - Over 3 @1.84
Wedstrijden van de Eagles staan vaak garantie voor veel goals. In 13 (!) van de 18 duels werd er meer dan twee keer gescoord. Veendam eindigde de eerste seizoenshelft ook prima en wist in de laatste 6 uitwedstrijden in 5 duels te scoren.
--------------------------------------------------------
- MVV - Volendam - Over 3 @1.81
- MVV - Voelndam - Over 3.25 @2.04
Beide teams weten vaak het net te vinden en drie goals lijkt me ook wel erg waarschijnlijk. Als ik kies voor de Over 3 krijg ik bij drie goals mijn inzet terug en bij Over 3.25 krijg ik bij drie goals de helft van mijn inzet terug. Zal later nog even kijken welke ik kies.
--------------------------------------------------------
- Pacos Ferreira - Estoril - Beide teams scoren @1.83
Pacos is de (lichte) favoriet in dit duel, maar Estoril weet vaak het net te vinden en bezit ook genoeg kwaliteit om een goal te maken. Ik schat de kans dat beide teams een keer scoren wel hoog in. Morgen meer onderzoek.
--------------------------------------------------------
- 1860 Munchen - Kaiserslautern - Beide teams scoren @1.83
Een belangrijke wedstrijd tussen de nummers 3 (Kaiserslautern) en 6 (1860 Munchen) in de tweede Bundesliga, waarbij Kaiserslautern volgens de bookmakers de (lichte) favoriet is. Beide teams zullen de punten willen pakken om kans te blijven houden op promotie. Verder vind ik het ideaal als de thuisploeg de iets mindere club is, want dan is de kans op een BTS best groot.
--------------------------------------------------------
Verder zijn er niet echt wedstrijden meer, dus ik kijk morgen of ik bovenstaande picks ga spelen.
0 Vind ik leuk's
MVV - Volendam over 3,5 is ook aantrekkelijk
0 Vind ik leuk's
Klopt, die scoren beiden ook erg veel. Bij Come On kan ik hem niet Over 3.5 spelen, maar wel Over 3 (@1.81) en Over 3.25 (@2.04). Heb ze beide toegevoegd aan de leans.
Ik denk er ook over om twee JL-wedstrijden combineren met een BTS. De quotes liggen bij alledrie de wedstrijden rond de @1.50.
0 Vind ik leuk's
pico020:
Alvast wat leans voor morgen:
--------------------------------------------------------
- Arles - Monaco - Over 2 @1.85
- Arles - Monaco - Beide teams scoren @2.05
In wedstrijden van Monaco vallen heel vaak in ieder geval twee goals. Ook krijgen ze vaak wel een goal tegen. Arles is daarentegen niet echt een scorende ploeg en ze verliezen ook niet vaak dik, dus het zijn risicootjes. Zal er morgen verder naar kijken.
--------------------------------------------------------
- GA Eagles - Veendam - Over 3 @1.84
Wedstrijden van de Eagles staan vaak garantie voor veel goals. In 13 (!) van de 18 duels werd er meer dan twee keer gescoord. Veendam eindigde de eerste seizoenshelft ook prima en wist in de laatste 6 uitwedstrijden in 5 duels te scoren.
--------------------------------------------------------
- MVV - Volendam - Over 3 @1.81
- MVV - Voelndam - Over 3.25 @2.04
Beide teams weten vaak het net te vinden en drie goals lijkt me ook wel erg waarschijnlijk. Als ik kies voor de Over 3 krijg ik bij drie goals mijn inzet terug en bij Over 3.25 krijg ik bij drie goals de helft van mijn inzet terug. Zal later nog even kijken welke ik kies.
--------------------------------------------------------
- Pacos Ferreira - Estoril - Beide teams scoren @1.83
Pacos is de (lichte) favoriet in dit duel, maar Estoril weet vaak het net te vinden en bezit ook genoeg kwaliteit om een goal te maken. Ik schat de kans dat beide teams een keer scoren wel hoog in. Morgen meer onderzoek.
--------------------------------------------------------
- 1860 Munchen - Kaiserslautern - Beide teams scoren @1.83
Een belangrijke wedstrijd tussen de nummers 3 (Kaiserslautern) en 6 (1860 Munchen) in de tweede Bundesliga, waarbij Kaiserslautern volgens de bookmakers de (lichte) favoriet is. Beide teams zullen de punten willen pakken om kans te blijven houden op promotie. Verder vind ik het ideaal als de thuisploeg de iets mindere club is, want dan is de kans op een BTS best groot.
--------------------------------------------------------

Het leans-lijstje een beetje uitgebreid. Hebben jullie een mening hierover?
0 Vind ik leuk's
Jupiler League op maandag vind ik altijd zó raar. Er kan echt van alles gebeuren dan... Of er komen 10 doelpunten in een wedstrijd, of het wordt gewoon 0-0. Heb er niet echt verstand van verder Pico, misschien dat ik nog wat meespeel!
0 Vind ik leuk's
henniss:
Jupiler League op maandag vind ik altijd zó raar. Er kan echt van alles gebeuren dan... Of er komen 10 doelpunten in een wedstrijd, of het wordt gewoon 0-0. Heb er niet echt verstand van verder Pico, misschien dat ik nog wat meespeel!

Dit seizoen zijn er op maandag slechts twee wedstrijden in 0-0 geëindigd, en in totaal zijn er maar zeven wedstrijden in de gehele competitie in 0-0 geëindigd, maar ik snap wat je bedoelt. :p
Ik laat me eigenlijk niet tegenhouden door dat soort 'gevoelens' en kijk gewoon naar de statistieken van de laatste weken. Ik zal later in de middag mijn definitieve picks neerzetten.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.