Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: Rollings en Jorkovic (jupiler league)

Dit topic openen wij uitsluitend voor tips uit de Jupiler League ( Eerste divisie, Nederland). Wij zitten elke thuis wedstrijd van Helmond Sport op het rolstoel terras te genieten van deze prachtige competitie en hebben besloten om samen dit topic op te starten.
Wie zijn wij:
Wij zijn Rollings en Jorkovic, 2 jeugd vrienden en enorme voetbalfanaten ( ook al kunnen wij de sport zelf niet beoefenen) De spanning en de sfeer spreekt ons erg aan.
De richtlijnen:
- In dit topic komen enkel en alleen tips uit de jupiler league
- Bij het voorspellen van de wedstrijden wordt er Niet gekeken naar de odds. Wij voorspellen aan de hand van de officiële Jupiter league agenda.
- Wij geloven dat we met enig geduld een hoop kunnen bereiken.
- Wij spelen alleen wedstrijden waar we 60 tot 100 procent zeker van zijn.
- Alle tips die in dit topic worden geplaatst worden ook daadwerkelijk door ons gespeeld.
Groeten en veel succes,
Rollings en Jorkovic.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar jorkovic
Country flagjorkovic in 11-02-2013 14:15 Leden topics
in 11-02-2013 14:15 Leden topics
30 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Vandaag is het dan weer zover. De clubs uit de jupiler league komen in actie.. ( behalve FC Den Bosch, afgelast). Mij tip voor vanavond:
Helmond Sport - FC Emmen Helmond sport
Dordrecht - Go Ahead Eagles Dordrecht DNB
MVV - Cambuur MVV DNB (Geef MVV het thuis voordeel)
Odd:3,98
Stake: 20
0 Vind ik leuk's
Hey top jullie tips (y) doen jullie ook wat met over 2,5 goals enso bijvoorbeeld ?
0 Vind ik leuk's
de eerste tip
FC Dordrecht - Go Ahead Eagles over 2,5
FC Oss - De Graafschap 2,5
Sparta Rotterdam - FC Eindhoven 2,5
Odd: 2,22
Stake: 20
0 Vind ik leuk's
jorkovic:
Vandaag is het dan weer zover. De clubs uit de jupiler league komen in actie.. ( behalve FC Den Bosch, afgelast). Mij tip voor vanavond:
Helmond Sport - FC Emmen Helmond sport
Dordrecht - Go Ahead Eagles Dordrecht DNB 1-1
MVV - Cambuur MVV DNB (Geef MVV het thuis voordeel)
Odd:3,98
Stake: 20

Een slechte start helmond pakt billen knijpend 3 punten. MVV verprutst de kans op minimale winst van deze combi door in de laatste 10 min 2 goals weg te geven.. helaas volgende keer beter.
0 Vind ik leuk's
rollings:
de eerste tip
FC Dordrecht - Go Ahead Eagles over 2,5[rood]
[/rood]FC Oss - De Graafschap 2,5
[groen]Sparta Rotterdam - FC Eindhoven 2,5[groen]
Odd: 2,22
Stake: 20

echt slecht volgende week weer nieuwe kansen heb gelukkig me verlies al binnen
0 Vind ik leuk's
Morgen is het weer tijd voor de jupiler league.. En ja ik weet het de beruchte maandag maar toch ga ik het proberen..
Single
Helmond sport - De Graafschap Helmond Sport

Odd: 2,60
Stake: 20
Combo:
Dordrecht - FC Den bosch Dordrecht DNB
FC Emmen - Fortuna Sittard Emmen DNB ( Het goede spel van Emmen vd week tegen Helmond heeft mij doen beslissen om voor Emmen te gaan)
MVV- Veendam MVV DNB ( ik heb toch iets met MVV ik denk dat ze het verlies van vrijdag toch zeker goed willen maken om zo op een veilige manier in de top 3 van de competitie te blijven.)
Odd: 3,85
Stake: 10
0 Vind ik leuk's
jorkovic:
Morgen is het weer tijd voor de jupiler league.. En ja ik weet het de beruchte maandag maar toch ga ik het proberen..
Single
Helmond sport - De Graafschap Helmond Sport

Odd: 2,60
Stake: 20
Combo:
Dordrecht - FC Den bosch Dordrecht DNB
FC Emmen - Fortuna Sittard Emmen DNB ( Het goede spel van Emmen vd week tegen Helmond heeft mij doen beslissen om voor Emmen te gaan)
MVV- Veendam MVV DNB ( ik heb toch iets met MVV ik denk dat ze het verlies van vrijdag toch zeker goed willen maken om zo op een veilige manier in de top 3 van de competitie te blijven.)
Odd: 3,85
Stake: 10

In de kou zag ik gisteren hoe ons helmond een voorsprong van 2-1 kinderlijk eenvoudig weg gaf. Helmond was aan de betere hand maar wist de kansen niet te verzilveren..
Dordrecht verliest tegen een toch wel sterk fc den bosch.. als ik de samenvatting mag geloven.. zonde..
het wil nog niet echt lukken:S
0 Vind ik leuk's
Jupiler League combi:
Sparta - FC Den Bosch Sparta
Graafschap - Go Ahead Graafschap DNB
FC Oss - MVV MVV
Odd: 4,75
Stake: 10
Ik speel mvv winst maar ik hoop misschien ook dat ze verliezen ivm concurent van Helmond Sport.
0 Vind ik leuk's
Sparta - FC Den Bosch 1.5 over
Graafschap - Go Ahead 1.5 over
Volendam - Dordrecht 90 2.5 over
Odd: 1,95
Stake: 10
0 Vind ik leuk's
jorkovic:
Jupiler League combi:
Sparta - FC Den Bosch Sparta
Graafschap - Go Ahead Graafschap DNB
FC Oss - MVV MVV
Odd: 4,75
Stake: 10
Ik speel mvv winst maar ik hoop misschien ook dat ze verliezen ivm concurent van Helmond Sport.

MVV zonder winstpremie :D Lieten de zege tegen Almere City ook al liggen. Ben benieuwd of dat ze vanavond wel winnen, succes (Y)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.