Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: Rollings en Jorkovic (jupiler league)

Dit topic openen wij uitsluitend voor tips uit de Jupiler League ( Eerste divisie, Nederland). Wij zitten elke thuis wedstrijd van Helmond Sport op het rolstoel terras te genieten van deze prachtige competitie en hebben besloten om samen dit topic op te starten.
Wie zijn wij:
Wij zijn Rollings en Jorkovic, 2 jeugd vrienden en enorme voetbalfanaten ( ook al kunnen wij de sport zelf niet beoefenen) De spanning en de sfeer spreekt ons erg aan.
De richtlijnen:
- In dit topic komen enkel en alleen tips uit de jupiler league
- Bij het voorspellen van de wedstrijden wordt er Niet gekeken naar de odds. Wij voorspellen aan de hand van de officiële Jupiter league agenda.
- Wij geloven dat we met enig geduld een hoop kunnen bereiken.
- Wij spelen alleen wedstrijden waar we 60 tot 100 procent zeker van zijn.
- Alle tips die in dit topic worden geplaatst worden ook daadwerkelijk door ons gespeeld.
Groeten en veel succes,
Rollings en Jorkovic.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar jorkovic
Country flagjorkovic in 11-02-2013 14:15 Leden topics
in 11-02-2013 14:15 Leden topics
30 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
rollings:

Sparta - FC Den Bosch 1.5 over
De Graafschap - Go Ahead 1.5 over
Fc Volendam - Dordrecht 90 2.5 over
Odd: 1,95
Stake: 10
0 Vind ik leuk's
onzemichael:
jorkovic:
Jupiler League combi:
Sparta - FC Den Bosch Sparta
Graafschap - Go Ahead Graafschap DNB
FC Oss - MVV MVV
Odd: 4,75
Stake: 10
Ik speel mvv winst maar ik hoop misschien ook dat ze verliezen ivm concurent van Helmond Sport.

MVV zonder winstpremie :D Lieten de zege tegen Almere City ook al liggen. Ben benieuwd of dat ze vanavond wel winnen, succes (Y)

sjonge jonge sparta dik op zijn bek gegaan had verwacht dat die wedstrijd wel redelijk zeker was maar natuurlijk is dat dan weer niet zo:(
0 Vind ik leuk's
Jupiler League is een doelpuntencompetitie en geen 1x2-competitie. De uitslagen slaan vaak helemaal nergens op, maar er wordt altijd veel gescoord. Sparta - Den Bosch 1-5.. wie verzint dat nou? ;)
Verder zou ik niet al te veel op (of tegen) Helmond Sport spelen, aangezien dat je eigen cluppie is en je dus niet heel objectief je bets kan maken. Dat is ook een reden voor mij om nooit op Ajax te wedden. Ik zit tijdens de wedstrijd al met genoeg spanning, zeker de laatste tijd, dus die bets hoeven het niet nog erger te maken :p
0 Vind ik leuk's
pico020:
Jupiler League is een doelpuntencompetitie en geen 1x2-competitie. De uitslagen slaan vaak helemaal nergens op, maar er wordt altijd veel gescoord. Sparta - Den Bosch 1-5.. wie verzint dat nou? ;)
Verder zou ik niet al te veel op (of tegen) Helmond Sport spelen, aangezien dat je eigen cluppie is en je dus niet heel objectief je bets kan maken. Dat is ook een reden voor mij om nooit op Ajax te wedden. Ik zit tijdens de wedstrijd al met genoeg spanning, zeker de laatste tijd, dus die bets hoeven het niet nog erger te maken :p

Wat je zegt over Helmond Sport klopt als een bus.. Ik speel ze gewoon omdat het kan;) zijn meestal niet de bets die voor mij het geld moeten gaan opleveren..
ik was net bezig met de jupiler league tips.. misschien dat ik inderdaad 1 ga maken met DNB en BTS.. Thnx iig voor je opmerking.. ( blijf dat doen:P) daar leren we ook weer van..
0 Vind ik leuk's
Jupiler League Single:
Helmond sport - Exelcior Helmond
Dit is mijn club, zoals pico20 al aangaf kan ik dan minder objectief kijken ik speel deze omdat het kan. Het is dus niet altijd verstandig om de wedstrijden van helmond sport mee te spelen!
Odd: 1,62
Stake 10
Jupiler League Combi:
Fc Dordrecht - cambuur cambuur DNB
Sparta - Graafschap Graafschap DNB
Gebasseerd op de slechte wedstijd tegen den bosch en het keurige spel van de graafschap
Odd: 4,43
Stake: 10
het wedden op doelpunten word gedaan door mijn companion die volgen later.
0 Vind ik leuk's
Sparta - Graafschap 2.5 over
Helmond Sport - Excelsior Rotterdam 3.5 onder
BV Veendam - Volendam 2.5 over
odd: 3,41
Stake: 10
0 Vind ik leuk's
Dordrecht - Cambuur gaat niet door is afgelast vanwege het overlijden van Theo Bos.
0 Vind ik leuk's

Sparta - Graafschap 2.5 over
Helmond Sport - Excelsior Rotterdam 3.5 onder
BV Veendam - Volendam 2.5 over
odd: 3,41
Stake: 10
0 Vind ik leuk's
Top Oss - Sparta Rotterdam 2.5 over
FC Den Bosch - BV Veendam 2.5 over
MVV Maastricht - Helmond Sport 3.5 onder
odd: 3,45
stake: 5
0 Vind ik leuk's
FC Dordrecht - Graafschap 1
Fc Dordrecht speelt een goed seizoen al 6 wedstrijden ongeslagen. Verder thuis dit slechts 1x verloren. (0-2 tegen willem 2
De graafschap speelt minder stabiel en heeft uit slechts 1 nipte overwinning behaald tegen FC Volendam (0-1)
Odd: 1,95
Stake 10
MVV maastricht - Telstar x2
Beide teams zijn niet echt in vorm soms een paar leuke uitschieters maar stabiliteit is ver te zoeken. ik denk dat Telstar hier minimaal een punt mee naar huis neemt
Odd: 1,98
Stake 10
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.