Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van Noman

Aangezien Noman dit topic via zijn mobiel niet aan kon maken, heb ik dit voor hem gedaan! Noman plaatst hier elke dag een tip die hij heeft van een betaalde tipper voor de geïnteresseerden. Hou het in de gaten!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar lachen34
Country flaglachen34 in 10-02-2015 16:34 Leden topics
in 10-02-2015 16:34 Leden topics
56 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
mrstephanovich:
mokum1995:
Betaalde tipsters zijn niet betaald voor geen redens, ze doen dat om hun tips te beschermen zodat ze niet publiek bekend worden.
Buiten dat ik totaal niet onder de indruk ben van je vorige topic is het dus ook niet erg eerlijk tegenover de tipster van wie je de tips deelt en ook zijn klanten zullen daar een nadeel aan hebben. Hoop dat VW je snel een slotje geeft ;)


Een aantal opmerkingen, want zoveel onzin kan ik niet voorbij laten gaan.

- Waarom is het niet eerlijk tegenover de tipper? Noman heeft de naam van deze tipper niet bekend gemaakt.
- Waarom hebben de klanten van de tipper er nadeel van? Naam is niet bekend gemaakt.
- Je was eerder niet onder de indruk van Noman. Dat kan ik merken in jouw reactie; ik zie afgunst en frustratie.
Je laatste zin bevestigt mijn oordeel over jouw reactie.


Wie zegt dat Noman voor deze tips betaald heeft? Door het eerdere topic van free naar betaald naar all in naar opnieuw free klinkt alsof hij al zijn klanten in zijn vorige paid service verloren heeft en nu weer over de rug van anderen wil verdienen. Ik zeg niet dat dit zeker is, maar als iemand zegt paid tips (van anderen) te plaatsen en hier erg mysterieus over doet dan ga ik er vanuit dat er iets mis zit (elephant in the room eigenlijk). Verder had hij dus eerder ook een topic waarin hij paid tips van andere plaatste, even later ging hij daar zelf paid, dus jatte hij tips van anderen en plaatste hij het bij zichzelf zodat anderen ervoor gingen betalen. Dat is gewoon een soort van stelen en je bent gek als je dan daarvoor zou betalen.

Onbegrijpelijk dat mensen zo te goede trouw zijn van onbekenden via internet. Ik kijk er niet van op dat er nog zoveel mensen worden opgelicht via internet of callcenters.

Daarnaast vind ik het nog extra vaag dat Noman dit draadje niet zelf heeft opgestart.. Van mij mag dit topic per direct dicht.
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
Een aantal opmerkingen, want zoveel onzin kan ik niet voorbij laten gaan.

- Waarom is het niet eerlijk tegenover de tipper? Noman heeft de naam van deze tipper niet bekend gemaakt.
- Waarom hebben de klanten van de tipper er nadeel van? Naam is niet bekend gemaakt.
- Je was eerder niet onder de indruk van Noman. Dat kan ik merken in jouw reactie; ik zie afgunst en frustratie.
Je laatste zin bevestigt mijn oordeel over jouw reactie.

het is duidelijk dat je niks weet van de waarde van een betaalde service....
ik ben zelf een betaalde tipster en probeer altijd de waarde van mijn service hoog te houden, wanneer de odds heel snel na het posten omlaag vallen dan verlies ik een deel van de waarde van mijn service. Mocht dit zijn terwijl ik ervoor betaald krijgt dan compenseert dat wel maar wanneer iemand achter mijn rug om mijn tips als een robin hood staat uit te delen zou ik daar boos om worden. De klanten die hem WEL betalen kunnen zeer waarschijnlijk minder goede odds krijgen als zijn tips door meerdere mensen gespeeld worden. Die afgunst en frustratie klopt zeker omdat mijn tips ook voor goedkoper doorverkocht werden wat mij veel inkomsten scheelde en naar mening verdiend degene die het werk doet het geld ;)
0 Vind ik leuk's
Kanker 40 euro gezet op die kankertip bedankt hoor
0 Vind ik leuk's
haahahhaah daar gaan ze
0 Vind ik leuk's
10-02-2015 Astana(-4.5) - Brindisi 1 (1.90) WINN
11-02-2015 Sassari - Banvit 1 (1.75) LOST
0 Vind ik leuk's
Goed we gaan eens kijken hoe dit topic zich ontwikkeld (h)
0 Vind ik leuk's
Trouwens het topic even verplaatst en hernoemt.
0 Vind ik leuk's
mokum1995:
Een aantal opmerkingen, want zoveel onzin kan ik niet voorbij laten gaan.

- Waarom is het niet eerlijk tegenover de tipper? Noman heeft de naam van deze tipper niet bekend gemaakt.
- Waarom hebben de klanten van de tipper er nadeel van? Naam is niet bekend gemaakt.
- Je was eerder niet onder de indruk van Noman. Dat kan ik merken in jouw reactie; ik zie afgunst en frustratie.
Je laatste zin bevestigt mijn oordeel over jouw reactie.

het is duidelijk dat je niks weet van de waarde van een betaalde service....
ik ben zelf een betaalde tipster en probeer altijd de waarde van mijn service hoog te houden, wanneer de odds heel snel na het posten omlaag vallen dan verlies ik een deel van de waarde van mijn service. Mocht dit zijn terwijl ik ervoor betaald krijgt dan compenseert dat wel maar wanneer iemand achter mijn rug om mijn tips als een robin hood staat uit te delen zou ik daar boos om worden. De klanten die hem WEL betalen kunnen zeer waarschijnlijk minder goede odds krijgen als zijn tips door meerdere mensen gespeeld worden. Die afgunst en frustratie klopt zeker omdat mijn tips ook voor goedkoper doorverkocht werden wat mij veel inkomsten scheelde en naar mening verdiend degene die het werk doet het geld ;)


Retard alert! Nogmaals Noman heeft de naam van zijn tipper niet bekend gemaakt.
Denk je nou echt dat de bookmakers de odds zullen aanpassen, omdat Noman hier tips op het forum plaatst zonder authenticatie van de tipper?

Jij zegt dat de bookmakers de odds drastisch zullen aanpassen, omdat jouw tips verliesgevend voor ze zijn.
Gebruik dit dan in jouw voordeel ;). Hier heb jij niet over nagedacht, vandaar het retard alert.
0 Vind ik leuk's
10-02-2015 Astana(-4.5) - Brindisi 1 (1.90) WINN
11-02-2015 Sassari - Banvit 1 (1.75) LOST

Basketball EuropaLeague
12-02-2015 17:30 Nizhny - Olympiakos 150.5 OVER @1,92
0 Vind ik leuk's
Ben all-in, thx voor de tip.
0 Vind ik leuk's
It's not gambling if you always win

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.