Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van Noman

Aangezien Noman dit topic via zijn mobiel niet aan kon maken, heb ik dit voor hem gedaan! Noman plaatst hier elke dag een tip die hij heeft van een betaalde tipper voor de geïnteresseerden. Hou het in de gaten!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar lachen34
Country flaglachen34 in 10-02-2015 16:34 Leden topics
in 10-02-2015 16:34 Leden topics
56 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Tijdje geleden had je ook al zo een soort topic geopend, toen ging je na een tijdje paid.... Ben wel benieuwd of dat nu weer je intenties zijn en hoe het afgelopen is met je paid service? Gaat om deze topic trouwens: https://www.voetbalwedden.net/topic/betaalde-tips-van-noman-2314/
0 Vind ik leuk's
@ mokkum1995

Hoeso is het raar. Als we winnen wordt niet vanmij gewonnen maar van bookies. Ik gun het gewoon.


@ mojos ja klopt ik was toen all in gegaan alles verloren toen heb ik een tijdje niet meer gespeeld.Nu speel ik 2% van ne bankroll en dat pakt tot nu toe alleen goed uit :)
0 Vind ik leuk's
Dus jij hebt in het verleden ook al eens betaald voor tips en die gratis hier geplaatst. In het topic waar hier een link van is gedropt, zeg je betaald te willen worden voor tips, waar je zelf voor betaald?! Andermans business jatten, dus? Of bestaat die business van die 'ander' helemaal niet, en waren het je eigen tips, of moet ik zeggen bets?

Je ging van gratis naar betaald, maar ging all-in en verloor alles. En dat terwijl je oppert -in dat andere topic- dmv low stake te spelen, je elke maand winst hebt. Nu ga je van betaald, ineens weer terug naar free? Uit goodwill, of?

Nah, voor mijn gevoel lijk je desperate op zoek naar -uiteindelijk weer- een extra centje om te kunnen gokken.
Als ik dan nog een tip mag geven, er zijn gratis goede echte tipgevers, volg hun! En pas op, dit verhaal neigt naar verslaving...

PS, de odd van je gegeven tip is bij tig bookmakers hoger, een echte tipgever pakt elke cent extra mee in zijn quotering, toch?
0 Vind ik leuk's
tomfcdb:
Dus jij hebt in het verleden ook al eens betaald voor tips en die gratis hier geplaatst. In het topic waar hier een link van is gedropt, zeg je betaald te willen worden voor tips, waar je zelf voor betaald?! Andermans business jatten, dus? Of bestaat die business van die 'ander' helemaal niet, en waren het je eigen tips, of moet ik zeggen bets?

Je ging van gratis naar betaald, maar ging all-in en verloor alles. En dat terwijl je oppert -in dat andere topic- dmv low stake te spelen, je elke maand winst hebt. Nu ga je van betaald, ineens weer terug naar free? Uit goodwill, of?

Nah, voor mijn gevoel lijk je desperate op zoek naar -uiteindelijk weer- een extra centje om te kunnen gokken.
Als ik dan nog een tip mag geven, er zijn gratis goede echte tipgevers, volg hun! En pas op, dit verhaal neigt naar verslaving...

PS, de odd van je gegeven tip is bij tig bookmakers hoger, een echte tipgever pakt elke cent extra mee in zijn quotering, toch?


business jatten???
Ik post GRATIS!!!

Hoeso denk je dat ik verslaafd ben?
Je kent me geeneens . En ik speel maar 1 bet per dag(lowstake)!

Kijk hoelaat ik de tip had gepost, dat was afgelopen nacht en als je niet weet dat de odds altijd schommelen dan ben je volgens mij nog nieuw.Op unibet staat ie nog 1,74!

Nogmaals ik post tips gewoon gratis omdat ik het gun, wat heb ik eraan te verliezen als ik jullie deze tips geef?

Ik ga gewoon de tips posten en we zullen zien. Tip voor mensen die de negatieve reacties willen posten ...Volg deze topic gewoon niet simpel!

0 Vind ik leuk's
Hoi Noman,

Geef dan op zijn minst wat info over deze mysterieuze tipgever. Ik bedoel: je moet wel heel erg goed van vertrouwen zijn (lees: naïef zijn) om deze tips blindelings mee te spelen. Ik zou dat in elk geval nooit doen. Je schrijft dat het 'betaalde tips' zijn, alsof die standaard beter zijn dan de tips waarvoor je niet in de buidel hoeft te tasten. Ook daar ben ik het absoluut niet mee eens.

Verder kun je je afvragen of het wel zo netjes is om de tips van een ander zonder zijn toestemming elders te posten, maar die keuze is uiteraard aan jou. Ik kan me voorstellen dat deze tipgever hier niet zo blij mee zou zijn - hij vraagt immers niet voor niet geld voor zijn diensten. Dat is waarschijnlijk ook wat TomFCDB bedoelt met 'business jatten.'

Maar goed, ik heb weinig zin om hier de moraalridder uit te gaan hangen - je moet gewoon doen waarvan jij denkt dat het goed is. Wel vind ik dat je ten opzichte van de VW-leden verplicht bent een tipje van de sluier op te lichten wat betreft je tipgever. Een beetje info is wel op zijn plaats. :)
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
Betaalde tipsters zijn niet betaald voor geen redens, ze doen dat om hun tips te beschermen zodat ze niet publiek bekend worden.
Buiten dat ik totaal niet onder de indruk ben van je vorige topic is het dus ook niet erg eerlijk tegenover de tipster van wie je de tips deelt en ook zijn klanten zullen daar een nadeel aan hebben. Hoop dat VW je snel een slotje geeft ;)
0 Vind ik leuk's
Wat zijn we allemaal weer netjes bezig zeg... je wilt toch winnen ofniet? Voor ons is het juist fijn als wij gratis tips krijgen van iemand die ervoor betaald. Gewoon aankijken of het goede tips zijn of niet. En als je het niet fijn vind kijk dan gewoon niet op dit topic!?
0 Vind ik leuk's
We willen allemaal toch geld verdienen?
Noman betaalt voor zijn tips, dan mag hij toch zelf bepalen wat hij doet met zijn tips?

Ik ben het eens met een deel van jullie dat meer informatie op zijn plaats is.
Alleen op voorwaarde als de naam van deze tipgever anoniem blijft, want zolang jullie de tipgever niet kennen is er niks aan de hand.


0 Vind ik leuk's
mokum1995:
Betaalde tipsters zijn niet betaald voor geen redens, ze doen dat om hun tips te beschermen zodat ze niet publiek bekend worden.
Buiten dat ik totaal niet onder de indruk ben van je vorige topic is het dus ook niet erg eerlijk tegenover de tipster van wie je de tips deelt en ook zijn klanten zullen daar een nadeel aan hebben. Hoop dat VW je snel een slotje geeft ;)


Een aantal opmerkingen, want zoveel onzin kan ik niet voorbij laten gaan.

- Waarom is het niet eerlijk tegenover de tipper? Noman heeft de naam van deze tipper niet bekend gemaakt.
- Waarom hebben de klanten van de tipper er nadeel van? Naam is niet bekend gemaakt.
- Je was eerder niet onder de indruk van Noman. Dat kan ik merken in jouw reactie; ik zie afgunst en frustratie.
Je laatste zin bevestigt mijn oordeel over jouw reactie.
0 Vind ik leuk's
noman:
tomfcdb:
Dus jij hebt in het verleden ook al eens betaald voor tips en die gratis hier geplaatst. In het topic waar hier een link van is gedropt, zeg je betaald te willen worden voor tips, waar je zelf voor betaald?! Andermans business jatten, dus? Of bestaat die business van die 'ander' helemaal niet, en waren het je eigen tips, of moet ik zeggen bets?

Je ging van gratis naar betaald, maar ging all-in en verloor alles. En dat terwijl je oppert -in dat andere topic- dmv low stake te spelen, je elke maand winst hebt. Nu ga je van betaald, ineens weer terug naar free? Uit goodwill, of?

Nah, voor mijn gevoel lijk je desperate op zoek naar -uiteindelijk weer- een extra centje om te kunnen gokken.
Als ik dan nog een tip mag geven, er zijn gratis goede echte tipgevers, volg hun! En pas op, dit verhaal neigt naar verslaving...

PS, de odd van je gegeven tip is bij tig bookmakers hoger, een echte tipgever pakt elke cent extra mee in zijn quotering, toch?


business jatten???
Ik post GRATIS!!!

Hoeso denk je dat ik verslaafd ben?
Je kent me geeneens . En ik speel maar 1 bet per dag(lowstake)!

Kijk hoelaat ik de tip had gepost, dat was afgelopen nacht en als je niet weet dat de odds altijd schommelen dan ben je volgens mij nog nieuw.Op unibet staat ie nog 1,74!

Nogmaals ik post tips gewoon gratis omdat ik het gun, wat heb ik eraan te verliezen als ik jullie deze tips geef?

Ik ga gewoon de tips posten en we zullen zien. Tip voor mensen die de negatieve reacties willen posten ...Volg deze topic gewoon niet simpel!



Precies, je post GRATIS. De business van de beste man waar jij je tips van zou hebben, doet dat niet. Met andere woorden, je verkleind zijn vijver om in te vissen door informatie door te spelen. Natuurlijk, wanneer het geld oplevert hoor je niemand klagen. Maar echt sportief is het niet natuurlijk.

Maak je niet druk, ik ben niet nieuw en odds schommelen inderdaad behoorlijk, altijd. Maar je mist m'n punt. Leuk dat die op unibet -op het moment van je post- nog aan 1.74 stond, maar op het moment dat ik de odd bekeek (net als nu) staat die op Pinnacle, aan 1.88. Odds kunnen altijd een stijging/daling krijgen, maar wanneer je iets adviseert, adviseer je dat aan de hoogste odd mogelijk op dat moment, is vrij logisch lijkt me.


@Lachen34 & mrstephanovich, natuurlijk kun je het even aankijken. En natuurlijk heeft iedereen zelf de keuze of ze het iets vinden of niet. Ik zal persoonlijk deze tips niet volgen, en het topic dan verder ook niet kijken. Maar gezien de weinige informatie & het eerdere topic, lijkt het me niet meer dan fair dat er vragen gesteld mogen worden. Al is het alleen maar om mede leden te 'helpen'.

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.