Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van Noman

Aangezien Noman dit topic via zijn mobiel niet aan kon maken, heb ik dit voor hem gedaan! Noman plaatst hier elke dag een tip die hij heeft van een betaalde tipper voor de geïnteresseerden. Hou het in de gaten!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar lachen34
Country flaglachen34 in 10-02-2015 16:34 Leden topics
in 10-02-2015 16:34 Leden topics
56 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
leonvdk:
Komt van http://wade1x2.blogspot.nl/


Kijk dit is nou geen strakke actie van je. Als je het al weet zeg dan gewoon niks en pas als hij zegt 'nu geef ik ze niet meer gratis weg'. Kun je altijd zeggen waar hij ze vandaan had.
Knap dat je weet waar hij het vandaan heeft, maar om nu gelijk te beginnen loeien alvorens ervan te profiteren is best dom.
0 Vind ik leuk's
Ik heb de site zelf door gegeven in een whatsappgroep met VW leden. Op voorwaarde dat het niet door verteld zou worden. En iemand genaamd 'Fumpr' was zo zielig om het door te vertellen in de chat. Maar succes verder allemaal wie nog tips wilt kan ze per prive bericht krijgen . Mensen willen vieze spelletjes spelen . Kan ik ook ;)
0 Vind ik leuk's
Thanks voor de moeite norman :) Als het kan blijf ik graag de tips via PM ontvangen!

p.s. LEONVDK, je kan de klere krijgen.
0 Vind ik leuk's
Ook ik ontvang ze graag via pb! Kan dat geregeld worden Noman?
Btw, ik zou de tips gewoon op het forum blijven posten. Maak je niet druk om die gastjes
0 Vind ik leuk's
ik ben dan niet echt actief maar volgde je tips wel zou ik ze dan ook pb kunnen hebben?
0 Vind ik leuk's
Hier kan een slotje op, aangezien je al een ander topic hebt
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.