Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Dennis73: Vol gas topic :)

(bedragen weggehaald op advies van MOD)
deze week :
Evenement Inzet Noteringen Resultaat Uitbetaling
AC Milan - Arsenal Wedstrijd Reguliere speeltijdJe weddenschap: Enkelvoudig, 1 2,00 15-2-12 Lopend
FC Porto - Manchester City Wedstrijd Reguliere speeltijdJe weddenschap: Enkelvoudig, 2 2,50 16-2-12 Lopend
Trabzonspor A.?. - PSV Wedstrijd Reguliere speeltijdJe weddenschap: Enkelvoudig, 2 2,60 16-2-12 Lopend
Evenement Inzet Noteringen Resultaat Uitbetaling
Ajax - Manchester United (1-0) 3-Way handicapReguliere speeltijdJe weddenschap: Enkelvoudig, 2 (1-0) 3,25 16-2-12 Lopend
Ajax - Manchester United Wedstrijd Reguliere speeltijdJe weddenschap: Enkelvoudig, 2 1,92 16-2-12 Lopend
Viktoria Plze? - Schalke 04 Wedstrijd Reguliere speeltijdJe weddenschap: Enkelvoudig, 2 2,15 16-2-12 Lopend
Wish me luck!
(bedragen weggehaald op advies van MOD)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar dennis73
Country flagdennis73 in 15-02-2012 20:52 Leden topics
in 15-02-2012 20:52 Leden topics
72 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Chompson ik zal geen bedragen meer noemen als je dat stoort?
0 Vind ik leuk's
Pro-Bookienakker!
Stakes is beter i.p.v. geld. Proficiat trouwens! Neem even een profielafbeelding by the way! Houd je topic in de gaten...
gr
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Erg mooie winst :d (y) !
Doe zo voort man (y) !
0 Vind ik leuk's
Thanks iedereen! Ik zal inderdaad even een profiel afbeelding plaatsen.
Daarnaast vind ik de post over dat ik met geld smijt nogal ongefundeerd. Diegene heeft een post van mij niet goed gelezen.
Ik zal het hierbij nog een keer aangeven voor de geïnteresseerden: ik speel met een maandelijks budget van 660 euro. Als dat op is speel ik de hele maand niet meer. Daarnaast alles wat ik boven de 1000-1200 euro op mijn account staat in die maand boek ik terug naar mijn bankrekening.
Elke maand opnieuw. De weddenschappen die ik gisteren had ingezet was nog allemaal winst want de cyclus liep vorige week zondag af en had toen al veel afgeroomd en 660 euro laten staan op mijn unibetaccount (ook winst dus). Vervolgens heb ik dat verdubbeld zondag door op een wedstrijd in Brazilie te spelen en Real Madrid op handicap (live toen ze 1-0 achter stonden). Deze winst heb ik gebruikt voor de 6 weddenschappen van de afgelopen 2 dagen.
Ik denk dat ik juist iemand ben die heel verstandig speelt, mijn beperkingen ken en daarnaast stop als ik over mijn budget heen ga. Bovendien kan ik met mijn huidige maandelijkse budget nog jaren spelen zonder dat mijn ROI negatief is.
Ik sta trouwens altijd open voor alle kritiek en wil graag advies over wat jullie vinden van deze methode? Vorig jaar heb ik een tijdje rijtjes gespeeld maar mijn ROI was niet neutraal geen erge minnen maar ook geen grote plussen. Ik heb echt het meeste succes met losse wedstrijden spelen.
Ik verneem graag jullie adviezen over bovenstaande methode. Dit doe ik trouwens al jaren bij de bookmaker in het cafe op losse wedstrijden alleen heb dit nooit in excel bijgehouden. Ik wil dit jaar dat echt gaan doen om het cijfermatig ook goede inzage te hebben.
Zijn er nog goede boeken, artikelen bijvoorbeeld die jullie mij adviseren?
Verneem het graag en bij voorbaat dank,
Groet!
0 Vind ik leuk's
Pro-Bookienakker!
utregger:
Ik had het nooit gedaan als ik jou was, stuk voor stuk lastige bets.
Desalniettemin veel succes.

:p de winnaar heeft altijd gelijk mr utreg.
0 Vind ik leuk's
Pro-Bookienakker!
Hey Dennis,
Geweldige winst man, echt heel lekker! Feli. Het maakt mij persoonlijk niet zoveel uit dat je grote bedragen post. Mijn post haakte een beetje in op een discussie die hier al wat langer woedt. VW groeit, en bij groeien horen uitdagingen en daarom gebruikte ik even jouw topic als voorbeeld. Enniwee: Een ROI, stakes gebruiken en evt. een onderbouwing waarom je die tips speelt, wat je gedachten, verwachtingen zijn, geven gewoon een vollediger beeld en zijn voor ons ook interessant. Niets mis trouwens met je wedmethode hoor, ieder speelt waar hij/zij zich prettig bij voelt. Kijk maar even rond in het forum strategieën voor meer informatie.
0 Vind ik leuk's
"I drink your milkshake! I DRINK IT UP!"
Thanks Compon (y)
Ik ga even het forum induiken om dat te bekijken.
Het meeste heb ik de afgelopen 2 maanden verdiend met live wedden. Op de een of andere manier werkt dat goed voor mij.
Soms kan ik duidelijk zien welke kant een wedstrijd opgaat. Of ik ben gek en heb gewoon mazzel :-$
Hoe zien jullie dat eigenlijk: live wedden?
0 Vind ik leuk's
Pro-Bookienakker!
dennis73:
utregger:
Ik had het nooit gedaan als ik jou was, stuk voor stuk lastige bets.
Desalniettemin veel succes.

:p de winnaar heeft altijd gelijk mr utreg.

Hehe groot gelijk kerel, van harte. Had het echt niet verwacht, maar je hebt een hele mooie winst gepakt! (y)
0 Vind ik leuk's
Goed gespeeld Dennis :d (y)
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
thanks mannen,
ik ga live betten vanavond even zappen dus op sport1 en kijken of ik een team heel sterk zie voetballen.
Zal het hier posten. als ik heb gebet
0 Vind ik leuk's
Pro-Bookienakker!

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.