Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Dennis73: Vol gas topic :)

(bedragen weggehaald op advies van MOD)
deze week :
Evenement Inzet Noteringen Resultaat Uitbetaling
AC Milan - Arsenal Wedstrijd Reguliere speeltijdJe weddenschap: Enkelvoudig, 1 2,00 15-2-12 Lopend
FC Porto - Manchester City Wedstrijd Reguliere speeltijdJe weddenschap: Enkelvoudig, 2 2,50 16-2-12 Lopend
Trabzonspor A.?. - PSV Wedstrijd Reguliere speeltijdJe weddenschap: Enkelvoudig, 2 2,60 16-2-12 Lopend
Evenement Inzet Noteringen Resultaat Uitbetaling
Ajax - Manchester United (1-0) 3-Way handicapReguliere speeltijdJe weddenschap: Enkelvoudig, 2 (1-0) 3,25 16-2-12 Lopend
Ajax - Manchester United Wedstrijd Reguliere speeltijdJe weddenschap: Enkelvoudig, 2 1,92 16-2-12 Lopend
Viktoria Plze? - Schalke 04 Wedstrijd Reguliere speeltijdJe weddenschap: Enkelvoudig, 2 2,15 16-2-12 Lopend
Wish me luck!
(bedragen weggehaald op advies van MOD)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar dennis73
Country flagdennis73 in 15-02-2012 20:52 Leden topics
in 15-02-2012 20:52 Leden topics
72 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Psv had ik als enige misschien wel aan zien komen, maar komt misschien doordat ik ook groningen supporter ben.
PSV heeft het altijd lastig uit bij groningen ging zelf voor kleine stake op X en winst groningen dus mooi bedrag aan overgehouden.
AZ was verder echt drama
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
I am 37 years old and I live in Czech Republic. I worked two years as an oddsmaker and analyst in boylesports. I'm interested in different kinds of sports, but I specialize in selecting football leaguese specially the German, Italian and French. Also I have excellent results in selecting American sports, especially hockey NHL.
Persons interested in my carefully selected types should put money into an account in Skrill (Moneybookers) [ michal.wykrota@gmail.com ] stating in an e-mail address to which statements wait for a week sent types. You can also pay by paysafecard.
Signup includes 2-3 types of carefully selected each day. The cost of subscription is 25 EUR or 35 $ per week. I give sports betting a few hours before the start of matches.
Contact: michal.wykrota@gmail.com
0 Vind ik leuk's
Thanks mannen (y)
Vanavond en mrogen een rijtje gespeeld:
Real madrid, Betis, Den Bosch, Nancy of nantes ( weet het ff niet meer maar vanavond) winnend
Real madris handicap 1-0 winnend
0 Vind ik leuk's
Pro-Bookienakker!
Geinig topic :d (y)
0 Vind ik leuk's
-
rijtje stuk kleine bet gelukkig gemaakt.
Betis, Den Bosch goed.....Nantes gelijkspel
(n)
Ik speel tot vrijdag niet meer. Dan gaan we vol gas heren (y)
0 Vind ik leuk's
Pro-Bookienakker!
nottripping:
Geinig topic :d (y)

Welkom (y)
0 Vind ik leuk's
Pro-Bookienakker!
Gisteren klein betje gemaakt live op FC Den Bosch volgende goal scoren bij 1-0 stand en Nantes winnend.
0 Vind ik leuk's
Pro-Bookienakker!
Geen winst en geen verlies.
Ik twijfel om een leuke bet in te zetten op Real Madrid handicap winnend met 1-0 achter.
0 Vind ik leuk's
Pro-Bookienakker!
Iemand een idee over Real vanavond?
Ze spelen op kunstgras dat is wel fucked up
0 Vind ik leuk's
Pro-Bookienakker!
Wedstrijdje om lekker vanaf te blijven voor die qoute, hooguit sidebetje kaarten/corners bv.
0 Vind ik leuk's
-

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.