Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Dennis73: Vol gas topic :)

(bedragen weggehaald op advies van MOD)
deze week :
Evenement Inzet Noteringen Resultaat Uitbetaling
AC Milan - Arsenal Wedstrijd Reguliere speeltijdJe weddenschap: Enkelvoudig, 1 2,00 15-2-12 Lopend
FC Porto - Manchester City Wedstrijd Reguliere speeltijdJe weddenschap: Enkelvoudig, 2 2,50 16-2-12 Lopend
Trabzonspor A.?. - PSV Wedstrijd Reguliere speeltijdJe weddenschap: Enkelvoudig, 2 2,60 16-2-12 Lopend
Evenement Inzet Noteringen Resultaat Uitbetaling
Ajax - Manchester United (1-0) 3-Way handicapReguliere speeltijdJe weddenschap: Enkelvoudig, 2 (1-0) 3,25 16-2-12 Lopend
Ajax - Manchester United Wedstrijd Reguliere speeltijdJe weddenschap: Enkelvoudig, 2 1,92 16-2-12 Lopend
Viktoria Plze? - Schalke 04 Wedstrijd Reguliere speeltijdJe weddenschap: Enkelvoudig, 2 2,15 16-2-12 Lopend
Wish me luck!
(bedragen weggehaald op advies van MOD)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar dennis73
Country flagdennis73 in 15-02-2012 20:52 Leden topics
in 15-02-2012 20:52 Leden topics
72 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Zie een aantal bets zeker goed komen, vooral machester united :d
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
Dit is een manier van riskant spelen met die hoge inzetten. Wanneer het goed gaat levert het wel groot geld op!
0 Vind ik leuk's
Against modern Football
vw-crew:
Leuk dat je je eigen topic bent gestart en veel succes met al je weddenschappen :-)

Hey VW-crew,
Het is niet mijn bedoeling om moeilijk te doen, ik snap jullie overwegingen om bedragen niet meer te tonen in het screentopic. Geen wrok. Toch vraag ik me ernstig af of dit soort topics wenselijk zijn en misschien niet veel kwalijker. Ik vind van wel (met alle respect voor dennis73 die ik niet voor 't hoofd wil stoten). De bedragen en de manier van wedden zijn minstens zo misleidend, want ieder zichzelf respecterende wedder weet dat "Vol Gas" of kamikazewedden met deze bedragen op lange termijn erg shaky is. Ik ben wel 's benieuwd naar een ROI. Ik zeg niet dat misleiden het doel van dennis73 is, en wens hem zeker alle succes van de wereld toe, maar het geeft wel te denken. Als VW dan toch wedders enigszins wil beschermen (dat volg ik nog), misschien is het dan een idee om een handleiding / waarschuwing of een introductie "ben je nieuw met wedden?" of "suggesties voor het openen van een eigen topic" te schrijven ofzo. Je ziet dat heel vaak op fora waar mensen nieuw zijn en meteen topics gaan openen. Dit ook om te voorkomen dat we overspoeld worden met tip-topics (waar de laatste tijd toch wel sprake van is).
Dennis, succes!
0 Vind ik leuk's
"I drink your milkshake! I DRINK IT UP!"
chomponthis2005:
vw-crew:
Het is niet mijn bedoeling om moeilijk te doen, ik snap jullie overwegingen om bedragen niet meer te tonen in het screentopic. Geen wrok. Toch vraag ik me ernstig af of dit soort topics wenselijk zijn en misschien niet veel kwalijker. Ik vind van wel (met alle respect voor dennis73 die ik niet voor 't hoofd wil stoten). De bedragen en de manier van wedden zijn minstens zo misleidend, want ieder zichzelf respecterende wedder weet dat "Vol Gas" of kamikazewedden met deze bedragen op lange termijn erg shaky is. Ik ben wel 's benieuwd naar een ROI. Ik zeg niet dat misleiden het doel van dennis73 is, en wens hem zeker alle succes van de wereld toe, maar het geeft wel te denken. Als VW dan toch wedders enigszins wil beschermen (dat volg ik nog), misschien is het dan een idee om een handleiding / waarschuwing of een introductie "ben je nieuw met wedden?" of "suggesties voor het openen van een eigen topic" te schrijven ofzo. Je ziet dat heel vaak op fora waar mensen nieuw zijn en meteen topics gaan openen. Dit ook om te voorkomen dat we overspoeld worden met tip-topics (waar de laatste tijd toch wel sprake van is).

Bedankt voor je bericht en je hebt inderdaad (deels) gelijk. Ook het smijten van inzetten is door ons niet gewenst. Leden en bezoekers hebben veel meer aan een stake inzet (die is immers voor iedereen gelijk en daarmee kunnen we zien of een bepaalde stake om een wedstrijd slim is). We zullen hier achter de schermen over hebben welke weg we in willen slaan (als we die niet al in geslagen zijn) ;-0
Verder wil ik dennis73 natuurlijk heel veel succes wensen met zijn weddenschappen & dit topic.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
vw-crew:
We zullen hier achter de schermen over hebben welke weg we in willen slaan (als we die niet al in geslagen zijn) ;-0

(y)
0 Vind ik leuk's
"I drink your milkshake! I DRINK IT UP!"
Wat een held ben je! Van harte !
0 Vind ik leuk's
Almost Home
nicktuuk:
Wat een held ben je! Van harte !

Idd, lekker avondje gehad zie ik :d
0 Vind ik leuk's
Wat een avond zeg bijna alles goed! Ik heb nog een live bet gemaakt tijdens de wedstrijd op manchester van 45 tot 69.59 minuten. uitkering 950 euro
Toen nog 400 gezet voor gelijkspel bij twente toen het 1-0 werd heb ik 200 verlies gepakt en uitbetaald tijdens de livebet, een beetje spelen : )
vincent129:
Zie een aantal bets zeker goed komen, vooral machester united :d

thanks gozer
5 van de 6 enkelvoudige weddenschappen goed. Dit betekent mega $$$$$$ en die livebet was ik natuurlijk ook heel blij mee.
0 Vind ik leuk's
Pro-Bookienakker!
nicktuuk:
Wat een held ben je! Van harte !

Thanks gozer 2012 is een heel goed jaar mijn ROI is echt mega dit jaar.
onzemichael:
Idd, lekker avondje gehad zie ik :d

Thanks man...
Me happy...
0 Vind ik leuk's
Pro-Bookienakker!
hey dennis proficiat man;) met je wint;) ik had verloren op schalke:( maar je hebt goed gespeelt;)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.