Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Dennis73: Vol gas topic :)

(bedragen weggehaald op advies van MOD)
deze week :
Evenement Inzet Noteringen Resultaat Uitbetaling
AC Milan - Arsenal Wedstrijd Reguliere speeltijdJe weddenschap: Enkelvoudig, 1 2,00 15-2-12 Lopend
FC Porto - Manchester City Wedstrijd Reguliere speeltijdJe weddenschap: Enkelvoudig, 2 2,50 16-2-12 Lopend
Trabzonspor A.?. - PSV Wedstrijd Reguliere speeltijdJe weddenschap: Enkelvoudig, 2 2,60 16-2-12 Lopend
Evenement Inzet Noteringen Resultaat Uitbetaling
Ajax - Manchester United (1-0) 3-Way handicapReguliere speeltijdJe weddenschap: Enkelvoudig, 2 (1-0) 3,25 16-2-12 Lopend
Ajax - Manchester United Wedstrijd Reguliere speeltijdJe weddenschap: Enkelvoudig, 2 1,92 16-2-12 Lopend
Viktoria Plze? - Schalke 04 Wedstrijd Reguliere speeltijdJe weddenschap: Enkelvoudig, 2 2,15 16-2-12 Lopend
Wish me luck!
(bedragen weggehaald op advies van MOD)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar dennis73
Country flagdennis73 in 15-02-2012 20:52 Leden topics
in 15-02-2012 20:52 Leden topics
72 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
LOL, jij bent niet bang met inzetten:P
Succes jongen zal je wel volgen (y)
0 Vind ik leuk's
Ik had het nooit gedaan als ik jou was, stuk voor stuk lastige bets.
Desalniettemin veel succes.
0 Vind ik leuk's
compaq:
LOL, jij bent niet bang met inzetten:P Succes jongen zal je wel volgen (y)

Thanks! Ik had afgelopen goede winst gemaakt dus alles is eigenlijk nog winst die nog niet afgeroomd is.
0 Vind ik leuk's
Pro-Bookienakker!
utregger:
Ik had het nooit gedaan als ik jou was, stuk voor stuk lastige bets. Desalniettemin veel succes.

:-$ thanks...maar Milan is al binnen :)
De enige waar ik over twijfel is PSV en Manchester city
0 Vind ik leuk's
Pro-Bookienakker!
Leuk dat je je eigen topic bent gestart en veel succes met al je weddenschappen :-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
vw-crew:
Leuk dat je je eigen topic bent gestart en veel succes met al je weddenschappen :-)

Thanks kerel (y)
0 Vind ik leuk's
Pro-Bookienakker!
hey ;)
suc6 man met je bets ;) in welke match heb je de meeste vertrouwen in zodat ik mee kan spelen;):P
0 Vind ik leuk's
Hey Dennis,
Ik ga je zeker volgen met je tips... Je durft wel, hopelijk betaalt het zich uit:)
Succes!!(y)
0 Vind ik leuk's
Respect man, zo maak je het wedden wel extra spannend! Ik hoop dat je flinke winst maakt!
0 Vind ik leuk's
Almost Home
kemal007:
hey ;) suc6 man met je bets ;) in welke match heb je de meeste vertrouwen in zodat ik mee kan spelen;):P

Bedankt kemal. Shalke 04 en Manchester united winnend
riquerdo:
Hey Dennis, Ik ga je zeker volgen met je tips... Je durft wel, hopelijk betaalt het zich uit:) Succes!!(y)

Thanks riquerdo!
nicktuuk:
Respect man, zo maak je het wedden wel extra spannend! Ik hoop dat je flinke winst maakt!

Thanks gozer afgelopen weekend had ik al veel gepakt op heerenveen winnend, utrecht gelijk en Feyenoord handicap.
Dit is eigenlijk winst waar ik mee speel de rest is weer afgetopt.
Ik speel met een maandelijks budget van 660 euro. Zondag was weer een nieuwe maand in mijn cyclus en het overschot heb ik uitgekeerd. Al hetgeen wat ik verdiend heb boven die 660 euro keer ik uit. En stort niet bij omdat ik mezelf grenzen op leg ivm verslavings- en "gekke inzetten gevaar" Zondag wist ik van die 660 gelijk rond de 1200 van te maken door live te betten op Real Madrid op handicap toen ze 1-0 achter stonden en een braziliaanse ploeg waar de thuisploeg gelukkig uiteindelijk met 1-0 won. Dus vandaar VOL GAS door nu....
Als manchester alleen al valt ben ik heel tevreden :) Gister Milan gevallen dus er staat er weer 300 euro op mijn account en net weer 25 euro met poker verspeeld ik doe het ook niet meer. Doe het poker vaak als tijdverdrijf maar het levert vaak niks op. Ik heb sinds Januari een netto winst van 5.287 behaald.
Ok heren D-day! Lets go Manchester...................!
0 Vind ik leuk's
Pro-Bookienakker!

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.