Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Datels tips met fibonacci

Op basis van een tip van basedgod die mijn aandacht liet vallen op dit topic http://www.voetbalwedden.net/topic/test-picks-gelijke-spelen-537/ en het abrupte einde mij enigszins verbaasde en interesseerde gaan we het statistisch bewijs in het echt testen. Zeker ook aangezien het idee mij wel aanstond en ik denk dat vooral gelijke spelen ondergewaardeerd worden.
Voor uitleg hoe en wat lees het topic maar. Mijne stake is hetzelfde als de fibonacci reeks en ja de bankroll is denk ik hoog genoeg om een redelijke losing streak op te vangen. Echter wordt er gesproken over een break-off point waar ik wel benieuwd naar ben en wat mensen hierover te zeggen hebben, misschien dat ik er zelfs één instel.
Ik speel 3 rijtjes zodat het wat snel gaat. Gister begonnen en we begonnen wonder boven wonder met 3 goede voorspellingen. Thank u didier.
Deportivo La Equidad - Real Cartagena
3-Way X
3,50
1:1 (0:0)
Boyaca Patriotas - Boyaca Chico
3-Way X
3,10
0:0 (0:0)
Bayern Munich - FC Chelsea
3-Way X
3,80
1:1 (0:0)
Vanaf nu ga ik ze vooraf neerzetten, zodat mensen ze eventueel kunnen meespelen. Voor vanavond in ieder geval.
Valenciennes FC - SM Caen
3-Way X
3,30
Evian - Stade Brest
3-Way X
3,20
Olympique Lyon - OGC Nice
3-Way X
3,70
Waarom open ik hier nou een topic over? Ten eerste heeft aduard aangetoond dat het winstgevend is met een ROI van 157 en vond ik dat hij nog redelijk vaak ernaast zat qua gelijkspelen, daarnaast hoor ik ook graag van mensen hier wat ze ervan vinden. Tips met odds van boven de 3 zijn altijd welkom, hoeft dus niet perse een gelijkspel te zijn, maar daar streef ik wel naar.
Meespelen mag altijd! Maar wel op eigen risico
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar datel13
Country flagdatel13 in 20-05-2012 13:07 Leden topics
in 20-05-2012 13:07 Leden topics
97 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
datel13:

Reeks 1:
Sao Caetano SP - America Mineiro MG
3-Way X
3,10 (y)
Inzet:1
Reeks 2:
Joinville SC - ASA AL
3-Way X
3,50 (n)
Inzet: 2
Reeks 3:
Vitoria BA - America RN
3-Way X
3,50 (y)
Inzet:55

Tussenstand:
0 Vind ik leuk's
It's not gambling if you always win
Ik wil me eens beetje verdiepen op die gelijkspelen, en eens vanuit een funbet positie een poging maken.
Ik neem aan dat je bepaalde criteria punten hebt? Ik las eens ergens dat de qoute minimaal 3 moest zijn? (y)
0 Vind ik leuk's
Reeks 1:
Ponte Preta SP - Flamengo RJ (Tip) X 3,15
Inzet: 1
Reeks 2:
Santos SP - Fluminense RJ (0:1) (Handicap) 1 3,40
Inzet: 3
Reeks 3:
Atletico Go - Gremio RS (0:1) (Handicap) X 3,55
Inzet:1
0 Vind ik leuk's
It's not gambling if you always win
datel13:
Reeks 1:
Ponte Preta SP - Flamengo RJ (Tip) X 3,15
Inzet: 1 (y)
Reeks 2:
Santos SP - Fluminense RJ (0:1) (Handicap) 1 3,40
Inzet: 3 (n)
Reeks 3:
Atletico Go - Gremio RS (0:1) (Handicap) X 3,55
Inzet:1 (n)

Reeks 1:
Botafogo RJ - Cruzeiro MG (Tip) X 3,50
Inzet:1
Reeks 2:
Trelleborgs FF - Landskrona Bois (0:1) (Handicap) X 3,60
Inzet: 5
Reeks 3:
Corinthians SP - Figueirense SC (Tip) X 3,75
inzet: 1b
0 Vind ik leuk's
It's not gambling if you always win
doe eens een update (y)
0 Vind ik leuk's
comeyer:
doe eens een update (y)

3 posts hoger staat er een.
0 Vind ik leuk's
datel13:

Reeks 1:
Botafogo RJ - Cruzeiro MG (Tip) X 3,50
Inzet:1 (n)
Reeks 2:
Trelleborgs FF - Landskrona Bois (0:1) (Handicap) X 3,60
Inzet: 5 (n)
Reeks 3:
Corinthians SP - Figueirense SC (Tip) X 3,75
inzet: 1b (y)

Ik ben het nog niet helemaal eens met de inzetten enzo vooraf wou ik dit zetten:
Polen wint met precies 1 doelpunt verschil, (1-0/2-1) en dus handicap griekenland x, mja dat kan niet op dat klote bet at home.
Rusland wint dik van Tsjechië, dus wou ook Tsjechië een handicap meegeven, wat ook niet mogelijk was.
Reeks 1:
Djokovic N. - Federer R. (Set bet) 3:1 3,50
Inzet:1
Reeks 2:
Russia - Czech Republic (3Way Under/Over) Team 1 wins the game and there are a total of more than 2.5 goals scored 4,00
Inzet:8
Reeks 3:
Poland - Greece (3Way Under/Over) Team 1 wins the game and there are a total of less than 2.5 goals scored
Inzet: 1
Eigenlijk speel ik nu een soort combo van 2 soorten weddenschap, 1,2,3 en 2,5 +/-, dus voor de gene die meespelen speel gewoon zoals ik boven had voorgesteld.
0 Vind ik leuk's
It's not gambling if you always win
datel13:
datel13:

Reeks 1:
Botafogo RJ - Cruzeiro MG (Tip) X 3,50
Inzet:1 (n)
Reeks 2:
Trelleborgs FF - Landskrona Bois (0:1) (Handicap) X 3,60
Inzet: 5 (n)
Reeks 3:
Corinthians SP - Figueirense SC (Tip) X 3,75
inzet: 1b (y)

Ik ben het nog niet helemaal eens met de inzetten enzo vooraf wou ik dit zetten:
Polen wint met precies 1 doelpunt verschil, (1-0/2-1) en dus handicap griekenland x, mja dat kan niet op dat klote bet at home.
Rusland wint dik van Tsjechië, dus wou ook Tsjechië een handicap meegeven, wat ook niet mogelijk was.
Reeks 1:
Djokovic N. - Federer R. (Set bet) 3:1 3,50
Inzet:1
Reeks 2:
Russia - Czech Republic (3Way Under/Over) Team 1 wins the game and there are a total of more than 2.5 goals scored 4,00
Inzet:8
Reeks 3:
Poland - Greece (3Way Under/Over) Team 1 wins the game and there are a total of less than 2.5 goals scored
Inzet: 1
Eigenlijk speel ik nu een soort combo van 2 soorten weddenschap, 1,2,3 en 2,5 +/-, dus voor de gene die meespelen speel gewoon zoals ik boven had voorgesteld.

Ik als trouwe fan/volger/aanbidder speel je tips, ik speel Polen-Griekenland handicap 0-1 X en Rusland-Tsjechië handicap 0-1 1.
0 Vind ik leuk's
datel13:

Reeks 1:
Djokovic N. - Federer R. (Set bet) 3:1 3,50
Inzet:1
(n)
Reeks 2:
Russia - Czech Republic (3Way Under/Over) Team 1 wins the game and there are a total of more than 2.5 goals scored 4,00
Inzet:8 (y)
Reeks 3:
Poland - Greece (3Way Under/Over) Team 1 wins the game and there are a total of less than 2.5 goals scored
Inzet: 1 (n)
Eigenlijk speel ik nu een soort combo van 2 soorten weddenschap, 1,2,3 en 2,5 +/-, dus voor de gene die meespelen speel gewoon zoals ik boven had voorgesteld.

Reeks 1:
CRB AL - Atletico PR (Tip) X 3,25
Inzet: 2 (vorige x had 1b moeten zijn)
Reeks 2:
merica RN - Bragantino SP (Tip) X 3,40
Inzet: 1
Reeks 3:
arana Clube PR - Guaratingueta SP (Tip) X 3,20
Inzet: 1b
0 Vind ik leuk's
It's not gambling if you always win
Reeks 2 was fout, 80ste minuut de 2-1 voor America, ach pech. Reeks 2 een nieuwe dan lekker chauvinistisch.
Reeks 2:
Netherlands - Denmark (Winner of both halves) Netherlands 3,65
Inzet: 1b
Wedstrijd duitsland-portugal laat ik links liggen, is veel te onvoorspelbaar, ook al twijfel ik nog steeds op een x.
0 Vind ik leuk's
It's not gambling if you always win

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.