Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Datels tips met fibonacci

Op basis van een tip van basedgod die mijn aandacht liet vallen op dit topic http://www.voetbalwedden.net/topic/test-picks-gelijke-spelen-537/ en het abrupte einde mij enigszins verbaasde en interesseerde gaan we het statistisch bewijs in het echt testen. Zeker ook aangezien het idee mij wel aanstond en ik denk dat vooral gelijke spelen ondergewaardeerd worden.
Voor uitleg hoe en wat lees het topic maar. Mijne stake is hetzelfde als de fibonacci reeks en ja de bankroll is denk ik hoog genoeg om een redelijke losing streak op te vangen. Echter wordt er gesproken over een break-off point waar ik wel benieuwd naar ben en wat mensen hierover te zeggen hebben, misschien dat ik er zelfs één instel.
Ik speel 3 rijtjes zodat het wat snel gaat. Gister begonnen en we begonnen wonder boven wonder met 3 goede voorspellingen. Thank u didier.
Deportivo La Equidad - Real Cartagena
3-Way X
3,50
1:1 (0:0)
Boyaca Patriotas - Boyaca Chico
3-Way X
3,10
0:0 (0:0)
Bayern Munich - FC Chelsea
3-Way X
3,80
1:1 (0:0)
Vanaf nu ga ik ze vooraf neerzetten, zodat mensen ze eventueel kunnen meespelen. Voor vanavond in ieder geval.
Valenciennes FC - SM Caen
3-Way X
3,30
Evian - Stade Brest
3-Way X
3,20
Olympique Lyon - OGC Nice
3-Way X
3,70
Waarom open ik hier nou een topic over? Ten eerste heeft aduard aangetoond dat het winstgevend is met een ROI van 157 en vond ik dat hij nog redelijk vaak ernaast zat qua gelijkspelen, daarnaast hoor ik ook graag van mensen hier wat ze ervan vinden. Tips met odds van boven de 3 zijn altijd welkom, hoeft dus niet perse een gelijkspel te zijn, maar daar streef ik wel naar.
Meespelen mag altijd! Maar wel op eigen risico
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagdatel13 in 20-05-2012 13:07 Leden topics
in 20-05-2012 13:07 Leden topics
97 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
datel13:
Reeks 2:
Sweden - England (Tip) X 3,15
Inzet: 2
Reeks 3:
Ukraine - France (Tip) X 3,30
Inzet: 2

Mehhh
Reeks 2:
Poland - Czech Republic (under/over 3.5) (Under/Over) 2 3,20
Inzet: 3
Beide teams hebben niks aan een gelijkspel, waardoor vanaf minuut 0 er op goals gespeeld gaat worden + beide verdedigingen zijn gewoon waardeloos.
Reeks 3:
Greece - Russia (1:0) (Handicap) 2 3,05 [Open]
Inzet: 3
Rusland had tegen tsjechie al een prima wedstrijd, tegen polen ging deze bet fout wat meer met ongeluk te maken had dan met het goede verdedigen van de polen. Voor de groepswinst moet rusland gewoon winnen van de grieken.
0 Vind ik leuk's
It's not gambling if you always win
Reeks 1:
Which two teams will qualify for the quarter finals (Group B)? (Long term) Germany and Netherlands 7,00
Inzet:100
Waarom?
Duitsland speelt gewoon met basiself dus winnen gewoon van de denen, want zo super zijn die niet.
Bert maakt eindelijk aanpassingen geen gepussy meer maar lekker aanvallen, hunt in de spits. Hunt heeft 1 specialiteit en dat is afmaken en dan vooral koppend. Portugal tot nu toe 3 goals tegen, 3 kopgoals, daarnaast staat het achterin gewoon dramatisch.
Mijn inzet had 233 moeten zijn, maar door de hoge odd speel ik een lagere inzet.
0 Vind ik leuk's
Reeks 2:
Coritiba PR - Sao Paulo SP (Tip) 2 2,90
Inzet: 5
0 Vind ik leuk's
Hoe is het met je proef gesteld, datel?
Ondanks dat ik er zo mijn vraagtekens bij zette, ben ik je wel in de gaten blijven houden. En zag ook dat het even tegen zat. Heb je het systeem nu aan de wilgen gehangen of wacht je op de juiste pick?
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
Jeroenunibet, bedankt voor je interesse, maar op dit moment staat fibo op een 2de plaats. Dit heeft voor mij 2 redenen.
Een in mijn ogen onvoorspelbaar EK waarbij ik gewoon veel te veel inschattingsfouten maakten.
Afsluiting van het schooljaar met presentaties/herkansingen en het zoeken van een stage.
Door deze 2 redenen ben ik gestopt met fibonacci aangezien het toch echt erom gaat de uitzondering uit te zoeken en deze er gewoon weinig zijn. Maar het is nu zo dat reeks 2 & 3 op 1 staan (dus kan ik mee opnieuw beginnen) en reeks 1 staat op ongeveer 500 eu verlies. Dus idd zoals je zegt moet de volgende een juiste bet zijn.
Maar aangezien zuid-amerika doorspeelt en dat toch jouw gebied is hoor ik het natuurlijk altijd graag als je iets voor me hebt.
Tot de nieuwe competitie begint (waar ik pretendeer verstand van te hebben) speel ik mijn tips uit mijn profiel gewoon via taartsysteem met 10/10 is 30 euro. Jullie zijn altijd vrij om mee te spelen natuurlijk :)
0 Vind ik leuk's
datel13:
Maar aangezien zuid-amerika doorspeelt en dat toch jouw gebied is hoor ik het natuurlijk altijd graag als je iets voor me hebt.

Ik zet een paar units op een gelijkspel in de wedstrijd tussen Corinthians en Boca Juniors (finale Copa Libertadores), puur omdat ik daar wel value in zie. Fibonnaci hanteer ik niet.
Voor verder info omtrent die wedstrijd verwijs ik je naar mijn voorbeschouwing elders op de site! :)
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.