Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Datels tips met fibonacci

Op basis van een tip van basedgod die mijn aandacht liet vallen op dit topic http://www.voetbalwedden.net/topic/test-picks-gelijke-spelen-537/ en het abrupte einde mij enigszins verbaasde en interesseerde gaan we het statistisch bewijs in het echt testen. Zeker ook aangezien het idee mij wel aanstond en ik denk dat vooral gelijke spelen ondergewaardeerd worden.
Voor uitleg hoe en wat lees het topic maar. Mijne stake is hetzelfde als de fibonacci reeks en ja de bankroll is denk ik hoog genoeg om een redelijke losing streak op te vangen. Echter wordt er gesproken over een break-off point waar ik wel benieuwd naar ben en wat mensen hierover te zeggen hebben, misschien dat ik er zelfs één instel.
Ik speel 3 rijtjes zodat het wat snel gaat. Gister begonnen en we begonnen wonder boven wonder met 3 goede voorspellingen. Thank u didier.
Deportivo La Equidad - Real Cartagena
3-Way X
3,50
1:1 (0:0)
Boyaca Patriotas - Boyaca Chico
3-Way X
3,10
0:0 (0:0)
Bayern Munich - FC Chelsea
3-Way X
3,80
1:1 (0:0)
Vanaf nu ga ik ze vooraf neerzetten, zodat mensen ze eventueel kunnen meespelen. Voor vanavond in ieder geval.
Valenciennes FC - SM Caen
3-Way X
3,30
Evian - Stade Brest
3-Way X
3,20
Olympique Lyon - OGC Nice
3-Way X
3,70
Waarom open ik hier nou een topic over? Ten eerste heeft aduard aangetoond dat het winstgevend is met een ROI van 157 en vond ik dat hij nog redelijk vaak ernaast zat qua gelijkspelen, daarnaast hoor ik ook graag van mensen hier wat ze ervan vinden. Tips met odds van boven de 3 zijn altijd welkom, hoeft dus niet perse een gelijkspel te zijn, maar daar streef ik wel naar.
Meespelen mag altijd! Maar wel op eigen risico
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar datel13
Country flagdatel13 in 20-05-2012 13:07 Leden topics
in 20-05-2012 13:07 Leden topics
97 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
dus gewoon gelijke spelen betten? :p
0 Vind ik leuk's
even offtopic: Ik hoorde dat je pistolen verkoopt, maar verkoop je toevallig ook boksbeugels of ploertendoders? :p
0 Vind ik leuk's
Thank you Basedgod
basedgod:
even offtopic: Ik hoorde dat je pistolen verkoopt, maar verkoop je toevallig ook boksbeugels of ploertendoders? :p

Oef, ik denk dat je ook een inbox berichtje krijgt :p Vonloite zal die wel sturen ;-)
0 Vind ik leuk's
comeyer:
basedgod:
even offtopic: Ik hoorde dat je pistolen verkoopt, maar verkoop je toevallig ook boksbeugels of ploertendoders? :p

Oef, ik denk dat je ook een inbox berichtje krijgt :p Vonloite zal die wel sturen ;-)

Haha ik kreeg die ook, goed dat ze dat doen trouwens hoor.
0 Vind ik leuk's
bbb-unit:
comeyer:
basedgod:
even offtopic: Ik hoorde dat je pistolen verkoopt, maar verkoop je toevallig ook boksbeugels of ploertendoders? :p

Oef, ik denk dat je ook een inbox berichtje krijgt :p Vonloite zal die wel sturen ;-)

Haha ik kreeg die ook, goed dat ze dat doen trouwens hoor.

Begrijpelijk is het inderdaad, het is een soort van plicht en daar heb ik ook alle begrip voor.
0 Vind ik leuk's
datel13:
Het wil niet echt de laatste 2 dagen :p, maar we gaan gewoon door!
Reeks 1:
Hungary - Ireland
Handicap (1:0) X
3,80
Inzet: 21 (N)
Reeks 2:
Kazakhstan U17 - Uzbekistan U17
3-Way X
3,70
Inzet:1 (n)
Reeks 3:
Lithuania U21 - Ukraine U21
Handicap (2:0) 2
3,80
Inzet: 21(n)

Ontopic graag:
Reeks 1:
Austria - Romania
3-Way X
3,30
Inzet:34
Reeks 2:
Armenia - Kazakhstan
3-Way X
3,70
Inzet 1b
Reeks 3:
Turkey - Ukraine
(Venue: Ingolstadt/GER)
Over/Under bet (3,5) +
3,40
Inzet:34
0 Vind ik leuk's
It's not gambling if you always win
Hee, Ik speel Austria - Romania (X) met je mee. ;)
0 Vind ik leuk's
datel13:

Dan speelde je precies de goede mee.
Reeks 1:
Sao Caetano SP - America Mineiro MG
3-Way X
3,10
Inzet:1
Reeks 2:
Joinville SC - ASA AL
3-Way X
3,50
Inzet: 2
Reeks 3:
Vitoria BA - America RN
3-Way X
3,50
Inzet:55
0 Vind ik leuk's
It's not gambling if you always win
Ja idd, had namelojk zelf ook al aan X gedacht.,;)
Zucces met je volgende bets.,;)
0 Vind ik leuk's
werkt dat gokken op gelijkspel nog ofniet?
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.