Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Datels tips met fibonacci

Op basis van een tip van basedgod die mijn aandacht liet vallen op dit topic http://www.voetbalwedden.net/topic/test-picks-gelijke-spelen-537/ en het abrupte einde mij enigszins verbaasde en interesseerde gaan we het statistisch bewijs in het echt testen. Zeker ook aangezien het idee mij wel aanstond en ik denk dat vooral gelijke spelen ondergewaardeerd worden.
Voor uitleg hoe en wat lees het topic maar. Mijne stake is hetzelfde als de fibonacci reeks en ja de bankroll is denk ik hoog genoeg om een redelijke losing streak op te vangen. Echter wordt er gesproken over een break-off point waar ik wel benieuwd naar ben en wat mensen hierover te zeggen hebben, misschien dat ik er zelfs één instel.
Ik speel 3 rijtjes zodat het wat snel gaat. Gister begonnen en we begonnen wonder boven wonder met 3 goede voorspellingen. Thank u didier.
Deportivo La Equidad - Real Cartagena
3-Way X
3,50
1:1 (0:0)
Boyaca Patriotas - Boyaca Chico
3-Way X
3,10
0:0 (0:0)
Bayern Munich - FC Chelsea
3-Way X
3,80
1:1 (0:0)
Vanaf nu ga ik ze vooraf neerzetten, zodat mensen ze eventueel kunnen meespelen. Voor vanavond in ieder geval.
Valenciennes FC - SM Caen
3-Way X
3,30
Evian - Stade Brest
3-Way X
3,20
Olympique Lyon - OGC Nice
3-Way X
3,70
Waarom open ik hier nou een topic over? Ten eerste heeft aduard aangetoond dat het winstgevend is met een ROI van 157 en vond ik dat hij nog redelijk vaak ernaast zat qua gelijkspelen, daarnaast hoor ik ook graag van mensen hier wat ze ervan vinden. Tips met odds van boven de 3 zijn altijd welkom, hoeft dus niet perse een gelijkspel te zijn, maar daar streef ik wel naar.
Meespelen mag altijd! Maar wel op eigen risico
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar datel13
Country flagdatel13 in 20-05-2012 13:07 Leden topics
in 20-05-2012 13:07 Leden topics
97 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
maar:
Je hoeft in principe ook niet alleen op X'jes te spelen. In de tipcompetitie speel je ook wel eens op outsiders met een odd van 3+, er is geen enkele reden waarom zulke picks niet in dit systeem passen natuurlijk. Kleine combo-weddenschappen of 'to-score'-betjes kunnen uiteraard ook, zolang de odd maar hoog genoeg is.
Bij de 'Pick of the Day' (POD) -competitie op Bettingadvice staan ook vaak leuke picks met odds in het juiste segment. Moet je alleen wel uitkijken dat je geen waardeloze tipsters volgt.
http://forum.bettingadvice.com/forumdisplay.php?f=40
GL

Heb je toevallig ook namen van goede tipsters? :)
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!
Nee :)
Maar ze houden de scores bij, dus je kan het zo opzoeken.
Foxcs was altijd wel goed, vooral met overs/unders, maar ik kijk er eigenlijk nooit meer.
0 Vind ik leuk's
Never bet the Devil your head ...
Finland - Turkey
(Venue: Salzburg/AUT)Over/Under bet (3,5) +3,20 stake:1
Je heb gelijk maar, wat kan het ook kwaad, op basis van 1 van de tips daar
0 Vind ik leuk's
It's not gambling if you always win
Hoe zit het met de reeksen? Het is niet echt duidelijk waar je mee bezig bent, neem is een voorbeeld aan de structuur van aduard
0 Vind ik leuk's
Thank you Basedgod
Reeks 1
Inzet. Omzet. ROI
9. 19. 218%
Reeks 2
Inzet. Omzet. ROI.
13. 3,1. 24%

Reeks 3
Inzet. Omzet. ROI .
3. 8. 267%


Totaal
Inzet. Omzet. ROI .
25. 30,7. 123%
Ik hoop dat dit het wat overzichtelijker maakt
0 Vind ik leuk's
It's not gambling if you always win
Ja dit is een stuk duidelijker, maar ik doelde meer op dat wanneer je tips zet, het niet helemaal duidelijk is met welke reeks je nou bezig bent. Hier zie je in 1 oogopslag direct alles wat van belang is:
aduard:
Staking System 1
Partick - Queen Of South 3.60 @ Ladbrokers
Stake 1 L-1
Staking System 2
Huddersfield - Rochdale 4.00 @ Victor Chandler
Stake 2 L-2
Staking System 3
Forfar - Brechin 3.75 @ William Hill
Stake 13 L-13
Staking System 4
Annan Athletic - Stranraer 3.75 @ William Hill
Stake 3 L-3
Staking System 5
Aldershot - Torquay 3.40 @ Victor Chandler
Stake 1B L-2
0 Vind ik leuk's
Thank you Basedgod
Reeks 1
Coritiba PR - Botafogo RJ
Over/Under bet (3,5) +
3,20
Huidige inzet: 1
Reeks 2
Geen wedstrijd vandaag
Huidige inzet: 8
Reeks 3
Geen wedstrijd vangaag
Huidige inzet: 1
0 Vind ik leuk's
It's not gambling if you always win
(y) Mooi zo! Het ziet er zo een stuk overzichtelijker uit.
0 Vind ik leuk's
joostvwillegen:
maar:
Je hoeft in principe ook niet alleen op X'jes te spelen. In de tipcompetitie speel je ook wel eens op outsiders met een odd van 3+, er is geen enkele reden waarom zulke picks niet in dit systeem passen natuurlijk. Kleine combo-weddenschappen of 'to-score'-betjes kunnen uiteraard ook, zolang de odd maar hoog genoeg is.
Bij de 'Pick of the Day' (POD) -competitie op Bettingadvice staan ook vaak leuke picks met odds in het juiste segment. Moet je alleen wel uitkijken dat je geen waardeloze tipsters volgt.
http://forum.bettingadvice.com/forumdisplay.php?f=40
GL

Heb je toevallig ook namen van goede tipsters? :)

http://forum.bettingadvice.com/showthread.php?t=67447
Zie post 4 ;)
0 Vind ik leuk's
It's not gambling if you always win
datel13:
Reeks 1
Coritiba PR - Botafogo RJ
Over/Under bet (3,5) +
3,20

Die was goed :), zelfs een goaltje teveel haha
Reeks 1
Tromso IL - SK Brann, 3-Way, 2, 5,20
Huidige inzet: 1
Reeks 2
Sandnes Ulf - Haugesund FK, 3-Way, 1, 2,90
Huidige inzet: 8
Reeks 3
Stabaek Fotball - Lillestrom SK, 3-Way, 1, 3,20
Huidige inzet: 1
Edit: zie net bij de voorbeschouwingen die zijn geschreven door onzemichael dat ik ze alle 3 fout heb :p. We gaan het meemaken
0 Vind ik leuk's
It's not gambling if you always win

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.