Challenge van € 100 naar € 1.000 voor 31 december 2019
1 november, een mooi moment om te starten met een challenge!
Wat zou het mooi zijn om 1 januari 2020 te starten met een bankroll van ?‚? 1000,-!! Ik heb daarom een stappenplan ontwikkeld om dit bedrag in 2 maanden tijd te behalen. Dit moet haalbaar zijn door elke dag een kleine winst te behalen. Ik ga spelen op Betfair en zal starten met een bankroll van ?‚? 100,-.
De bedoeling is om elke bet max. 10% bankroll te gebruiken en uit te cashen wanneer 5% - 10% winst is behaald. De eerste bet die ik speel zal dus een inzet hebben van ?‚? 10,- en uitgecasht worden wanneer ?‚? 0,50 of ?‚? 1,00 winst is behaald. Veel bets zullen voornamelijk live ingezet worden op Betfair. Dit kan een Lay the draw zijn, of lay over 3.5 goals.
Heb je vragen over Betfair? Stel ze niet hier, maar lees eerst even dit door zodat dit topic schoon blijft ;-)
https://www.voetbalwedden.net/forum/bookmakers-111/betfair-handleiding-voor-beginners?page=1
En toen.... verloor je de rest. Ik adviseer je om hetzelfde te proberen, maar dan gewoon met value bets en 2-3% van je bankroll te gebruiken. Op een gemiddelde zaterdag/zondag moet 60-70 bets mogelijk zijn per dag en is je turnover dus meer dan je bankroll waarbij een 6-7% roi heel goed haalbaar is bij de doorsnee kenner, mits je discipline in tact blijft. Met een beetje geluk til je em tot 1000 in 2 maanden (maandelijkse verdriedubbeling is realistisch, al kost het vooral veel tijd omdat je hoeveelheid bets dan hoog moet blijven). Waar het kaf zich van het koren scheidt is de discipline, terugkijkend zul je bekennen dat het daarop 'weer' misging. Succes!
Er ging inderdaad iets niet goed hehe. 2 snelle late goals bij Hertha in de 86'en 90'min?werd de strategie fataal helaas. Ik leek goed op weg en had een winrate van 90% op m'n laatste 20 bets maar de Bundesliga werd het fataal.
Van de week zal ik een reload doen van 100 euro en het dan opnieuw proberen. Ik zal waarschijnlijk maar een paar bets per dag spelen op Betfair. Wordt vervolgd dus ;-)
1 november, een mooi moment om te starten met een challenge!
Wat zou het mooi zijn om 1 januari 2020 te starten met een bankroll van € 1000,-!! Ik heb daarom een stappenplan ontwikkeld om dit bedrag in 2 maanden tijd te behalen. Dit moet haalbaar zijn door elke dag een kleine winst te behalen. Ik ga spelen op Betfair en zal starten met een bankroll van € 100,-.
De bedoeling is om elke bet max. 10% bankroll te gebruiken en uit te cashen wanneer 5% - 10% winst is behaald. De eerste bet die ik speel zal dus een inzet hebben van € 10,- en uitgecasht worden wanneer € 0,50 of € 1,00 winst is behaald. Veel bets zullen voornamelijk live ingezet worden op Betfair. Dit kan een Lay the draw zijn, of lay over 3.5 goals.
Grappig, ik speel een beetje vergelijkbare strategie op NEO.bet, in parallel met live bets.
Die heeft een aardige cash-out monitor, waarin veel bets altijd cash-out mogelijkheid hebben.
Ik cash vaak uit rond de 20-30% winst, maar moet ook eerlijk toegeven dat het lastig is en eigenlijk mag het maar 1 op de 5 bets fout gaan.
Zal dit verder even blijven volgen
Iemand nog geslaagd met deze mission, of was het mission impossible?