Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Challenge van € 100 naar € 1.000 voor 31 december 2019

1 november, een mooi moment om te starten met een challenge!

Wat zou het mooi zijn om 1 januari 2020 te starten met een bankroll van ?‚? 1000,-!! Ik heb daarom een stappenplan ontwikkeld om dit bedrag in 2 maanden tijd te behalen. Dit moet haalbaar zijn door elke dag een kleine winst te behalen. Ik ga spelen op Betfair en zal starten met een bankroll van ?‚? 100,-.

De bedoeling is om elke bet max. 10% bankroll te gebruiken en uit te cashen wanneer 5% - 10% winst is behaald. De eerste bet die ik speel zal dus een inzet hebben van ?‚? 10,- en uitgecasht worden wanneer ?‚? 0,50 of ?‚? 1,00 winst is behaald. Veel bets zullen voornamelijk live ingezet worden op Betfair. Dit kan een Lay the draw zijn, of lay over 3.5 goals.

Heb je vragen over Betfair? Stel ze niet hier, maar lees eerst even dit door zodat dit topic schoon blijft ;-)

https://www.voetbalwedden.net/forum/bookmakers-111/betfair-handleiding-voor-beginners?page=1

7 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagonzemichael in 31-10-2019 20:11 Leden topics
in 31-10-2019 20:11 Leden topics
23 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.