Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Battes in Engeland

Handig om hier aan het einde van het seizoen mee te beginnen, maar bij deze maak ik toch nog even een topic aan. Sommigen van jullie zullen weten wie ik ben: ik ben Battes, niet bijzonder actief op het forum maar wel bezig met het wedden op voetbal. Ik schrijf voorbeschouwingen voor de Engelse competitie en voorheen deed ik voornamelijk Premier League voetbal, nu probeer ik het wat uit te breiden met ook nog Championship, League One en League Two.
Dit is onder wedders wat onbekend en ik moet eerlijk bekennen dat ik eigenlijk alleen de Premier League intensief volg (wat betreft het kijken van wedstrijden dan). Dit betekent echter niet dat wedden op de lagere competities mogelijk is. Ik zal in dit topic mijn Engelse weddenschappen met jullie delen en de naar mijn mening weddenschappen met de grootste value hier neerzetten. Dit betekent overigens niet dat de andere voorbeschouwingen niets waard zijn, want die zijn goed te gebruiken als bronnen voor het bepalen van je weddenschappen en hoogte van je inzetten. En uiteindelijk maak je de keuze natuurlijk altijd zelf.
Mijn bankroll bedraagt €200 en ik speel zeer strikt. Dat betekent dat ik maximaal 2% van mijn totale bankroll op één weddenschap inzet. Mijn winsten zijn daardoor klein, maar mijn verliezen ook. Ik speel niet voor het geld, maar ik speel voor de lol. Het geld is mooi meegenomen, maar het 'grote geld' verdien ik liever op een andere manier. En af en toe koop ik wat leuks van de winsten die ik gemaakt heb :)
1 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar battes
Country flagbattes in 26-04-2013 16:50 Leden topics
in 26-04-2013 16:50 Leden topics
34 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
City - Sunderland en Everton - Palace zijn nu up to date, maar van beide wedstrijden staan er nu twee voorbeschouwingen op door een foutje in het systeem, wordt aan gewerkt. Zorg voor nu even dat je de goede hebt!
0 Vind ik leuk's
battes:
City - Sunderland en Everton - Palace zijn nu up to date, maar van beide wedstrijden staan er nu twee voorbeschouwingen op door een foutje in het systeem, wordt aan gewerkt. Zorg voor nu even dat je de goede hebt!

Wordt aangepast!
groeten
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Engels voetbal is ook dit weekend weer ruim vertegenwoordigd op VW! Vrijdag staat er een complete speelronde in de Championship op het programma en deze zijn voorbeschouwd. Zaterdag zijn de Premier League voorbeschouwingen ruimschoots aanwezig en uiteraard is ook de mogelijke kampioenswedstrijd van Leicester City voorbeschouwd!
De voorbeschouwingen voor zondag, met op het programma:
Norwich City - Liverpool
Hull City - Arsenal
Everton - Manchester United
komen morgen!
Succes dit weekend (y)
0 Vind ik leuk's
Geen voorbeschouwingen voor de Championship dit weekend; de meeste plaatsen lijken al vergeven te zijn. Onderin is het nog erg spannend, want Yeovil en Barnsley zijn al gedegradeerd, maar daarboven zijn er nog vier ploegen die de laatste derde plek kunnen 'pakken'. Ook de strijd om de zesde plaats is nog niet beslist, maar op de laatste dag zie je altijd de gekste uitslagen in de Championship. Het is moeilijk om die te voorspellen.
Premier League is natuurlijk wel weer ruim vertegenwoordigd! De voorbeschouwingen voor zaterdag staan al online.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.