Battes in Engeland
Handig om hier aan het einde van het seizoen mee te beginnen, maar bij deze maak ik toch nog even een topic aan. Sommigen van jullie zullen weten wie ik ben: ik ben Battes, niet bijzonder actief op het forum maar wel bezig met het wedden op voetbal. Ik schrijf voorbeschouwingen voor de Engelse competitie en voorheen deed ik voornamelijk Premier League voetbal, nu probeer ik het wat uit te breiden met ook nog Championship, League One en League Two.
Dit is onder wedders wat onbekend en ik moet eerlijk bekennen dat ik eigenlijk alleen de Premier League intensief volg (wat betreft het kijken van wedstrijden dan). Dit betekent echter niet dat wedden op de lagere competities mogelijk is. Ik zal in dit topic mijn Engelse weddenschappen met jullie delen en de naar mijn mening weddenschappen met de grootste value hier neerzetten. Dit betekent overigens niet dat de andere voorbeschouwingen niets waard zijn, want die zijn goed te gebruiken als bronnen voor het bepalen van je weddenschappen en hoogte van je inzetten. En uiteindelijk maak je de keuze natuurlijk altijd zelf.
Mijn bankroll bedraagt €200 en ik speel zeer strikt. Dat betekent dat ik maximaal 2% van mijn totale bankroll op één weddenschap inzet. Mijn winsten zijn daardoor klein, maar mijn verliezen ook. Ik speel niet voor het geld, maar ik speel voor de lol. Het geld is mooi meegenomen, maar het 'grote geld' verdien ik liever op een andere manier. En af en toe koop ik wat leuks van de winsten die ik gemaakt heb :)
Dit is onder wedders wat onbekend en ik moet eerlijk bekennen dat ik eigenlijk alleen de Premier League intensief volg (wat betreft het kijken van wedstrijden dan). Dit betekent echter niet dat wedden op de lagere competities mogelijk is. Ik zal in dit topic mijn Engelse weddenschappen met jullie delen en de naar mijn mening weddenschappen met de grootste value hier neerzetten. Dit betekent overigens niet dat de andere voorbeschouwingen niets waard zijn, want die zijn goed te gebruiken als bronnen voor het bepalen van je weddenschappen en hoogte van je inzetten. En uiteindelijk maak je de keuze natuurlijk altijd zelf.
Mijn bankroll bedraagt €200 en ik speel zeer strikt. Dat betekent dat ik maximaal 2% van mijn totale bankroll op één weddenschap inzet. Mijn winsten zijn daardoor klein, maar mijn verliezen ook. Ik speel niet voor het geld, maar ik speel voor de lol. Het geld is mooi meegenomen, maar het 'grote geld' verdien ik liever op een andere manier. En af en toe koop ik wat leuks van de winsten die ik gemaakt heb :)
in 26-04-2013 16:50 Leden topics
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Naast de Champions League staan er vanavond ook weer inhaalwedstrijden in de Championship op het programma. Lees de voorbeschouwingen en doe er je voordeel mee!
Succes!
Succes!
De voorbeschouwingen staan weer online! Neem ook een kijkje naar de interessante potjes in de Championship. Deze worden gemakkelijk over het hoofd gezien dankzij de topper tussen United en City, maar er zit voldoende value op!
Succes!
Succes!
battes:
De voorbeschouwingen staan weer online! Neem ook een kijkje naar de interessante potjes in de Championship. Deze worden gemakkelijk over het hoofd gezien dankzij de topper tussen United en City, maar er zit voldoende value op!
Succes!
Succes!
Topper en zeker een aanrader! Ga zo door!
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Premier League begint weer dit weekend! Voorbeschouwingen voor zaterdag staan online, die van zondag en maandag zijn ingestuurd en zullen binnenkort online komen. Topper tussen Arsenal en Manchester City staat natuurlijk op het programma, maar ook de andere wedstrijden zijn erg interessant dus lezen die voorbeschouwingen! En zondag natuurlijk het treffen tussen Liverpool en Tottenham, waar ook wel wat value op te vinden is. Ook de wedstrijd tussen Fulham en Everton is interessant.
Helaas heb ik geen tijd gehad om nog een voorbeschouwing te doen voor de Championship, maar daar staat ook een gigantische kraker op het programma: de nummer twee Burnley speelt namelijk in eigen huis tegen de koploper Leicester City. Burnley kan daar een achterstand van drie punten goed maken op Leicester. Persoonlijk vind ik het erg jammer dat FOX deze pot niet uitzendt, maar dat wordt dan maar streamen. Must see voor iedereen die Engels voetbal leuk vindt. ;) Leicester doet het de laatste tijd iets minder en heeft wellicht wat last van de 'eerste plaats stress'. Als supporter van het voormalig FC Zwolle weet ik maar al te goed wat dat inhoudt, want een aantal seizoen geleden gaven wij het ook volledig weg. Burnley doet het uitstekend in eigen huis en ik dicht Burnley dan ook goede kansen toe, de notering is in ieder geval erg sappig.
De Championship wedstrijden van dinsdag worden in ieder geval wel voorbeschouwd.
Succes dit weekend!
Helaas heb ik geen tijd gehad om nog een voorbeschouwing te doen voor de Championship, maar daar staat ook een gigantische kraker op het programma: de nummer twee Burnley speelt namelijk in eigen huis tegen de koploper Leicester City. Burnley kan daar een achterstand van drie punten goed maken op Leicester. Persoonlijk vind ik het erg jammer dat FOX deze pot niet uitzendt, maar dat wordt dan maar streamen. Must see voor iedereen die Engels voetbal leuk vindt. ;) Leicester doet het de laatste tijd iets minder en heeft wellicht wat last van de 'eerste plaats stress'. Als supporter van het voormalig FC Zwolle weet ik maar al te goed wat dat inhoudt, want een aantal seizoen geleden gaven wij het ook volledig weg. Burnley doet het uitstekend in eigen huis en ik dicht Burnley dan ook goede kansen toe, de notering is in ieder geval erg sappig.
De Championship wedstrijden van dinsdag worden in ieder geval wel voorbeschouwd.
Succes dit weekend!
Wedstrijd Burnley - Leicester gezien. Burnley viel erg tegen. En die Riyad Mahrez van Leicester is een heerlijk spelertje hoor. Succes met je tips!
Burnley viel inderdaad erg tegen, was ook wel deels de verdienste van Leicester toen. Leicester zal kampioen worden in de Championship en speelt ook vanavond, check de voorbeschouwing daarvoor!
Ook staan de voorbeschouwingen voor zaterdag online, die van zondag en maandag staan ook in de wachtrij! Everton - Arsenal is de leukste wedstrijd, maar ook Newcastle - Manchester United is leuk. Manchester City - Southampton valt ook wat winst op te behalen. Neem een kijkje naar de voorbeschouwingen!
Ook staan de voorbeschouwingen voor zaterdag online, die van zondag en maandag staan ook in de wachtrij! Everton - Arsenal is de leukste wedstrijd, maar ook Newcastle - Manchester United is leuk. Manchester City - Southampton valt ook wat winst op te behalen. Neem een kijkje naar de voorbeschouwingen!
Christian Benteke (Aston Villa) ligt er voor minimaal zes maanden uit; hij scheurde op de training zijn achillespees. Zuur voor hem, hij mist ook het WK en uiteraard een groot gemis voor Aston Villa!
Boruc keept niet bij Southampton. Zal absoluut gemist worden. In januari werd dit statistiekje nog vrijgegeven:
Artur Boruc PL save percentage this season: 81%
Kelvin Davis PL save percentage this season: 44%
Paolo Gazzaniga save percentage this season: 38%
Gazzaniga keept vandaag.
Artur Boruc PL save percentage this season: 81%
Kelvin Davis PL save percentage this season: 44%
Paolo Gazzaniga save percentage this season: 38%
Gazzaniga keept vandaag.
Voorbeschouwingen van de Premier League op zaterdag én de topper van komende zondag, Liverpool - Manchester City, staan al online! Daar komen in de avond nog één of twee wedstrijden Championship en de FA Cup bij. Morgen zal Swansea - Chelsea er ook op tijd op staan :)
Komende woensdag worden Everton - Crystal Palace en Manchester City - Sunderland gespeeld. Deze wedstrijden zijn eerder afgelast geweest, maar de voorbeschouwingen staan nog in het systeem. Dit betekent dat er verouderde voorbeschouwingen op de site staan. Deze worden maandagavond vernieuwt!
Ondertussen kun je een kijkje nemen bij Reading - Leicester City, Arsenal - West Ham en Charlton Athletic - Barnsley. Die voorbeschouwingen zijn namelijk wel up-to-date. ;)
Ondertussen kun je een kijkje nemen bij Reading - Leicester City, Arsenal - West Ham en Charlton Athletic - Barnsley. Die voorbeschouwingen zijn namelijk wel up-to-date. ;)