Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedstrategie: ik ga het fibonacci systeem testen

In het dagelijkse leven gok ik weinig op gelijke spelen terwijl veel professionals dat wel regelmatig doen. Laat ik daarom maar eens in dit topic mijn picks testen.

Ik gebruik het Fibanacci systeem van 1, 1, 2, 3, 5, 8, 13, 21, 34, 55, 89 en 134. (y) Over 1-4 maanden zullen we zien wat mijn return on investment is.

Ronde 1, alle systemen beginnen met stake 1.

Staking System 1 Siena - Livorno 3.42 @ 5Dimes L -1

Staking System 2 Troyes – Metz 3.18 @ Pinnacle Sports L -1

Staking System 3 Evian Thonon Gaillard – Nantes 3.14 @ Pinnacle Sports L-1

Staking System 4 Schalke – Hoffenheim 3.90 @ Pinnacle Sports L -1

Staking System 5 Rochdale - Charlton 3.40 @ Ladbrokers Postponed

2 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagaduard in 28-01-2011 19:19 Hulp en advies
in 28-01-2011 19:19 Hulp en advies
203 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
West Ham - Sunderland 3.82 @ 5Dimes
Stake 3 L-3
Newcastle Utd - West Brom 3.61 @ 5Dimes
Stake 1B W+3.61
0 Vind ik leuk's
Austria Vienna - Salzburg 3.60 @ Betfair
Stake 5 L-5
Esbjerg - Horsens 3.60 @ Unibet
Stake 1B L-1B
0 Vind ik leuk's
Clermont - Boulogne 3.42 @ Betfair
Stake 8 L-8
Angers - Dijon 3.40 @ Sportingbet
Stake 2 L-2
Bayonne - Cannes 3.52 @ 5Dimes
Stake 1B L-1B
0 Vind ik leuk's
Stevenage - Torquay 3.35 @ Betfair
Stake 13 L-13
0 Vind ik leuk's
Randers FC - Esbjerg 4.20 @ Unibet
Stake 21 W+88.2
Horsens - Silkeborg 3.50 @ William Hill
Stake 3 L-3
0 Vind ik leuk's
Kansas City - Chicago 3.89 @ Pinnacle Sports
Stake 5 W+19.45
Volga Nizhniy Novgorod - Samara 3.52 @ 5Dimes
Stake 2 L-2
0 Vind ik leuk's
Inderdaad erg interessant!
Toch waag ik me er voorlopig nog niet aan; een paar jaar geleden, toen ik pas net begon met wedden, heb ik mijn vingers gebrand aan het Martingale-systeem. Natuurlijk had ik er wel over gelezen op diverse fora, en bijna iedereen raadde dit systeem af. Maar ik was eigenwijs en bouwde bovendien gestaag aan een aardige bankroll; in mijn ogen was het nog niet zo'n verkeerd systeem! Winst maken door de bookies te verslaan, daar draait het toch allemaal om? Totdat natuurlijk de onvermijdelijke losing streak aanbrak, toen verdween mijn bankroll als sneeuw voor de zon. Tja, stom natuurlijk: simpele kansberekening wijst uit dat er altijd wel een moment komt dat je te vaak achter elkaar verliest en dat je bankroll te klein blijkt voor een volgende bet om zodoende je verlies terug te winnen...
In mijn optiek kunnen systemen als Martingale enkel worden toegepast als je als doel hebt om op korte termijn winst te maken. Je moet een bepaald bedrag voor ogen hebben, en zodra je dat bereikt hebt stop je ermee. Op de lange termijn kan mijns inziens alleen het inzetten met units (1/10, 2/10, etc.) werken. Begrijp me niet verkeerd: hoe meer informatie hoe beter natuurlijk, maar mijn eigen ervaring zit nog vers in het geheugen! ;-)
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
Ik heb dit ook een tijdje zo gedaan, precies zoals Aduard beschrijft, maar dan niet alleen gelijke spelen maar ook outsiders, en speelde met een break off-point bij stake 13.
Zeven verschillende rijtjes speelde ik, met een stakegrootte van 3 euro. Vooral bij het rondspelen van de bonussen was het handig, want verlies zal je er niet snel door lijden. 't Probleem was gewoon vooral dat je er best veel werk in moet stoppen, en je wint iedere keer maar een klein beetje. En als je dan een keer bust gaat, dan verdampen die winsten ook bijna meteen weer.
Een stakegrootte van 3 euro betekent namelijk dat je bij stake 13 in totaal al 99 euro hebt ingezet (13 × 3 + 8 × 3 + 5 × 3 + 3 × 3 + 2 × 3 + 1 × 3 + 1 × 3) ... dan zet je dus feitelijk op dat moment 99 euro in, want als je verliest ben je het kwijt, maar als je wint krijg je maar 120 of 130 euro uitbetaald ... en dat voor een gelijkspel. Dat voelt toch vervelend.
Ik heb dit zo'n twee maanden lang gedaan, in totaal zo'n 400 picks gespeeld, en speelde wel enige winst maar erg weinig. Heel veel werk dus, en weinig opbrengsten in mijn ervaring. Bovendien, als je enkele keren achter elkaar 'bust' (soms ging ik in drie rijtjes tegelijk bust, dan ben je al bijna blut ineens) gaat dan is het geld snel op ook.
0 Vind ik leuk's
Never bet the Devil your head ...
DC United - San Jose 3.70 @ Pinnacle Sports
Stake 3 L-3
Houston - Chivas 3.50 @ Stan James
Stake 1 L-1
0 Vind ik leuk's
Alta - Asker 3.75 @ Pinnacle Sports
Stake 5 L-5
Fredrikstad - Sarpsborg 4.13 @ Pinnacle Sports
Stake 1B W+4.13
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.