Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedstrategie: ik ga het fibonacci systeem testen

In het dagelijkse leven gok ik weinig op gelijke spelen terwijl veel professionals dat wel regelmatig doen. Laat ik daarom maar eens in dit topic mijn picks testen.

Ik gebruik het Fibanacci systeem van 1, 1, 2, 3, 5, 8, 13, 21, 34, 55, 89 en 134. (y) Over 1-4 maanden zullen we zien wat mijn return on investment is.

Ronde 1, alle systemen beginnen met stake 1.

Staking System 1 Siena - Livorno 3.42 @ 5Dimes L -1

Staking System 2 Troyes – Metz 3.18 @ Pinnacle Sports L -1

Staking System 3 Evian Thonon Gaillard – Nantes 3.14 @ Pinnacle Sports L-1

Staking System 4 Schalke – Hoffenheim 3.90 @ Pinnacle Sports L -1

Staking System 5 Rochdale - Charlton 3.40 @ Ladbrokers Postponed

2 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagaduard in 28-01-2011 19:19 Hulp en advies
in 28-01-2011 19:19 Hulp en advies
203 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
vw-crew:

Doe je dit op basis van statistieken of zelf heel veel wedstrijden bekijken?

Voor dat laatste moet je naar mijn mening of wedstrijden bekijken of over ze lezen.
0 Vind ik leuk's
aduard:
vw-crew:

Doe je dit op basis van statistieken of zelf heel veel wedstrijden bekijken?

Voor dat laatste moet je naar mijn mening of wedstrijden bekijken of over ze lezen.

Ben ik helemaal met je eens :-) Als je een klein beetje verstand (echt verstand) hebt van voetbal is het kijken het allerbeste. Tijdens wedstrijden is het daarom ook goed mogelijk om live te wedden a.d.h.v. het spelbeeld. Het is voor mij in ieder geval heel lucratief (y)
Ik kijk liever dan dat ik lees (ben nooit echt een lezer geweest) aangezien de mening van de schrijver anders kan zijn dan mijn eigen mening. Een journalist hoeft geen 'verstand' van voetbal te hebben, al is het wel verdomd handig.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Lens - Bordeaux 3.30 @ Interwetten
Stake 8 L-8
Zurich - Basel 3.77 @ Pinnacle Sports
Stake 5 W+18.85
Nice - Arles 4.70 @ Pinnale Sports
Stake 3 L-3
0 Vind ik leuk's
aduard:
Lens - Bordeaux 3.30 @ Interwetten
Stake 8
Zurich - Basel 3.77 @ Pinnacle Sports
Stake 5
Nice - Arles 4.70 @ Pinnale Sports
Stake 3

Thanx Aduard. Ik heb in de chat een verwijzing gemaakt naar je post.
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Nimes - Tours 3.78 @ Pinnacle sports
Stake 13 L-13
Alfortville - Paris FC 3.50 @ Betfred
Stake 5 L-5
Rodez - Cannes 3.20 @ Bwin
Stake 1B L-1B
0 Vind ik leuk's
vw-crew:

Ben ik helemaal met je eens :-) Als je een klein beetje verstand (echt verstand) hebt van voetbal is het kijken het allerbeste. Tijdens wedstrijden is het daarom ook goed mogelijk om live te wedden a.d.h.v. het spelbeeld. Het is voor mij in ieder geval heel lucratief (y)
Ik kijk liever dan dat ik lees (ben nooit echt een lezer geweest) aangezien de mening van de schrijver anders kan zijn dan mijn eigen mening. Een journalist hoeft geen 'verstand' van voetbal te hebben, al is het wel verdomd handig.

Bij live wedden kijk ik veel naar reacties. Als team A bijvoorbeeld voor staat dan kijk ik hoe team B reageert. Wat bij mij dan belangrijk is om het geduld te hebben om mijn kans af te wachten. In een seizoen kijk ik zelf ook naar reacties. Denk aan Chelsea en Liverpool die een tijdje slecht draaiden en toen weer terug kwamen. Zonder reacties zouden veel goede ploegen vaak in het rechter rijtje komen. :)
Ik lees niet per se artikelen van journalisten, kan bijvoorbeeld ook analyses op andere forums of via Skype zijn.
vonloite:

Thanx Aduard. Ik heb in de chat een verwijzing gemaakt naar je post.

Ok, geen dank. Op zich zijn ze niet als tips bedoelt. Maar als er een "X" voor stake staat dan zou je hem ook als tip kunnen spelen. Ik maak altijd eerst een shortlist rangschik ze daarna, des te hoger die staat des te beter de weddenschap is naar mijn mening.
0 Vind ik leuk's
Blackburn - Manchester United 3.60 @ Stan James
Stake 21 W+75.6
West Brom - Everton 3.40 @ Stan James
Stake 8 L-8
Kaiserslautern - Werder Bremen 3.75 @ Stan James
Stake 2 L-2
Cittadella - Crotone 4.22 @ 5Dimes
Stake 1B L-1
Blackpool - Bolton 3.73 @ Pinnacle Sports
Stake 1 L-1
0 Vind ik leuk's
Ried - Rapid Vienna 3.46 @ 5Dimes
Stake 13 L-13
Lille - Paris SG 3.24 @ Pinnacle Sports
Stake 3 L-3
Austria Vienna - Wacker Innsbruck 4.75 @ Stan James
Stake 2 L-2
Lazio - Genoa 5.00 @ SBOBET
Stake 1B L-1
0 Vind ik leuk's
Stack 13? Stake 3? Stake 1B?
Wat bedoel je daar allemaal mee en wat bedoel je bij Man utd? Stake 21 W+75.6 ??
0 Vind ik leuk's
Stake = hoogte van de inzet
W = winst
L = verlies
Stake 21 W+75.6 = inzet van 21 stakes, gewonnen tegen een quote van 3.60, uitbetaling is 75.6
Wat je met stake 1B bedoelt weet ik ook niet. Speel je die dan mee?
0 Vind ik leuk's
Never bet the Devil your head ...

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.