Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Strategie: Multiple Lay Strategie

Hallo, ik ben nieuw hier op dit forum. Ik ga een nieuwe strategie uitproberen. Aangezien iedereen vaak met combo's verliest, heb ik besloten om combo's te gaan verkopen. Ik gebruik hiervoor mijn account bij Betfair. Doelstelling is om dagelijks 1 bet te doen en 10 euro netto te verdienen. Door de 5% commissie op winst bij Betfair betekent dit dat ik telkens 10,53 euro inzet om netto op 10 euro uit te komen. Risico is natuurlijk indien toch de combo goed voor de tegenpartij uitvalt en ik hem verlies en de totale waarde moet uitbetalen.
Strategie:
Ik probeer maximaal 4 wedstrijden te kiezen met een quote van 2 of hoger en zoveel mogelijk ploegen die uitspelen.
Zodadelijk zal ik mijn eerste combo plaatsen. Ik start met 835 euro. Waarom dit gekke bedrag? Ik ben met 1000 euro dit jaar begonnen. Heb veel in combo's gewed maar per saldo 165 euro verloren. Daarom nu dus de omgekeerde strategie.
Ik hoop dat dit interessant genoeg is om te volgen voor jullie. Ik doe mijn best dagelijks mijn bets te plaatsen.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flaglay_multiple in 3-11-2011 18:35 Hulp en advies
in 3-11-2011 18:35 Hulp en advies
424 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Hier ff een overzichtje van me paar bets (dat ik geen gebakke lucht verkoop):
http://i49.tinypic.com/k1xtm0.jpg">
verder kan ik vanavond niks doen, aangezien ik er niet ben
EDIT: hier is de link http://i49.tinypic.com/k1xtm0.jpg
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
Voor de volgers: ik ben even heel druk om de 200 euro bonus van comeon.com rond te spelen.
Volgende week ga ik weer verder met het layen. :p
0 Vind ik leuk's
Haha hier hetzelfde, bijna klaar met die van TonyBet daarna ComeOn.
0 Vind ik leuk's
Puike resultaten, Laymultiple! Petje af! :)
Ik vind het vooral knap dat, als het tegen zit, je verlies durft te pakken. Velen, waaronder waarschijnlijk ikzelf, zouden toch blijven hopen op dat ene doelpuntje om zodoende toch de volle buit te pakken. Om dan toch de lange termijn niet uit het oog te verliezen en je verlies te durven nemen getuigt van discipline.
Persoonlijk durf ik me er voorlopig nog niet aan te wagen, zoals gezegd omdat ik wellicht niet de 'wilskracht' heb om een bet tijdig te layen. Livewedden is sowieso niet helemaal mijn ding; alles komt dan aan op timing en dat vind ik soms nog wel eens lastig.
Ik ben natuurlijk niet degene die er over gaat, maar ik zou graag meer willen lezen over je manier van wedden in een artikel op de site. Waar let je op bij het selecteren van een wedstrijd, wanneer besluit je om te layen (of juist nog even te wachten?), etc. Ik was met name in het begin wat sceptisch, maar het valt niet te ontkennen dat je behoorlijk succesvol bent met een vorm van wedden die volledig afwijkt van de gebaande paden.
Succes met wat er allemaal nog komen gaat! :)
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
Lol, ik speel ook met Comeon, ben daar gewoon aan het betten,
maar zal ook ff stoppen met traden dus
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
Tussen het vrijspelen even Bayern Munchen - Valencia lay draw gedaan. 16 euro @ 5.4
Gewoon laten staan tot het einde.
En we staan positief!
CW + 5,7
0 Vind ik leuk's
gaittie:
Tussen het vrijspelen even Bayern Munchen - Valencia lay draw gedaan. 16 euro @ 5.4
Gewoon laten staan tot het einde.
En we staan positief!
CW + 5,7

Netjes, ga zo door!
Ben zelf de komende weken erg druk met een groot project vh werk.
Zal dus wat minder tijd hebben om te layen en te posten.
0 Vind ik leuk's
Ikzelf wil ook de bonus van Comeon rond gaan spelen i.c.m. Betfair.
Wat nu als mijn lay op Betfair verliest en mijn saldo dus in een keer leeg is daar?
0 Vind ik leuk's
Feyenoord. Voor Betfair promotiecode, zie Persoonlijke Tekst bij profiel.
dannym:
Ikzelf wil ook de bonus van Comeon rond gaan spelen i.c.m. Betfair.
Wat nu als mijn lay op Betfair verliest en mijn saldo dus in een keer leeg is daar?

Dan staat je geld op Comeon he :d
0 Vind ik leuk's
Ja vanzelfsprekend. Maar dat houdt dus in dat ik dit bedrag weer terug zal moeten storten naar Betfair om verder te kunnen gaan met het veilig rondspelen van de bonus, of vergis ik me nu?
0 Vind ik leuk's
Feyenoord. Voor Betfair promotiecode, zie Persoonlijke Tekst bij profiel.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.