Strategie: Multiple Lay Strategie
Hallo, ik ben nieuw hier op dit forum. Ik ga een nieuwe strategie uitproberen. Aangezien iedereen vaak met combo's verliest, heb ik besloten om combo's te gaan verkopen. Ik gebruik hiervoor mijn account bij Betfair. Doelstelling is om dagelijks 1 bet te doen en 10 euro netto te verdienen. Door de 5% commissie op winst bij Betfair betekent dit dat ik telkens 10,53 euro inzet om netto op 10 euro uit te komen. Risico is natuurlijk indien toch de combo goed voor de tegenpartij uitvalt en ik hem verlies en de totale waarde moet uitbetalen.
Strategie:
Ik probeer maximaal 4 wedstrijden te kiezen met een quote van 2 of hoger en zoveel mogelijk ploegen die uitspelen.
Zodadelijk zal ik mijn eerste combo plaatsen. Ik start met 835 euro. Waarom dit gekke bedrag? Ik ben met 1000 euro dit jaar begonnen. Heb veel in combo's gewed maar per saldo 165 euro verloren. Daarom nu dus de omgekeerde strategie.
Ik hoop dat dit interessant genoeg is om te volgen voor jullie. Ik doe mijn best dagelijks mijn bets te plaatsen.
Strategie:
Ik probeer maximaal 4 wedstrijden te kiezen met een quote van 2 of hoger en zoveel mogelijk ploegen die uitspelen.
Zodadelijk zal ik mijn eerste combo plaatsen. Ik start met 835 euro. Waarom dit gekke bedrag? Ik ben met 1000 euro dit jaar begonnen. Heb veel in combo's gewed maar per saldo 165 euro verloren. Daarom nu dus de omgekeerde strategie.
Ik hoop dat dit interessant genoeg is om te volgen voor jullie. Ik doe mijn best dagelijks mijn bets te plaatsen.
in 3-11-2011 18:35 Hulp en advies
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Tomsk v Yenisey Krasnoyarsk
Lay Yenisey Krasnoyarsk € 10,- @ 8
CW -/- 9,5
CW -/- 9,5
Heb de winst afgeroomd. Deze week even rust. Begin van het weekend denk ik weer.
gaittie:
CW -/- 9,5
CW -/- 9,5
Gaat de goede kant op! (y)
Ik heb met traden wat kleingeld gewonnen, ik lay nu op Ferro - Almirante Brown 2 €10.53 @2.96
Retarded gambler
thijspronk:
Ik heb met traden wat kleingeld gewonnen, ik lay nu op Ferro - Almirante Brown 2 €10.53 @2.96
De bet heb ik laten staan, er gebeurde vrij weinig in die match, 0-0 viel er zeker in de rust te verwachten.
winst: 11 + 7.50= €18.50
Retarded gambler
Jordanië - Australië lay 2 €12.63 @2.3 risico €16.50
Retarded gambler
thijspronk:
Allgreen nu 9 euro, door het na de 1-0 nog 10 minuten laten staan.
Nu op zoek naar de volgende bet..
winst: €29
Retarded gambler
Lay Engeland - Oekraïne 1 €12.73 @1.
edit: Engeland werd beter, dus heb m weer afgedekt met €0.60 winst, totale winst €29.50
edit: Engeland werd beter, dus heb m weer afgedekt met €0.60 winst, totale winst €29.50
Retarded gambler
thijspronk:
Gaat lekker thijs. Hoe bevalt je deze manier van wedden?
lay_multiple:
thijspronk:
Ja het is een mooi begin idd,
Betfair is gewoon het beste om mee te wedden,
als je er geen vertrouwen meer in hebt kan je meteen je verliezen/winsten afdekken
Ik ga binnenkort ook multiples en over/unders backen of layen
Kijken of ik daar ook wat kan rapen.
Zoals je merkt lay ik ook graag underdogs, dit doe ik als ik denk dat ze te laag staan of als ze slecht spelen (live)
Lay_Multiple jij bent trouwens helemaal goed bezig, maar voordat ik zulke bedragen ga inzetten wil ik eerst meer saldo hebben.
Retarded gambler