Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Strategie: Multiple Lay Strategie

Hallo, ik ben nieuw hier op dit forum. Ik ga een nieuwe strategie uitproberen. Aangezien iedereen vaak met combo's verliest, heb ik besloten om combo's te gaan verkopen. Ik gebruik hiervoor mijn account bij Betfair. Doelstelling is om dagelijks 1 bet te doen en 10 euro netto te verdienen. Door de 5% commissie op winst bij Betfair betekent dit dat ik telkens 10,53 euro inzet om netto op 10 euro uit te komen. Risico is natuurlijk indien toch de combo goed voor de tegenpartij uitvalt en ik hem verlies en de totale waarde moet uitbetalen.
Strategie:
Ik probeer maximaal 4 wedstrijden te kiezen met een quote van 2 of hoger en zoveel mogelijk ploegen die uitspelen.
Zodadelijk zal ik mijn eerste combo plaatsen. Ik start met 835 euro. Waarom dit gekke bedrag? Ik ben met 1000 euro dit jaar begonnen. Heb veel in combo's gewed maar per saldo 165 euro verloren. Daarom nu dus de omgekeerde strategie.
Ik hoop dat dit interessant genoeg is om te volgen voor jullie. Ik doe mijn best dagelijks mijn bets te plaatsen.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flaglay_multiple in 3-11-2011 18:35 Hulp en advies
in 3-11-2011 18:35 Hulp en advies
424 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Koronia - Polonia Warsaw
Lay Koronia 50 euro tegen odds 3.18 gemiddeld.
Korono tot nu toe 3x kansloos verloren en nog 0 doelpunten voor.
Polonia 2x uit gewonnen en 1x thuis nipt verloren van een top 3 kandidaat.
------
Inmiddels na een kwartier 0-1.
Back 18,80 euro tegen odds 8.4.
Gegarandeerd 31,20 winst = 30 euro netto.
CW + 500
Wel snel gesloten, maar hoef nu niet meer op te letten en kan van een vrije middag gaan genieten.
0 Vind ik leuk's
Toch nog 1 gevonden.
Ujpest - Egri voor Hongaarse beker.
Na 10 minuten 1-0 stand.
Lay Egri 25 euro, odds 6.1
----
Na de 1-1 bij gelayed, echter daarna gelijk 1-2 en verlies 100 euro genomen.
CW + 400
0 Vind ik leuk's
Zo vind het weer even genoeg. Strategie werkt, jammer van laatste verlies. Druk weekend voor de boeg, dus zal even niets plaatsen.
0 Vind ik leuk's
Het gaat hier druk worden, ik ga ook layen op betfair
Ik ben redelijk ervaren met betfair en begin klein (bankroll van 120 euro).
Hartlepool United vs Carlisle United lay Carlisle €10.53 @3.45: liability €24,50
EDIT: uitleg
Hartlepool heeft swindon op 0-0 gehouden en scunthorpe (de rode lantaarn) verslagen, carlisle heeft een dramatische uitreputatie, dus ik verwacht zeker geen overwinning van carlisle
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
lay_multiple:
Zo vind het weer even genoeg. Strategie werkt, jammer van laatste verlies. Druk weekend voor de boeg, dus zal even niets plaatsen.

Ik volg het topic al een tijdje en lijkt erop dat je vaak verliest als je 1 x 2 speelt en bij over en under vaak wint :)
Meeste actie gebeurd vaak rond 60e minuut. Kun je misschien de sterke en zwakke punten opsommen waar je op moet letten?
0 Vind ik leuk's
Wil iemand mij uitleggen hoe de uitbetalings procedure verloopt bij betfair? kan mij namelijk herrineren dat ik ergens had gelezen dat ze nogal wat documenten vragen..... thanks.
0 Vind ik leuk's
thijspronk:
Hartlepool United vs Carlisle United lay Carlisle €10.53 @3.45: liability €24,50
Hartlepool heeft swindon op 0-0 gehouden en scunthorpe (de rode lantaarn) verslagen, carlisle heeft een dramatische uitreputatie, dus ik verwacht zeker geen overwinning van carlisle

Wat een pech, de 1-1 valt, op zich niks aan de hand, maar ook meteen een rode kaart voor Hartlepool.
Heb gebacked met €2 winst als hartlepool wint of als het gelijk blijft, wint Carlisle pak ik €7,50..
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
thijspronk:
thijspronk:

Wat een pech, de 1-1 valt, op zich niks aan de hand, maar ook meteen een rode kaart voor Hartlepool.
Heb gebacked met €2 winst als hartlepool wint of als het gelijk blijft, wint Carlisle pak ik €7,50..

ik pak bruto €8 --> winst €7,50
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
beertje20:
Wil iemand mij uitleggen hoe de uitbetalings procedure verloopt bij betfair? kan mij namelijk herrineren dat ik ergens had gelezen dat ze nogal wat documenten vragen..... thanks.

Volgens mij heb ik niks geen documenten geüpload. Via moneybookers heb ik het met 12u binnen.
0 Vind ik leuk's
beertje20:

Wanneer je met Moneybookers stort, kan je ook zo weer uitcashen met Moneybookers, zonder enig document te moeten opsturen.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.