Via 'to score' van 10 euro naar 100 euro
Via to score naar €100,-:
Sinds twee jaar bet ik vaak op to score en daar pak ik veel geld mee, want vaak scoren beide clubs wel in een wedstrijd. Ik begin altijd vanaf oktober met het spelen op to score, omdat dan de competitie een beetje is begonnen en ik zo een goed beeld heb gekregen wie er erg aanvallend spelen of makkelijk scoren en van welke clubs ik niks moet verwachten.
Nu heb ik een leuk systeem bedacht waarmee ik via to score van 10 euro, 100 euro wil maken. We kennen allemaal wel 'The 100 Bet Challenge' van Principito93 om via quotes van 1.05 100 bets goed te hebben. Nu gaan we het alleen anders doen. We willen op grote ploegen inzetten dat ze gaan scoren tegen mindere ploegen. We zetten op 3 teams in rond de quote van 1.05 - 1.10 dat ze in de wedstrijd gaan scoren. Ik ga het spelen met quotes van 1.05. Als je dat x 3 wedstrijden doet dan krijg je een quote samen van 1.16. Alles wat daarboven komt verzeker ik elke 5 stappen.
Kijk bijvoorbeeld naar aankomend weekend. Feyenoord speelt uit tegen Go Ahead Eagles. Ze hebben dit seizoen in de Eredivisie tot nu toe altijd 1 doelpunt gemaakt. Daarom denk ik dat ze gaan scoren tegen de Eagles. 2e wedstrijd is PSV uit tegen FC Groningen. Tuurlijk doet FC Groningen het dit seizoen goed in eigen huis, maar PSV bezit over veel kwaliteit en daardoor zie ik ze ook uit tegen FC Groningen een doelpunt maken. Dan heb we nog de laatste wedstrijd. Dat is namelijk Manchester United - Southampton. De laatste keer dat Manchester United geen goal maakte in de Premier League in eigen huis tegen geen topclub was op 12 december 2009. Als je deze 3 bets bij elkaar op telt krijg je een quote van 1.07 x 1.07 x 1.09 = 1.25. Volgens mijn principe heb ik bij deze bet 0.09 te veel maar dat verzeker ik na 5 stappen weer.
Hier het voorbeeld met 10 euro x 3 op een quote van 1.05:
Start = 10,-
Bet 1 - 11,58
Bet 2 - 13,40
Bet 3 - 15,51
Bet 4 - 17,96
Bet 5 - 20,79 -> Na bet 5 hoger dan 20,79 verzeker het! Dus je hebt 25,00 na bet 5, dan verzeker je 4,21.
Bet 6 - 24,06
Bet 7 - 27,86
Bet 8 - 32,25
Bet 9 - 37,33
Bet 10 - 43,22 -> Na bet 10 hoger dan 43,22 verzeker het! Dus je hebt 50,00 na bet 10, dan verzeker je 6,78
Bet 11 - 50,03
Bet 12 - 57,92
Bet 13 - 67,05
Bet 14 - 77,62
Bet 15 - 89,85 -> Na bet 15 kan je het verzekeren, maar je kan ook nog een 1 stap wachten of je hebt het al gehaald na bet 15.
Bet 16 - 104,01
Als je mee wilt doen, dan is het makkelijk om het overzichtelijk te houden.
Zet daardoor het telkens zo neer:
Bet #01
Wedstrijd voorspellingen
Quote - Stake -> Return
Elke keer als ik wat speel zou ik het op dit topic zetten. Daarnaast zet ik hier ook to score tips in met een wat grotere quote. Verder ben ik erg benieuwd wat jullie van dit systeem vinden en daar over hoor ik graag jullie mening. Ik hoop dat we samen winst gaan behalen! (y)
Sinds twee jaar bet ik vaak op to score en daar pak ik veel geld mee, want vaak scoren beide clubs wel in een wedstrijd. Ik begin altijd vanaf oktober met het spelen op to score, omdat dan de competitie een beetje is begonnen en ik zo een goed beeld heb gekregen wie er erg aanvallend spelen of makkelijk scoren en van welke clubs ik niks moet verwachten.
Nu heb ik een leuk systeem bedacht waarmee ik via to score van 10 euro, 100 euro wil maken. We kennen allemaal wel 'The 100 Bet Challenge' van Principito93 om via quotes van 1.05 100 bets goed te hebben. Nu gaan we het alleen anders doen. We willen op grote ploegen inzetten dat ze gaan scoren tegen mindere ploegen. We zetten op 3 teams in rond de quote van 1.05 - 1.10 dat ze in de wedstrijd gaan scoren. Ik ga het spelen met quotes van 1.05. Als je dat x 3 wedstrijden doet dan krijg je een quote samen van 1.16. Alles wat daarboven komt verzeker ik elke 5 stappen.
Kijk bijvoorbeeld naar aankomend weekend. Feyenoord speelt uit tegen Go Ahead Eagles. Ze hebben dit seizoen in de Eredivisie tot nu toe altijd 1 doelpunt gemaakt. Daarom denk ik dat ze gaan scoren tegen de Eagles. 2e wedstrijd is PSV uit tegen FC Groningen. Tuurlijk doet FC Groningen het dit seizoen goed in eigen huis, maar PSV bezit over veel kwaliteit en daardoor zie ik ze ook uit tegen FC Groningen een doelpunt maken. Dan heb we nog de laatste wedstrijd. Dat is namelijk Manchester United - Southampton. De laatste keer dat Manchester United geen goal maakte in de Premier League in eigen huis tegen geen topclub was op 12 december 2009. Als je deze 3 bets bij elkaar op telt krijg je een quote van 1.07 x 1.07 x 1.09 = 1.25. Volgens mijn principe heb ik bij deze bet 0.09 te veel maar dat verzeker ik na 5 stappen weer.
Hier het voorbeeld met 10 euro x 3 op een quote van 1.05:
Start = 10,-
Bet 1 - 11,58
Bet 2 - 13,40
Bet 3 - 15,51
Bet 4 - 17,96
Bet 5 - 20,79 -> Na bet 5 hoger dan 20,79 verzeker het! Dus je hebt 25,00 na bet 5, dan verzeker je 4,21.
Bet 6 - 24,06
Bet 7 - 27,86
Bet 8 - 32,25
Bet 9 - 37,33
Bet 10 - 43,22 -> Na bet 10 hoger dan 43,22 verzeker het! Dus je hebt 50,00 na bet 10, dan verzeker je 6,78
Bet 11 - 50,03
Bet 12 - 57,92
Bet 13 - 67,05
Bet 14 - 77,62
Bet 15 - 89,85 -> Na bet 15 kan je het verzekeren, maar je kan ook nog een 1 stap wachten of je hebt het al gehaald na bet 15.
Bet 16 - 104,01
Als je mee wilt doen, dan is het makkelijk om het overzichtelijk te houden.
Zet daardoor het telkens zo neer:
Bet #01
Wedstrijd voorspellingen
Quote - Stake -> Return
Elke keer als ik wat speel zou ik het op dit topic zetten. Daarnaast zet ik hier ook to score tips in met een wat grotere quote. Verder ben ik erg benieuwd wat jullie van dit systeem vinden en daar over hoor ik graag jullie mening. Ik hoop dat we samen winst gaan behalen! (y)
in 17-10-2013 11:36 Hulp en advies
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Hehe, i love it!
Succes jonguh! ;)
Succes jonguh! ;)
ik heb dat ook al eens geprobeert master en het liep goed tot man.city 0-0 ging spelen in norwich en toen was het over.ik zou dus alleen op ploegen spelen die thuis spelen.
Zet je nu in op total zoals van de wedstrijd? Of van een bepaald team?
Patrick bedoeling hiervan is om te gaan spelen op gewoon een goal van een bepaald team. Dus geen over of under bet.
Een voorbeeld:
PSG speelt thuis tegen Ajaccio (slecht voorbeeld voor vele na de 1-1 maar soit)... Bij deze bet ga je dus zeggen dat de thuisploeg een goal scoort in de wedstrijd (niet het aantal). Deze odds liggen vrij laag (pakweg 1.10 of nog lager) maar hebben wel een vrij grote slaagkans.
Een tip hierbij is dan ook om te gaan zoeken naar grote clubs die op eigen veld spelen tegen een lager gerangschikt team aangezien de kans op een goal van de thuisploeg dan aanzienlijk is.
Een voorbeeld:
PSG speelt thuis tegen Ajaccio (slecht voorbeeld voor vele na de 1-1 maar soit)... Bij deze bet ga je dus zeggen dat de thuisploeg een goal scoort in de wedstrijd (niet het aantal). Deze odds liggen vrij laag (pakweg 1.10 of nog lager) maar hebben wel een vrij grote slaagkans.
Een tip hierbij is dan ook om te gaan zoeken naar grote clubs die op eigen veld spelen tegen een lager gerangschikt team aangezien de kans op een goal van de thuisploeg dan aanzienlijk is.
principito93:
Hehe, i love it!
Succes jonguh! ;)
Hehe, i love it!
Succes jonguh! ;)
Dankje, speel je mee of niet?
mats:
ik heb dat ook al eens geprobeert master en het liep goed tot man.city 0-0 ging spelen in norwich en toen was het over.ik zou dus alleen op ploegen spelen die thuis spelen.
Ja in de Engelse competitie zou ik ook niet zoveel spelen, omdat ze soms nog wel 0-0 kunnen spelen. De Duitse competitie en de Nederlandse competitie daarin tegen wordt vaak gescoord, dus dat zal ik dan ook wat vaker gaan spelen.
patrick1988:
Gokkerke heeft het al uitgelegd.
gokkerke:
Patrick bedoeling hiervan is om te gaan spelen op gewoon een goal van een bepaald team. Dus geen over of under bet.
Een voorbeeld:
Een voorbeeld:
Ja ik ga er rekening mee houden. Speel je mee?
Ik ga ook meespelen, zal vanavond even posten wat ik speel
mooi systeem.en bij welke bookie wil je dat doen?
Maar hopelijk komen er geen matchen zoals PSV 0-0 Cambuur.(hoelang was dat niet geleden of is dat uberhaupt ooit gebeurt, dat psv niet in hun eigen Philips Stadion kon scoren.)
Maar dat was in augustus ,dus nu zijn we al wat verder, zoals je zegt. ;-)
SCCS
Maar hopelijk komen er geen matchen zoals PSV 0-0 Cambuur.(hoelang was dat niet geleden of is dat uberhaupt ooit gebeurt, dat psv niet in hun eigen Philips Stadion kon scoren.)
SCCS
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
leuk idee! Ik ga 't eens uitproberen.
Hierbij mijn 3 wedstrijden:
1. Slovan Bratislava - Trencin - HOME TEAM TO SCORE
2. Steaua Boekarest - V. Constanta - HOME TEAM TO SCORE
3. Mons - Anderlecht - AWAY TEAM TO SCORE
Bet#1:
QUOTE - STAKE - RETURN
1,20 * 10eu = 12,00eu
Bet#1:
QUOTE - STAKE - RETURN
1,20 * 10eu = 12,00eu
patrick1988:
Samen de bookies verslaan!
boempatat:
SCCS
SCCS
Dankje Boem. Ik zag net dat de quote bij Bwin hoger is dan bij Unibet, dus ik ga het bij Bwin spelen. Ik weet alleen niet of ze goed zijn met het uitbetalen. Weet jij dat misschien? Nee daarom moet je ook nooit vanaf het begin van het seizoen to score spelen. Dat was dit jaar namelijk zo met PSV - Cambuur idd.
tiaro010:
Bet#1:
QUOTE - STAKE - RETURN
1,20 * 10eu = 12,00eu
Bet#1:
QUOTE - STAKE - RETURN
1,20 * 10eu = 12,00eu
Nice dat je mee speelt. Samen de bookies verslaan!
1 Hoffenheim v Bayer Leverkusen Over/Under Bayer Leverkusen Total Goals Over (0.5) 1.08 -
2 Roma v Napoli Over/Under Roma Total Goals Over (0.5) 1.13 -
3 R AEC Mons v Anderlecht Over/Under R AEC Mons Total Goals Under (1.5) 1.25 -
10*1.53= 15.30 returns
Laatste wedstrijd is even wat anders, gok dat MONS onder 1,5 goal scoort.
Die wedstrijd heb ik ook meegenomen in mijn bet
2 Roma v Napoli Over/Under Roma Total Goals Over (0.5) 1.13 -
3 R AEC Mons v Anderlecht Over/Under R AEC Mons Total Goals Under (1.5) 1.25 -
10*1.53= 15.30 returns
Laatste wedstrijd is even wat anders, gok dat MONS onder 1,5 goal scoort.
Die wedstrijd heb ik ook meegenomen in mijn bet