Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Via 'to score' van 10 euro naar 100 euro

Via to score naar €100,-:
Sinds twee jaar bet ik vaak op to score en daar pak ik veel geld mee, want vaak scoren beide clubs wel in een wedstrijd. Ik begin altijd vanaf oktober met het spelen op to score, omdat dan de competitie een beetje is begonnen en ik zo een goed beeld heb gekregen wie er erg aanvallend spelen of makkelijk scoren en van welke clubs ik niks moet verwachten.
Nu heb ik een leuk systeem bedacht waarmee ik via to score van 10 euro, 100 euro wil maken. We kennen allemaal wel 'The 100 Bet Challenge' van Principito93 om via quotes van 1.05 100 bets goed te hebben. Nu gaan we het alleen anders doen. We willen op grote ploegen inzetten dat ze gaan scoren tegen mindere ploegen. We zetten op 3 teams in rond de quote van 1.05 - 1.10 dat ze in de wedstrijd gaan scoren. Ik ga het spelen met quotes van 1.05. Als je dat x 3 wedstrijden doet dan krijg je een quote samen van 1.16. Alles wat daarboven komt verzeker ik elke 5 stappen.
Kijk bijvoorbeeld naar aankomend weekend. Feyenoord speelt uit tegen Go Ahead Eagles. Ze hebben dit seizoen in de Eredivisie tot nu toe altijd 1 doelpunt gemaakt. Daarom denk ik dat ze gaan scoren tegen de Eagles. 2e wedstrijd is PSV uit tegen FC Groningen. Tuurlijk doet FC Groningen het dit seizoen goed in eigen huis, maar PSV bezit over veel kwaliteit en daardoor zie ik ze ook uit tegen FC Groningen een doelpunt maken. Dan heb we nog de laatste wedstrijd. Dat is namelijk Manchester United - Southampton. De laatste keer dat Manchester United geen goal maakte in de Premier League in eigen huis tegen geen topclub was op 12 december 2009. Als je deze 3 bets bij elkaar op telt krijg je een quote van 1.07 x 1.07 x 1.09 = 1.25. Volgens mijn principe heb ik bij deze bet 0.09 te veel maar dat verzeker ik na 5 stappen weer.
Hier het voorbeeld met 10 euro x 3 op een quote van 1.05:
Start = 10,-
Bet 1 - 11,58
Bet 2 - 13,40
Bet 3 - 15,51
Bet 4 - 17,96
Bet 5 - 20,79 -> Na bet 5 hoger dan 20,79 verzeker het! Dus je hebt 25,00 na bet 5, dan verzeker je 4,21.
Bet 6 - 24,06
Bet 7 - 27,86
Bet 8 - 32,25
Bet 9 - 37,33
Bet 10 - 43,22 -> Na bet 10 hoger dan 43,22 verzeker het! Dus je hebt 50,00 na bet 10, dan verzeker je 6,78
Bet 11 - 50,03
Bet 12 - 57,92
Bet 13 - 67,05
Bet 14 - 77,62
Bet 15 - 89,85 -> Na bet 15 kan je het verzekeren, maar je kan ook nog een 1 stap wachten of je hebt het al gehaald na bet 15.
Bet 16 - 104,01
Als je mee wilt doen, dan is het makkelijk om het overzichtelijk te houden.
Zet daardoor het telkens zo neer:
Bet #01
Wedstrijd voorspellingen
Quote - Stake -> Return
Elke keer als ik wat speel zou ik het op dit topic zetten. Daarnaast zet ik hier ook to score tips in met een wat grotere quote. Verder ben ik erg benieuwd wat jullie van dit systeem vinden en daar over hoor ik graag jullie mening. Ik hoop dat we samen winst gaan behalen! (y)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagajaxmaster in 17-10-2013 11:36 Hulp en advies
in 17-10-2013 11:36 Hulp en advies
28 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
patrick1988:
1 Hoffenheim v Bayer Leverkusen Over/Under Bayer Leverkusen Total Goals Over (0.5) 1.08 -
2 Roma v Napoli Over/Under Roma Total Goals Over (0.5) 1.13 -
3 R AEC Mons v Anderlecht Over/Under R AEC Mons Total Goals Under (1.5) 1.25 -
10*1.53= 15.30 returns
Laatste wedstrijd is even wat anders, gok dat MONS onder 1,5 goal scoort.
Die wedstrijd heb ik ook meegenomen in mijn bet

Goed bezig. Meteen bij stap 3 eigenlijk doordat je wat hogere quotes hebt gepakt. Misschien is een under 1.5 voor een team ook wil interessant. Ik ga daar ook even naar kijken.
Helaas heb ik zelf vandaag niks kunnen spelen. Ik had vanmiddag geld gestort bij Bwin, omdat daar de quotes voor to score wat hoger zijn, maar heb nog steeds geen geld op het account staan. Nadat ik het heb nagevraagd kreeg ik te horen dat het wordt nagekeken voor me. Wel jammer, want wilde Zenit, Anderlecht en Steaua spelen. Doordat ik druk bezig was om toch nog op tijd me geld op het account te hebben staan heb ik hier mijn overige tips ook niet kunnen plaatsen. Dat was namelijk: Nice, AS Roma, Leverkusen, Excelsior, Eindhoven, Dordrecht en Slovan bratislava. Daarvan had ik er maar 1 fout gehad, maar helaas is het achteraf en dan is het makkelijk praten. Morgen ochtend zal ik gaan kijken of er wel geld op me account heb staan en ga ik even kijken welke leuke wedstrijden er zijn.
0 Vind ik leuk's
tiaro010:
leuk idee! Ik ga 't eens uitproberen.
Hierbij mijn 3 wedstrijden:
1. Slovan Bratislava - Trencin - HOME TEAM TO SCORE
2. Steaua Boekarest - V. Constanta - HOME TEAM TO SCORE
3. Mons - Anderlecht - AWAY TEAM TO SCORE
Bet#1:
QUOTE - STAKE - RETURN
1,20 * 10eu = 12,00eu

Ben je ook mooi klaar mee voor een quote van 1,2..
Zou niet in toppers gaan spelen op over 0,5 team goal maar eerder op over 0,5 in de wedstrijd.
0 Vind ik leuk's
Ik kijk vaak via mijn telefoon en dan weet ik niet hoe ik mijn beter een groene kleur moet geven, maar hij was helemaal goed.
Wat is nu de volgende stap, opnieuw 10 euro inzetten of verder gaan met bedrag waar je was?
0 Vind ik leuk's
patrick1988:
Ik kijk vaak via mijn telefoon en dan weet ik niet hoe ik mijn beter een groene kleur moet geven, maar hij was helemaal goed.
Wat is nu de volgende stap, opnieuw 10 euro inzetten of verder gaan met bedrag waar je was?

Verder gaan met het bedrag waar je was.
Volgens mij systeem is het een quote van 1.05x1.05x1.05 = 1.157625 dat is de quote waar je op moet leggen en tuurlijk zal die altijd hoger of veel hoger zijn, maar dan heb je meer risico.
Start = 10,-
Bet 1 - 11,58
Bet 2 - 13,40
Bet 3 - 15,51
Bet 4 - 17,96
Bet 5 - 20,79 -> Na bet 5 hoger dan 20,79 verzeker het! Dus je hebt 25,00 na bet 5, dan verzeker je 4,21.
Bet 6 - 24,06
Bet 7 - 27,86
Bet 8 - 32,25
Bet 9 - 37,33
Bet 10 - 43,22 -> Na bet 10 hoger dan 43,22 verzeker het! Dus je hebt 50,00 na bet 10, dan verzeker je 6,78
Bet 11 - 50,03
Bet 12 - 57,92
Bet 13 - 67,05
Bet 14 - 77,62
Bet 15 - 89,85 -> Na bet 15 kan je het verzekeren, maar je kan ook nog een 1 stap wachten of je hebt het al gehaald na bet 15.
Bet 16 - 104,01
0 Vind ik leuk's
Omdat Bwin nog steeds niet op me heeft gereageerd kan ik niet mee spelen, maar ik tip voor het systeem Chelsea, Arsenal en Manchester United to score @1.21
0 Vind ik leuk's
Je had gelijk gehad, ik heb niks meer geplaatst. Dinsdag, woensdag en donderdag zal ik even mijn beter plaatsen
0 Vind ik leuk's
hoe kom je dan aan 25 euro bij bet 5?
0 Vind ik leuk's
Bedankt voor je tip, want dit werkt zeker heel goed deze strategie.
(y)
0 Vind ik leuk's
AjaxMaster echt bedankt man en nog Ajacied ook helemaal top (y) AFCA CBS
0 Vind ik leuk's
patrick1988:
Je had gelijk gehad, ik heb niks meer geplaatst. Dinsdag, woensdag en donderdag zal ik even mijn beter plaatsen

Helaas heb ik dit weekend niet kunnen spelen dankzij Bwin. Hopelijk kan ik dinsdag wel spelen. Ik wacht je bets af!
pro-better:
hoe kom je dan aan 25 euro bij bet 5?

Je pakt nooit quotes van precies 1.05, dus ze zijn vaker iets hoger en dan kom je ook hoger uit op een hoger bedrag en daardoor zou je na 5 bets 25 euro kunnen hebben en dan kan je wat verzekeren.
roberth79:
Bedankt voor je tip, want dit werkt zeker heel goed deze strategie.
(y)

Haha alsjeblieft, maar ik vind het gewoon leuk om met andere mensen van de bookmaker te winnen ook al is dat vaak lastig genoeg!
Helaas dit weekend nog niet kunnen spelen, maar ik hoop vanaf dinsdag dit systeem te kunnen gebruiken.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.