Van 2 naar 20 in 5 stappen
Deze stategie heb ik van een ander forum en het leek me er wel eentje dit winstgevend kan zijn. Ik heb er een beetje mijn eigen versie van gemaakt.
Ik ga proberen van 2 euro binnen 5 stappen ong 20 a 25 euro te maken.
Zoals gezegd reserveer ik hiervoor een startbedrag van 2 euro en dat is ook het maximum dat ik ermee kan verliezen. Natuurlijk is iedere stap die ik verder kom meer geld van mij, maar ik blijf die 2 euro als mijn stake beschouwen, alles wat ik meer win is immers meegenomen.
Ik speel verschillende odds, maar deze zullen variëren van 1,15 tot rond de 2.
Als ik de 5 stappen heb voltooid begin ik weer opnieuw met 2 euro.
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is.
-----
Stap 1: 2 euro @ Hertha BSC --> 3.00
Ik ga proberen van 2 euro binnen 5 stappen ong 20 a 25 euro te maken.
Zoals gezegd reserveer ik hiervoor een startbedrag van 2 euro en dat is ook het maximum dat ik ermee kan verliezen. Natuurlijk is iedere stap die ik verder kom meer geld van mij, maar ik blijf die 2 euro als mijn stake beschouwen, alles wat ik meer win is immers meegenomen.
Ik speel verschillende odds, maar deze zullen variëren van 1,15 tot rond de 2.
Als ik de 5 stappen heb voltooid begin ik weer opnieuw met 2 euro.
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is.
-----
Stap 1: 2 euro @ Hertha BSC --> 3.00
in 4-10-2010 17:13 Hulp en advies
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Meenen..
Het is nutteloos om in te gaan zetten op competities die jij niet goed kent.. en je zult ook niet zo snel moeten afgaan op sommige tips en op soccervista vitibet enz.. als jij verstand hebt van de competitie dan weetje dat die ploeg zal winnen.. het staar er heel scheef.. maar bijvoorbeeld Twente - groningen. Op soccervista stond 3 of 4 op groningen. Wij kennen de competitie en zullen eerder gaan voor twente of misschien een 1x. Vertrouw op je eigen verstand van de competitie. Tuurlijk ook van de statistieken maar als jij veel verstand hebt van de competitie heb je dit niet echt nodig.. (dit is puur mijn mening!) Ik denk dat je geen winst kan maken op lange termijn met jou stappenplan als je tussendoor onbekende ploegen gaat nemen.
succes heren.
Het is nutteloos om in te gaan zetten op competities die jij niet goed kent.. en je zult ook niet zo snel moeten afgaan op sommige tips en op soccervista vitibet enz.. als jij verstand hebt van de competitie dan weetje dat die ploeg zal winnen.. het staar er heel scheef.. maar bijvoorbeeld Twente - groningen. Op soccervista stond 3 of 4 op groningen. Wij kennen de competitie en zullen eerder gaan voor twente of misschien een 1x. Vertrouw op je eigen verstand van de competitie. Tuurlijk ook van de statistieken maar als jij veel verstand hebt van de competitie heb je dit niet echt nodig.. (dit is puur mijn mening!) Ik denk dat je geen winst kan maken op lange termijn met jou stappenplan als je tussendoor onbekende ploegen gaat nemen.
succes heren.
Forza Inter
Thanks voor de tip wydad! (y)
Speltip 4: weet wanneer je moet stoppen!
Ja, ik denk dat ik het nu ook zo ga doen :P.
Alleen misschien nog een een live bet tussendoor
Alleen misschien nog een een live bet tussendoor
[quote]Het is nutteloos om in te gaan zetten op competities die jij niet goed kent.. en je zult ook niet zo snel moeten afgaan op sommige tips en op soccervista vitibet enz.. als jij verstand hebt van de competitie dan weetje dat die ploeg zal winnen.. het staar er heel scheef.. maar bijvoorbeeld Twente - groningen. Op soccervista stond 3 of 4 op groningen. Wij kennen de competitie en zullen eerder gaan voor twente of misschien een 1x. Vertrouw op je eigen verstand van de competitie. Tuurlijk ook van de statistieken maar als jij veel verstand hebt van de competitie heb je dit niet echt nodig.. (dit is puur mijn mening!) Ik denk dat je geen winst kan maken op lange termijn met jou stappenplan als je tussendoor onbekende ploegen gaat nemen.
Ik kan me hier alleen maar bij aansluiten. Kort of laat zal je met onbekende competities de boot in gaan tijdens één van je 5 weddenschappen. Natuurlijk is het zo dat je een keer mazzel kan hebben maar op de lange termijn gaat dit zeker niet werken. Volg competities, uitslagen, vorm van ploegen, vorm van spelers, uit/thuis, blessures, nieuwe trainers, positie op de ranglijst (periodes bij Jupiler League bijvoorbeeld) etc etc etc.
Ik kan me hier alleen maar bij aansluiten. Kort of laat zal je met onbekende competities de boot in gaan tijdens één van je 5 weddenschappen. Natuurlijk is het zo dat je een keer mazzel kan hebben maar op de lange termijn gaat dit zeker niet werken. Volg competities, uitslagen, vorm van ploegen, vorm van spelers, uit/thuis, blessures, nieuwe trainers, positie op de ranglijst (periodes bij Jupiler League bijvoorbeeld) etc etc etc.
Hakuna Matatttta.
Zeker de Jupiler League in Nederland is het waard om te volgen!
Een voorbeeld:
vorig jaar was de laatste ronde de wedstrijd telstar- eindhoven als ik me goed herinner..
Eindhoven had na de winterstop ineens de smaak te pakken en pakte het ene punt naar het andere.. Telstar het tegendeel..
Toch was de quotering rond de 9,80 bij eindhoven... De uitslag.. 2-1 in het voordeel van Eindhoven (y)
Een voorbeeld:
vorig jaar was de laatste ronde de wedstrijd telstar- eindhoven als ik me goed herinner..
Eindhoven had na de winterstop ineens de smaak te pakken en pakte het ene punt naar het andere.. Telstar het tegendeel..
Toch was de quotering rond de 9,80 bij eindhoven... De uitslag.. 2-1 in het voordeel van Eindhoven (y)
[quote]Zeker de Jupiler League in Nederland is het waard om te volgen! Een voorbeeld: vorig jaar was de laatste ronde de wedstrijd telstar- eindhoven als ik me goed herinner.. Eindhoven had na de winterstop ineens de smaak te pakken en pakte het ene punt naar het andere.. Telstar het tegendeel.. Toch was de quotering rond de 9,80 bij eindhoven... De uitslag.. 2-1 in het voordeel van Eindhoven (y)
tsja JL is ook zo onvoorspelbaar. Van het weekend nog Veendam - Eindhoven en iedereen dacht dat eindhoven daar wel punten zou gaan pakken, maar Veendam ging er met de winst vandaar :)
tsja JL is ook zo onvoorspelbaar. Van het weekend nog Veendam - Eindhoven en iedereen dacht dat eindhoven daar wel punten zou gaan pakken, maar Veendam ging er met de winst vandaar :)
Ik was me rijtje inmiddels al begonnen maar ik ga zoals ik al zei verder met wedden op wedstrijden/competitie waar ik kennis van heb
Stap 1: 2,00 op Defensor Sporting - Cerro 1 1,88 --> 3.76 (y)
Stap 1: 2,00 op Defensor Sporting - Cerro 1 1,88 --> 3.76 (y)
Speltip 4: weet wanneer je moet stoppen!
[quote]Meenen..
succes heren.
Ben ik het helemaal mee eens waar je echt verstand van hebt valt verreweg het meeste winst te behalen. Op teams inzetten zonder er echt verstand van te hebben is hetzelfde als gokken en ben je aangewezen op geluk. Bij competities waar je echt verstand van hebt vergroot je simpelweg je eigen invloed in een weddenschap. Op de tips afgaan van sites als Vitibet.com en Soccervista.com zou ik zeker ook niet doen. Bovendien is het ook niet leuk omdat je zelf dan eigenlijk niet wed. Wel zijn de statistieken van Vitibet.com en Soccervista.com erg handig en kunnen die meewegen of je wel of niet een bepaalde weddenschap afsluit.
succes heren.
Ben ik het helemaal mee eens waar je echt verstand van hebt valt verreweg het meeste winst te behalen. Op teams inzetten zonder er echt verstand van te hebben is hetzelfde als gokken en ben je aangewezen op geluk. Bij competities waar je echt verstand van hebt vergroot je simpelweg je eigen invloed in een weddenschap. Op de tips afgaan van sites als Vitibet.com en Soccervista.com zou ik zeker ook niet doen. Bovendien is het ook niet leuk omdat je zelf dan eigenlijk niet wed. Wel zijn de statistieken van Vitibet.com en Soccervista.com erg handig en kunnen die meewegen of je wel of niet een bepaalde weddenschap afsluit.
Toto Sigarenboer
[quote]Ik was me rijtje inmiddels al begonnen maar ik ga zoals ik al zei verder met wedden op wedstrijden/competitie waar ik kennis van heb
Stap 1: 2,00 op Defensor Sporting - Cerro 1 1,88 --> 3.76 (y) [quote]
Feli, eerste stap behaald :)
Stap 1: 2,00 op Defensor Sporting - Cerro 1 1,88 --> 3.76 (y) [quote]
Feli, eerste stap behaald :)
Veel succes met de volgende stappen hopelijk ga je met deze strategie winst maken. Ik blijf graag op de hoogte van het vervolg.
Unibet