Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Van 2 naar 20 in 5 stappen

Deze stategie heb ik van een ander forum en het leek me er wel eentje dit winstgevend kan zijn. Ik heb er een beetje mijn eigen versie van gemaakt.

Ik ga proberen van 2 euro binnen 5 stappen ong 20 a 25 euro te maken.

Zoals gezegd reserveer ik hiervoor een startbedrag van 2 euro en dat is ook het maximum dat ik ermee kan verliezen. Natuurlijk is iedere stap die ik verder kom meer geld van mij, maar ik blijf die 2 euro als mijn stake beschouwen, alles wat ik meer win is immers meegenomen.

Ik speel verschillende odds, maar deze zullen variëren van 1,15 tot rond de 2.

Als ik de 5 stappen heb voltooid begin ik weer opnieuw met 2 euro.

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is.

-----

Stap 1: 2 euro @ Hertha BSC --> 3.00

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagmeenen in 4-10-2010 17:13 Hulp en advies
in 4-10-2010 17:13 Hulp en advies
73 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
[quote] Achja, hij loopt overal op het forum te huilen. Niet teveel op reageren werkt het beste bij kleine kinderen:p

is onzin wat jij zegt.. je haalt hem met belga nog wat door elkaar
0 Vind ik leuk's
Forza Inter
[quote]

is onzin wat jij zegt.. je haalt hem met belga nog wat door elkaar

Nee, ik bedoel die Partizan nogwat.
Heb 4 posts van hem gezien vandaag ofzo, zat niks niet afkrakends tussen zegmaar.
Kan zijn dat ie gewoon zijn dag niet heeft ofzo hoor, snap alleen niet waarom iemand kleinerend en negatief op het forum moet lopen doen, vandaar ff mijn reactie;)
0 Vind ik leuk's
[quote] Nee, ik bedoel die Partizan nogwat. Heb 4 posts van hem gezien vandaag ofzo, zat niks niet afkrakends tussen zegmaar. Kan zijn dat ie gewoon zijn dag niet heeft ofzo hoor, snap alleen niet waarom iemand kleinerend en negatief op het forum moet lopen doen, vandaar ff mijn reactie;)

oh okee, ik dacht dat je refereerde naar een post in de topic prijsvragen dat belga nog wat het een slechte prijsvraag vond ofzo.. en dat is iemand anders dan partizan vandaar mijn reactie :A
0 Vind ik leuk's
Forza Inter
Hehe die reactie heb ik idd ook nog gelezen ja;-)
0 Vind ik leuk's
STAP 1: 17:45 Tammeka Tartu - Trans Narva 2 1,50 2 euro --> 3 euro (y)
STAP 2: 20:30 Bangor City FC - Prestatyn Town 1 1,40 3 euro --> 4,20 euro (y)

STAP 3: 19:00 Warta Poznań - Dolcan Ząbki 1 4,20 eurp --> 7,56
0 Vind ik leuk's
Succes (Y)

Mijn is al gestopt bij stap 2 dankzij ene joespar pff...

Haha grapje hoor Joespar. Is mijn eigen keuze geweest uiteraard :p
0 Vind ik leuk's
Speltip 4: weet wanneer je moet stoppen!
Hehe ik moet ook geen tips geven!! ;-)
0 Vind ik leuk's
Hoop dat je em vandaag ook weer pakt Michael (y)
0 Vind ik leuk's
Ik heb besloten om alleen nog in te zetten bij competities/wedstrijden die ik echt volg en wat verstand van heb. Kijken of het dan beter gaat.
0 Vind ik leuk's
Speltip 4: weet wanneer je moet stoppen!
[quote]STAP 1: 17:45 Tammeka Tartu - Trans Narva 2 1,50 2 euro --> 3 euro (y) STAP 2: 20:30 Bangor City FC - Prestatyn Town 1 1,40 3 euro --> 4,20 euro (y) STAP 3: 19:00 Warta Poznań - Dolcan Ząbki 1 4,20 eurp --> 7,56

STAP 3: 19:00 Warta Poznań - Dolcan Ząbki 1 4,20 eurp --> 7,56 (n)

[quote]Ik heb besloten om alleen nog in te zetten bij competities/wedstrijden die ik echt volg en wat verstand van heb. Kijken of het dan beter gaat.

:P
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.