Van 2 naar 20 in 5 stappen
Deze stategie heb ik van een ander forum en het leek me er wel eentje dit winstgevend kan zijn. Ik heb er een beetje mijn eigen versie van gemaakt.
Ik ga proberen van 2 euro binnen 5 stappen ong 20 a 25 euro te maken.
Zoals gezegd reserveer ik hiervoor een startbedrag van 2 euro en dat is ook het maximum dat ik ermee kan verliezen. Natuurlijk is iedere stap die ik verder kom meer geld van mij, maar ik blijf die 2 euro als mijn stake beschouwen, alles wat ik meer win is immers meegenomen.
Ik speel verschillende odds, maar deze zullen variëren van 1,15 tot rond de 2.
Als ik de 5 stappen heb voltooid begin ik weer opnieuw met 2 euro.
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is.
-----
Stap 1: 2 euro @ Hertha BSC --> 3.00
Ik ga proberen van 2 euro binnen 5 stappen ong 20 a 25 euro te maken.
Zoals gezegd reserveer ik hiervoor een startbedrag van 2 euro en dat is ook het maximum dat ik ermee kan verliezen. Natuurlijk is iedere stap die ik verder kom meer geld van mij, maar ik blijf die 2 euro als mijn stake beschouwen, alles wat ik meer win is immers meegenomen.
Ik speel verschillende odds, maar deze zullen variëren van 1,15 tot rond de 2.
Als ik de 5 stappen heb voltooid begin ik weer opnieuw met 2 euro.
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is.
-----
Stap 1: 2 euro @ Hertha BSC --> 3.00
in 4-10-2010 17:13 Hulp en advies
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Ik zal wel een keer mee doen :)
17:45 Tammeka Tartu - Trans Narva 2 1,50
2 euro --> 3 euro
2 euro --> 3 euro
Ik ga het ook proberen :P.
Dus gewoon altijd met je winst verder spelen ?
Dus gewoon altijd met je winst verder spelen ?
volgens mij werkt dit gewoon hetzelfde als 1 combi spelen met 5 wedstrijden van gemid 1.59... Maargoed wil het niet afkraken :p zal nog steeds blijven volgen of dit winstgevend is
[quote]Ik zal wel een keer mee doen :)
2 euro --> 3 euro
Ik heb ook op Trans Narva ingezet :)
2 euro --> 3 euro
Ik heb ook op Trans Narva ingezet :)
Ja, precies.
Als ik de 5 stappen heb behaald start ik weer een nieuwe. Maar je kan uiteraard zelf bepalen hoelang je verder gaat. ;-)
Als ik de 5 stappen heb behaald start ik weer een nieuwe. Maar je kan uiteraard zelf bepalen hoelang je verder gaat. ;-)
Speltip 4: weet wanneer je moet stoppen!
[quote]volgens mij werkt dit gewoon hetzelfde als 1 combi spelen met 5 wedstrijden van gemid 1.59... Maargoed wil het niet afkraken :p zal nog steeds blijven volgen of dit winstgevend is
hehe idd! Het enige is dat je de wedstrijden verspreidt over een paar dagen.
Er zit trouwens ook een verschil in de winst:
Wanneer je 5x een losse doet, moet je elke keer een paar centen erbij doen omdat je bij Unibet altijd hele euro's moet gebruiken.
Bv. 2 euro x 1,80 --> 3,60 en stap 2: 4 euro x 1,7 = 6,80 stap 3: 7 euro x 1,5 = 10,5 euro.
Je denkt dan 10,5 - 2 = 9,50 gewonnen te hebben, terwijl je eigenlijk maar (1,60+2,80+3,50=) 7,90 hebt gewonnen :)
hehe idd! Het enige is dat je de wedstrijden verspreidt over een paar dagen.
Er zit trouwens ook een verschil in de winst:
Wanneer je 5x een losse doet, moet je elke keer een paar centen erbij doen omdat je bij Unibet altijd hele euro's moet gebruiken.
Bv. 2 euro x 1,80 --> 3,60 en stap 2: 4 euro x 1,7 = 6,80 stap 3: 7 euro x 1,5 = 10,5 euro.
Je denkt dan 10,5 - 2 = 9,50 gewonnen te hebben, terwijl je eigenlijk maar (1,60+2,80+3,50=) 7,90 hebt gewonnen :)
[quote]Ik zal wel een keer mee doen :)
STAP 1:
2 euro --> 3 euro
STAP 2:
20:30 Bangor City FC - Prestatyn Town 1 1,40
3 euro --> 4,20 euro
STAP 1:
2 euro --> 3 euro
STAP 2:
20:30 Bangor City FC - Prestatyn Town 1 1,40
3 euro --> 4,20 euro
Ik had ook die van onzemichael meegenomen dus morgen verder met stap 2.
Met een combo van 5 met gemiddeld 1.59 als odd krijg je inderdaad hetzelfde. Maar ik denk dat handig is voor mensen die niet graag combo"s spelen. Weet niet wat jullie ervan denken..
Met een combo van 5 met gemiddeld 1.59 als odd krijg je inderdaad hetzelfde. Maar ik denk dat handig is voor mensen die niet graag combo"s spelen. Weet niet wat jullie ervan denken..
[quote] hehe idd! Het enige is dat je de wedstrijden verspreidt over een paar dagen. Er zit trouwens ook een verschil in de winst: Wanneer je 5x een losse doet, moet je elke keer een paar centen erbij doen omdat je bij Unibet altijd hele euro's moet gebruiken. Bv. 2 euro x 1,80 --> 3,60 en stap 2: 4 euro x 1,7 = 6,80 stap 3: 7 euro x 1,5 = 10,5 euro. Je denkt dan 10,5 - 2 = 9,50 gewonnen te hebben, terwijl je eigenlijk maar (1,60+2,80+3,50=) 7,90 hebt gewonnen :)
Hoe bedoel je hele euros gebruiken bij Unibet?
Hoe bedoel je hele euros gebruiken bij Unibet?
[quote] Hoe bedoel je hele euros gebruiken bij Unibet?
je kunt op een bet van een wedstrijd toch geen 2,57 euro inzetten? Je moet dan toch 2 euro of 3 euro inzetten of zit ik er nu langs :o haha
je kunt op een bet van een wedstrijd toch geen 2,57 euro inzetten? Je moet dan toch 2 euro of 3 euro inzetten of zit ik er nu langs :o haha