Van 2 naar 20 in 5 stappen
Deze stategie heb ik van een ander forum en het leek me er wel eentje dit winstgevend kan zijn. Ik heb er een beetje mijn eigen versie van gemaakt.
Ik ga proberen van 2 euro binnen 5 stappen ong 20 a 25 euro te maken.
Zoals gezegd reserveer ik hiervoor een startbedrag van 2 euro en dat is ook het maximum dat ik ermee kan verliezen. Natuurlijk is iedere stap die ik verder kom meer geld van mij, maar ik blijf die 2 euro als mijn stake beschouwen, alles wat ik meer win is immers meegenomen.
Ik speel verschillende odds, maar deze zullen variëren van 1,15 tot rond de 2.
Als ik de 5 stappen heb voltooid begin ik weer opnieuw met 2 euro.
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is.
-----
Stap 1: 2 euro @ Hertha BSC --> 3.00
Ik ga proberen van 2 euro binnen 5 stappen ong 20 a 25 euro te maken.
Zoals gezegd reserveer ik hiervoor een startbedrag van 2 euro en dat is ook het maximum dat ik ermee kan verliezen. Natuurlijk is iedere stap die ik verder kom meer geld van mij, maar ik blijf die 2 euro als mijn stake beschouwen, alles wat ik meer win is immers meegenomen.
Ik speel verschillende odds, maar deze zullen variëren van 1,15 tot rond de 2.
Als ik de 5 stappen heb voltooid begin ik weer opnieuw met 2 euro.
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is.
-----
Stap 1: 2 euro @ Hertha BSC --> 3.00
in 4-10-2010 17:13 Hulp en advies
Aanmaakdatum (oplopend)
10
ja dat kan idd ook Joespar, maar je verspreid nu de wedstrijden over een paar dagen.
Ik heb wel een beetje bijgeloof met gokken, zo gok ik nooit op 2 of 3 wedstrijden die tegelijk op hetzelfde tijdstip beginnen :)
Maargoed er staan maar een paar euro's op mn account dus moet even rustig aan doen met gokken. ;)
ps en ik zie weinig mensen die een combotje van 5 wedstrijden goed voorspellen in een dag/weekend? ;)
Ik heb wel een beetje bijgeloof met gokken, zo gok ik nooit op 2 of 3 wedstrijden die tegelijk op hetzelfde tijdstip beginnen :)
Maargoed er staan maar een paar euro's op mn account dus moet even rustig aan doen met gokken. ;)
ps en ik zie weinig mensen die een combotje van 5 wedstrijden goed voorspellen in een dag/weekend? ;)
[quote]ja dat kan idd ook Joespar, maar je verspreid nu de wedstrijden over een paar dagen.
Nee ok, maar ik zie ook weinig mensen die 5 wedstrijden los van elkaar staand op rij winnen. Dat is toch een must bij deze variant.
Nee ok, maar ik zie ook weinig mensen die 5 wedstrijden los van elkaar staand op rij winnen. Dat is toch een must bij deze variant.
Stap 1:
18.00u Kazakhstan - België 2 1,57 2 euro --> 3,14 euro (y)
Stap 2:
20:15 Tsjechië - Schotland 1 1,62 3,14 euro --> 5,09 euro (y)
Stap 3:
17:00u Xerez - Huesca 1 1,74 5,09 euro --> 8,86 euro (n)
Ik stop met deze strategie en ga weer mn eigen plan spelen :P
Succes nog Meenen met deze strat :)
18.00u Kazakhstan - België 2 1,57 2 euro --> 3,14 euro (y)
Stap 2:
20:15 Tsjechië - Schotland 1 1,62 3,14 euro --> 5,09 euro (y)
Stap 3:
17:00u Xerez - Huesca 1 1,74 5,09 euro --> 8,86 euro (n)
Ik stop met deze strategie en ga weer mn eigen plan spelen :P
Succes nog Meenen met deze strat :)
Thanks, en succes verder onzemichael! (y)
Speltip 4: weet wanneer je moet stoppen!
michael is je motivatie verdwenen :P
Forza Inter
[quote]Stap 3: 17:00u Xerez - Huesca 1 1,74 5,09 euro --> 8,86 euro (n)
Was ook een wedstrijd die ik zo niet had ingecalculeerd. Had er gelukkig slechts 2/10 op staan maar toch...
Was ook een wedstrijd die ik zo niet had ingecalculeerd. Had er gelukkig slechts 2/10 op staan maar toch...
Hakuna Matatttta.
[quote]ja dat kan idd ook Joespar, maar je verspreid nu de wedstrijden over een paar dagen. Ik heb wel een beetje bijgeloof met gokken, zo gok ik nooit op 2 of 3 wedstrijden die tegelijk op hetzelfde tijdstip beginnen :) Maargoed er staan maar een paar euro's op mn account dus moet even rustig aan doen met gokken. ;) ps en ik zie weinig mensen die een combotje van 5 wedstrijden goed voorspellen in een dag/weekend? ;)
HAHAHA dat heb ik ook onzemichael, als 2/3 wedstrijden zelfde tijd beginnen wil ik het niet spelen omdat ik dan op 1 of andere manier denk van, ja dan moet ik ze allebij volgen en dan zal wel 1ntje fout zijn :p en dan verspreid ik het liever.. 1 uur 4 uur en 8 uur ofzo
HAHAHA dat heb ik ook onzemichael, als 2/3 wedstrijden zelfde tijd beginnen wil ik het niet spelen omdat ik dan op 1 of andere manier denk van, ja dan moet ik ze allebij volgen en dan zal wel 1ntje fout zijn :p en dan verspreid ik het liever.. 1 uur 4 uur en 8 uur ofzo
Forza Inter
Zoo laat kwam dit tegen en vond het wel een leuk idee!
En ga dit gelijk is even proberen!
Overigens is het maar net hoe je het ziet en wat voor een soort speler je bent!
de een speelt liever een combo, de ander speelt liever wedstrijden apart dus daar kan je je theorieen wel op los laten.
Want stel op het moment dat de combo speler een rijtje zet, heeft deze persoon meestal wel 1/2 favorieten er tussen zitten die 'niet fout kunnen gaan' soms met een mooie quotering.
stel dat je voor 5 dagen rijtjes maakt en je haalt overal de beste eruit dan zou je meer kans moeten hebben!
Ik post hierna gelijk even mijn 1e weddenschap van €2,-
Gegroet
En ga dit gelijk is even proberen!
Overigens is het maar net hoe je het ziet en wat voor een soort speler je bent!
de een speelt liever een combo, de ander speelt liever wedstrijden apart dus daar kan je je theorieen wel op los laten.
Want stel op het moment dat de combo speler een rijtje zet, heeft deze persoon meestal wel 1/2 favorieten er tussen zitten die 'niet fout kunnen gaan' soms met een mooie quotering.
stel dat je voor 5 dagen rijtjes maakt en je haalt overal de beste eruit dan zou je meer kans moeten hebben!
Ik post hierna gelijk even mijn 1e weddenschap van €2,-
Gegroet
uitslag Inzet Quote Prijs
Stap 1 : Zweden -21 - Zwitserland -21 2 2 3.75 =€7,50
En hopen maar, deze match is live te zien bij unibet!
Stap 1 : Zweden -21 - Zwitserland -21 2 2 3.75 =€7,50
En hopen maar, deze match is live te zien bij unibet!
[quote]Zoo laat kwam dit tegen en vond het wel een leuk idee! En ga dit gelijk is even proberen! Overigens is het maar net hoe je het ziet en wat voor een soort speler je bent! de een speelt liever een combo, de ander speelt liever wedstrijden apart dus daar kan je je theorieen wel op los laten. Want stel op het moment dat de combo speler een rijtje zet, heeft deze persoon meestal wel 1/2 favorieten er tussen zitten die 'niet fout kunnen gaan' soms met een mooie quotering. stel dat je voor 5 dagen rijtjes maakt en je haalt overal de beste eruit dan zou je meer kans moeten hebben! Ik post hierna gelijk even mijn 1e weddenschap van €2,- Gegroet
nice first post and GL ;)
nice first post and GL ;)