Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Toto-13 vraagje: hoeveel winst met 11 goed bij Toto-13?

eey jongens ik weet niet of ik hier goed zit maar ik heb een vraagje.

ik heb 11 goed met TOTO 13 mijn vraag is nu hoeveel heb ik nu gewonnen. de jackpot was 17000 euro als je 13 goed had maar ik weet dat je met 11 goed ook gewonnen hebt.

wie kan me helpen.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagsoufian_10 in 1-11-2009 18:45 Hulp en advies
in 1-11-2009 18:45 Hulp en advies
44 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
[quote]Jaa ik vraag me eigenlijk ook af wat de toto 13 is.
Ik heb hier namelijk nog nooit van gehoord, waar bieden ze deze toto aan?

De Toto 13 is een toto variant van http://www.toto.nl waarin je iedere speelronde de jackpot kan winnen door 13 juiste voorspellingen te doen. Over het algemeen zijn de Toto13 jackpots tussen de 12.000 en 20.000 euro.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Voor alle duidelijkheid TOTO 14 bestaat niet, wel had je de zgn toto 15 of tewel de miljoennaars leage dit waren/zijn buitenlandse wedstrijden, maar zinds afgelopen zomer iemand de grote klapper ( die maanden is blijven staan ,de jackpot ) er uit is gegaan is er niks meer van vernomen hoe het nou verder gaat. Ik vind dit eigenlijk heel raar, zelfs de winkelverkopers weten niet wat er nu gedaan wordt. deze pot was heel hoog de winnaar had volgens mij iets van 3,5 ton. Ik speelde elke week mee, ook van wege die andere prijs, las je de eertse 7 goed had dan had je ook prijs. deze toto is /was leuk om te spelen maar uiteraad ook moeilijk om te raden . succes allemaal
0 Vind ik leuk's
[quote]Voor alle duidelijkheid TOTO 14 bestaat niet, wel had je de zgn toto 15 of tewel de miljoennaars leage dit waren/zijn buitenlandse wedstrijden, maar zinds afgelopen zomer iemand de grote klaper ( die maanden is blijven staan ,de jackpot ) er uit is gegaan is er niks meer van vernomen hoe het nou verder gaat. Ik vind dit eigenlijk heel raar, zelfs de winkelverkopers weten niet wat er nu gedaan wordt. deze pot was heel hoog de winnaar had volgens mij iets van 3,5 ton. Ik speelde elke week mee, ook van wege die andere prijs, las je de eertse 7 goed had dan had je ook prijs. deze toto is /was leuk om te spelen maar uiteraad ook moeilijk om te raden . succes allemaal

Waar jij het over hebt was misschien wel DE Toto 14 en het kan best zijn dat dat niet meer bestaat maar op Unibet kan je gewoon nog steeds Toto 14 spelen.. 14 wedstrijden uit de Europese topcompetities. Veel mensen, waaronder ik, spelen voor 10 cent voor de gein daar aan mee in de hoop een klapper te maken.
0 Vind ik leuk's
[quote]Waar jij het over hebt was misschien wel DE Toto 14 en het kan best zijn dat dat niet meer bestaat maar op Unibet kan je gewoon nog steeds Toto 14 spelen.. 14 wedstrijden uit de Europese topcompetities. Veel mensen, waaronder ik, spelen voor 10 cent voor de gein daar aan mee in de hoop een klapper te maken.

De toto 14 op Unibet is inderdaad erg leuk om te spelen. Inzet slechts 10 cent en kan je behoorlijk wat opleveren als je het geluk wat aan je zijde hebt.
0 Vind ik leuk's
hoi ik speel mee met toto-13 .ik wil graag weten wat er gebeurt met de afgelasten wedstrijd sampdoiria - inter milan ??ik heb nog maar 1 fout .
0 Vind ik leuk's
pitbull:
hoi ik speel mee met toto-13 .ik wil graag weten wat er gebeurt met de afgelasten wedstrijd sampdoiria - inter milan ??ik heb nog maar 1 fout .

Hallo Pitbull,
Toto spelen wij hier allen maar zelden. Ik heb geen idee wat er met die wedstrijd gebeurt. Dan moet je bij de Italiaanse bond zijn...of bij de toto...wellicht weten zij wat de procedure is.
Groeten
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
bij sampdoria - inter komt een vervangende uitslag..... hier word niet altijd gekeken naar de stand van de teams maar kan van alles zijn...dus ook 1 of x.... afwachten dus maar pitbull
0 Vind ik leuk's
Mij is altijd verteld dat je beter niet aan TOTO mee kan doen.. Aangezien die noteringen daar vrij laag zijn.
0 Vind ik leuk's
De toto prognose heeft bepaald dat de vervangende uitslag voor Inter - Sampdoria een gelijkspel is.
0 Vind ik leuk's
Boys , ik heb een vraagje ... met 2eu inzet kan je 4 kolommen spelen , dan heb je toch pas prijs als je bij 1dezelfde kolom 11 of meer juist heb ?
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.