Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Toto-13 vraagje: hoeveel winst met 11 goed bij Toto-13?

eey jongens ik weet niet of ik hier goed zit maar ik heb een vraagje.

ik heb 11 goed met TOTO 13 mijn vraag is nu hoeveel heb ik nu gewonnen. de jackpot was 17000 euro als je 13 goed had maar ik weet dat je met 11 goed ook gewonnen hebt.

wie kan me helpen.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagsoufian_10 in 1-11-2009 18:45 Hulp en advies
in 1-11-2009 18:45 Hulp en advies
44 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
[quote]eey jongens ik heb me geld op gehaald

hahaha 11 goed en maar 5,71 gewonnen, omdat er 1300 mensen ook 11 goed hadden dus hebben ze de prijzen verdeeld.

Nou ben wel trots op me zelf dat ik 11 goed heb.

Dat is wel minder dan denk je het een keertje extreem goed gedaan te hebben bij de Toto en dan geeft de Toto je slechts 5,71 volgens mij heeft de Toto zo een heleboel mensen blijgemaakt met een dooie mus.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
11 van de 13 goed is heel erg goed! Had je daarmee online gespeeld dan had je iig meer dan 5 euro verdiend (afhankelijk van je inzet). De quotes op internet zijn in ieder geval vele procenten hoger dan bij de Toto.

De toto heeft een uitbetalingspercentage van ongeveer 70% en online meestal tussen de 90% en 95%.

Ga je voor komend weekend ook weer de toto meepakken?
0 Vind ik leuk's
Ik speel mijn weddenschappen bij Unibet. Naast voetbal speel ik heel af en toe een tennis bet maar daar heb ik geen verstand van. Dus, dan moet je dat eigenlijk ook niet doen.
ik speel online en ook bij de "sigarenboer" zoals jullie het zeggen :)
ik moet geen week wachten, de dag erna kan ik gelijk mijn winst(en) ophalen ;-)
0 Vind ik leuk's
betting...a way of life !
Is er dan een verschil met Belgie?

Kunnen we in NL de winsten niet direct ophalen bij de 'sigarenboer'? Kan me herinneren dat ik dat namelijk wel kon een paar jaar geleden.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Ik dacht hier te lezen dat het in NL niet mogelijk was daags nadien, maar blijkbaar heb ik me vergist. :p
0 Vind ik leuk's
betting...a way of life !
Vw-crew kan zich natuurlijk ook vergissen. Ik dacht dat je ook in NL altijd de dag erna je winsten kan komen innen maar pin me er niet op vast.
0 Vind ik leuk's
Ik speel mijn weddenschappen bij Unibet. Naast voetbal speel ik heel af en toe een tennis bet maar daar heb ik geen verstand van. Dus, dan moet je dat eigenlijk ook niet doen.
De prijs wordt pas duidelijk als je weet hoeveel winnaars er zijn ,je hebt nm. een soort schuif systeem bv 1 ste prijs en 2 de prijs niet geraden dan wordt de 3 de prijs interresant maar dan ben je ook weer afhankelijk van het aantal winnaars die dan 11 goed hebben. Ik had een tijdje geleden ook 11 goed en ging uit van een lage prijs maar het was toch nog 156,89 . het is dus gewoon afwachten tot het bekend is de volgende dag.
0 Vind ik leuk's
Het blijft vreemd dat je meespeelt en daarna afhankelijk bent van andere spelers/deelnemers. Ik zou de toto per direct negeren als ik jou was. Aan de andere kant blijft het invullen van een totoformuliertje leuk om te doen, financieel aantrekkelijk is het alleen niet.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Wat is eigenlijk het verschil tussen Toto 13 en Toto 14. Ik hoor hier namelijk regelmatig over Toto 14. Is de Toto14 een aanbeveling of is het netzoals alle Toto spellen gewoon verliesgevend omdat er een uitkeringspercentage van 75% geldt.

0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Jaa ik vraag me eigenlijk ook af wat de toto 13 is.
Ik heb hier namelijk nog nooit van gehoord, waar bieden ze deze toto aan?
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.