Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tip: Evaluatie van eigen bets!

Als je een bet verliest hoeft dit natuurlijk niet bij definitie een slechte bet te zijn.

Hier dus een tip om te zien welke van jou bets value hadden en welke niet. Als je in de long term de juiste bets speelt met hierop value zal je een winnende speler zijn, anders zal je uiteindelijk altijd verlies maken.

De beste manier om de value van je bet te bepalen is om de odd waarop jij gespeeld hebt te vergelijken met de closing odd van een scherpe bookmaker. De bookmaker die hiervoor het meest word gebruikt is natuurlijk Pinnacle Sports. Dit omdat deze bookmaker de scherpste odds bied door de vele winstgevende spelers die daar spelen waarop ze hun odds dus voortdurend aanpassen.

Pinnacle Sports zelf, als ook andere goede bookmakers, bepalen in hun systeem ook goede spelers door het vergelijken van de odds waarop ze een bet plaatsen met de odds bij het sluiten van de markt. Als een speler steeds betere odds speelt dan dat deze zijn bij het sluiten van de markt gaat hij/zij winst behalen. Dit heeft aangegeven meer resultaat te hebben bij het vinden van de goede spelers dan de winst die ze in het verleden hebben behaald.

Dus hoe zie je of je bet value heeft gehad:

Ga naar een website zoals OddsPortal, bekijk hier de odd die Pinnacle Sports gaf bij het sluiten van de markt (dus niet in-game) en vergelijk deze met de odd die jij hebt gespeeld.

Is jouw gespeelde odd hoger dan heb je een value bet gemaakt! (y)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagthyvadon in 12-04-2015 18:47 Hulp en advies
in 12-04-2015 18:47 Hulp en advies
26 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Lastige vraag jeroen, heb ik ff geen antwoord op haha, maar denk jij dat iedere beginnende beter gelijk begint met op value betten? en dat dat dus de basis is?

betten op value is meer voor de gemiddelde/gevorderde better, en dus niet de basis waar iedereen mee begint maar dat is mijn mening

0 Vind ik leuk's
stiletto28:
Lastige vraag jeroen, heb ik ff geen antwoord op haha, maar denk jij dat iedere beginnende beter gelijk begint met op value betten? en dat dat dus de basis is?

betten op value is meer voor de gemiddelde/gevorderde better, en dus niet de basis waar iedereen mee begint maar dat is mijn mening

Het gaat er niet om wat een beginnende speler doet, die beginnen allemaal met slechte weddenschappen en zullen fouten maken, sommigen leren daarvan en sommigen doen dat niet. Het is echter een feit dat wanneer je een odd boven de daadwerkelijke kans speelt op lange termijn altijd winst maakt. Het simpelste voorbeeld is spelen op kop of munt, 50/50 kans en de bookmaker geeft je 2,10 x je inleg voor kop. Wanneer je over 1000 keer op kop te spelen verlies maakt heb je simpelweg pech en kun je diegene niet dom noemen. Zodra je deze variance omarmt en er mee leert leven zal je na 3000 keer gerust in de + staan tegen deze domme/luie bookmaker. Zo zit het spelletje in elkaar en niet anders zoals jij durft te beweren want hier begint het bij.
0 Vind ik leuk's

Het gaat er niet om wat een beginnende speler doet, die beginnen allemaal met slechte weddenschappen en zullen fouten maken, sommigen leren daarvan en sommigen doen dat niet. Het is echter een feit dat wanneer je een odd boven de daadwerkelijke kans speelt op lange termijn altijd winst maakt. Het simpelste voorbeeld is spelen op kop of munt, 50/50 kans en de bookmaker geeft je 2,10 x je inleg voor kop. Wanneer je over 1000 keer op kop te spelen verlies maakt heb je simpelweg pech en kun je diegene niet dom noemen. Zodra je deze variance omarmt en er mee leert leven zal je na 3000 keer gerust in de + staan tegen deze domme/luie bookmaker. Zo zit het spelletje in elkaar en niet anders zoals jij durft te beweren want hier begint het bij.

duidelijker uitleg kan bijna niet.
0 Vind ik leuk's
Ik ben ooit begonnen door naar de odds van wedstrijden te kijken in plaats van de teams. Wanneer een gelijkspel en uit- of thuisoverwinning allebei boven de 3 uitkwamen, zette ik 2 bets daarop. Ik had toen dus ook totaal geen besef dat er zoiets als een double chance bet mogelijkheid bestond XD. Ik maakte wel winst, alhoewel het erg traag ging.
0 Vind ik leuk's
hollandia:
Ik ben ooit begonnen door naar de odds van wedstrijden te kijken in plaats van de teams. Wanneer een gelijkspel en uit- of thuisoverwinning allebei boven de 3 uitkwamen, zette ik 2 bets daarop. Ik had toen dus ook totaal geen besef dat er zoiets als een double chance bet mogelijkheid bestond XD. Ik maakte wel winst, alhoewel het erg traag ging.

Erg raar verhaal, je kunt geen winst maken door simpelweg 2 quoteringen boven de 3 te pakken in een 3 way weddenschap?
0 Vind ik leuk's
Wel goed om te zien dat naast al die onzin in de chat er hier toch nog wel inhoudelijk op onderwerpen in kan worden gegaan door sommige hier.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.